ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 07 JANUARI 2019

OVER WHITEVISION

Onze kennis, expertise en passie liggen in oplossingen voor vraagstukken waar we allemaal dagelijks mee te maken hebben; documentstromen, de cloud, digitaal archiveren, om er maar eens een aantal te noemen. En dat beheersen we vrij aardig. Onbescheiden? Misschien, maar we zijn al jaren een sterk merk binnen dit domein en hebben hele mooie resultaten geboekt. Nu staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan het uitbouwen van onze diensten en klanten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we doen met de beste mensen. En als dat past binnen onze kernwaarden: respectvol, daadkrachtig, ambitieus en betrokken zit het wel goed.

DE BAAN

Als accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor de groei van ons bedrijf d.m.v. de verkoop van onze oplossingen op het gebied van document- en factuurverwerking. Een consultative seller pur sang die omzet genereert bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Daartoe signaleer je ontwikkelingen in de markt en zoek je actief naar nieuwe kansen. Je adviseert op alle niveaus en denkt graag mee in de (complexe) financiële processen van je klanten. Je signaleert kansen en speelt daar adequaat op in. Klanten zien jou als een strategische business partner. Je maakt accountplannen, verzorgt zelfstandig demo’s, brengt offertes uit en sluit de deal. Daarnaast blijf je ook na de verkoop verantwoordelijk voor de relatie met je klanten.

Wat heeft WhiteVision je te bieden?

Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een jong, en enthousiast team. Na een gedegen inwerkperiode, waarin we je de ins en outs van onze oplossing bijbrengen, ben je in staat onze oplossingen zelfstandig te verkopen. Je opereert landelijk en voert het gehele verkooptraject uit van acquisitie tot aan aftersales. Je gaat onze oplossingen verkopen binnen een sterk groeiende markt, je succes blijft dus niet onopgemerkt. Uiteraard horen zaken als goede arbeidsvoorwaarden, een auto, laptop, telefoon en goede ontwikkel-/carrièremogelijkheden tot de standaard!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde HBO-opleiding, richting commercie en/of IT;
  • Buitendienst ervaring (minimaal 2 jaar bij kleine en middelgrote organisatie);
  • 3 jaar aantoonbare ervaring met de verkoop van standaard software bijvoorbeeld ERP systemen, pakketten t.b.v. financiële administratie, scan- en workflow pakketten;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Beheersing van Engelse taal (woord en geschrift);
  • Inzicht in financiële bedrijfsprocessen is een pré;
  • Inzicht in document management en workflow systemen is een pré;
  • Kennis van ERP-systemen, zoals Afas, Navision, SAP, etc. is een pré.
Share This