MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

Voor de centrale Marketing, Intelligence & Technology (MIT) afdeling zijn wij op zoek naar een (ervaren) Marketing Intelligence Coördinator, die zal werken voor onze landelijke events en het bestaande MI team komt versterken.

De Marketing Intelligence Coördinator is in de eerste plaats verantwoordelijk voor de analyse en rapportage van de Easyfairs events. Op jaarbasis worden er circa 60 beurzen en evenementen georganiseerd en deze worden stuk voor stuk geëvalueerd. Hoeveel bezoekers hebben we ontvangen, via welke kanalen hebben ze zich ingeschreven, hoe tevreden waren zij? Dit is slechts een greep uit de vragen die wij beantwoord willen zien. Lijkt het jou leuk om hier je tanden in te zetten, lees dan snel verder!

Concrete taken en verantwoordelijkheden:

  • Je neemt actief deel aan Event Kick off meetings en je bewaakt dat marketingacties en KPI’s stroken met de strategie van het event en/of de organisatie. Daarnaast zorg je ervoor dat learnings van vorige edities worden meegenomen;
  • Je stelt volledige analyses op en presenteert deze zelfstandig aan de event teams;
  • Je voegt hier proactief adviezen en aanbevelingen aan toe en je monitort of deze worden opgevolgd;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor enquêtes en klant- en marktonderzoeken;
  • Je onderhoudt de contacten met locale en internationale toeleveranciers van deze systemen en diensten en bent samen met de overige MI Coördinatoren nauw betrokken bij projecten die door ons hoofdkantoor in Brussel worden geïnitieerd.
JOUW PROFIEL
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
  • Kennis van SEO en SEM;
  • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
  • Commercieel inzicht;
  • Affiniteit met evenementen sector;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.
Share This