GROWTH HACKER BUILDING HEROES AMSTERDAM

PLAATS: AMSTERDAM

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 1 NOVEMBER 2019

OVER BUILDING HEROES

Building Heroes is een snel groeiende organisatie met één missie: een sterk thuishonk worden voor de helden in de bouw en infra! Daarin gaan werkplezier, kwaliteit en resultaat hand in hand. Je standplaats is Amsterdam (naast de Ziggodome, in de MediArena). We werken in een informele sfeer; we lunchen samen, doen een potje tafelvoetbal en hebben een gezellige vrijdagmiddag borrel. En ja, we vinden teambuilding zo belangrijk dat we jaarlijks diverse activiteiten organiseren zoals de MudMasters, barbecues of een weekendje weg.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Building Heroes is op zoek naar een Growth Hacker. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het managen van de website en het bedenken en uitrollen van (paid) online campagnes. Aan zowel de achterkant (monitoren, analyseren en optimaliseren traffic en conversie) als de voorkant (creatie van content, campagnes en community building). Je adviseert het management en draagt actief nieuwe ideeën aan om meer traffic & leads te genereren naar onze online platformen. Je analyseert, adviseert en voert dus ook zelf uit. Daarnaast heb je veel vrijheid om nieuwe kanalen aan te sluiten en te ontdekken.

Jouw verantwoordelijkheid:

  • Als Growth Hacker ben je een pragmatische onliner die door middel van A/B-testing en experimentatie met nieuwe kanalen resultaat boekt in de vorm van kwalitatief traffic en goede sollicitanten;
  • Je kan zelfstandig paid social advertising, YouTube- en AdWords-campagnes opzetten, maar verkent ook graag earned opties (o.a. content) om onze kandidaten aan te spreken;
  • Naast het aanjagen van kwalitatief online traffic en conversie dragen je creatieve campagnes ook bij aan de verdere lading van het merk Building Heroes;
  • Je bent in staat om op basis van Analytics-data je paid campagnes, content en website te optimaliseren;
  • Op basis van heldere rapportages communiceer je je bevindingen aan het management en de rest van de organisatie;
  • Je bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op digitaal vlak en weet deze te vertalen naar nieuwe mogelijkheden voor onze business;
  • Je houdt de externe partijen die je aanstuurt scherp en blijft ze consistent uitdagen.

      ARBEIDSVOORWAARDEN

      • Een plek in een hecht informeel en ambitieus team in Amsterdam;
      • Een marktconform salaris, afhankelijk van niveau, kennis en ervaring;
      • Een positie met veel verantwoordelijkheid en veel vrijheid om naar eigen inzicht de strategische koers te bepalen;
      • De mogelijkheid om snel te groeien; 
      • Een gezellig team, leuke vrijmibo’s en uitjes (MudMasters, barbecues, en nog veel meer).

      Part-time werken is bespreekbaar.

        FUNCTIEVEREISTEN

        • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, en hbo werk- en denkniveau;
        • 1-2 jaar ervaring in growth hacking en online marketing, bij voorkeur in recruitment;
        • Ervaring met het WordPress CMS en SEO;
        • Ervaring met social advertising en AdWords.
        • Je bent er niet vies van om op eigen kracht nieuwe kanalen aan te sluiten en te experimenteren;
        • Je hebt ervaring met Adobe CC, UX design, usability en conversie optimalisatie is een sterke pré;
        • Competitief ingesteld en hebt een kritische en analytische blik heeft op online performance;
        • Vanzelfsprekend sociaal en zelfstandig en op de hoogte van digitale trends;
        • Vloeiend Nederlands spreekt.
          Share This