MEDIOR MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM

MEDIOR MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 MAART 2019

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
  • Kennis van SEO en SEM;
  • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
  • Commercieel inzicht;
  • Affiniteit met evenementen sector;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.

MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (32 – 36 UUR)
Werk je graag voor nationale en internationale tijdschriften? Hou je van regelen en organiseren? Sta je stevig in je schoenen en wil je graag de verantwoording voor een aantal magazines? Ken je de kneepjes van het vak en ben je er klaar voor om zelfstandig aan de slag te gaan? Lees dan snel verder voor een interessante functie.

Vanuit Boboti worden momenteel 3 magazines gecoördineerd en we zoeken een kandidaat die de verantwoordelijkheid hiervoor op zich kan nemen. Er voor kan zorgen dat deadlines behaald worden, zaken gestructureerd worden en efficiënter verlopen.

Wat ga je doen?

  • Je redigeert artikelen voor diverse plantenkweek magazines;
  • Je verzamelt artikelen van diverse (interne) specialisten;
  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de juiste inhoud, het behalen van deadlines en het produceren van het magazine;
  • Je stuurt aan op goede content van experts, grafisch medewerkers, tekenaars en fotografen. Je werkt daarbij samen met collega’s van de studio van Boboti en met externen;
  • Je draagt zorg voor de invulling van advertenties;
  • Je vindt het leuk om mee te denken over actuele thema’s en over de opmaak en topics per editie;
  • Je beheert en optimaliseert je netwerk met freelancers;
  • Je bent creatief en denkt in verbeteringen;
  • Je analyseert en optimaliseert de processen en voert verbeterslagen door;
  • Je adviseert klanten m.b.t. invulling inhoud;
  • Je hebt een goed gevoel voor de doelgroep, conversie en content marketing, maar weet bovenal dat artikelen nieuwswaardig moeten zijn;
  • Je hebt ideeën om de artikelen, websites en bladen naar een hoger niveau te tillen.
JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent creatief, innovatief, georganiseerd, commercieel, dynamisch en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen;
  • Je hebt ervaring in of affiniteit met de groensector;
  • Je bent een goede netwerker;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.