MARKETING MANAGER CONCORP OISTERWIJK (40 UUR)

MARKETING MANAGER CONCORP OISTERWIJK (40 UUR)

MANAGEMENT

PLAATS: OISTERWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 JANUARI 2020

OVER CONCORP

Concorp is een Nederlands, jong, dynamisch, ervaren en 100% onafhankelijk familiebedrijf in het zoetwarensegment. Concorp is de 3e speler in de Nederlandse markt en een gerespecteerde speler op internationaal niveau. Concorp levert aan de top 15 retail in Europa. Wij ontwikkelen, produceren en distribueren A-merken, private- en fancy label concepten met toegevoegde waarde. Heb jij altijd al willen werken voor mooie merken, ben je er van overtuigd bij te kunnen dragen aan het uitbouwen van het succes van onze organisatie en zie je in deze functie dé uitdaging? Dan is Concorp op zoek naar jou!

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Als Marketing Manager ben je verantwoordelijk voor het versterken en vergroten van het marktaandeel en de winstgevendheid van onze distributiemerken. Jouw portefeuille bestaat uit sterke merken zoals Fisherman’s Friend en Ricola. Je voert de regie over het door jou opgestelde groeiplan en totale productportfolio, van distributie van de merken tot aan de gehele merkpositionering en ondersteuning in Nederland. 

PLAATS IN DE ORGANISATIE

De Marketing Manager voor ‘merken derden’ rapporteert rechtstreeks aan de Directeur Marketing & Sales en geeft directe leiding aan één Junior Brand Manager. 

CONCORP BIEDT

Een uitdagende functie in een dynamische organisatie, onderdeel van de Concorp Groep. Het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de functie

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Het opstellen van de businessplannen voor de distributiemerken en het uitwerken in strategische marketingplannen, communicatie- en promotieplannen;
  • Optreden als eerste aanspreekpunt voor distributiemerken;
  • Managen en realiseren van afzet, omzet, winst en marktaandelen van de merken en de ontwikkeling daarvan;
  • Rapporteren over behaalde resultaten en analyseren van mogelijke afwijkingen en ondernemen van (marketing)acties gericht op de realisatie van plannen en commerciële doelstellingen;
  • Effectief samenwerken met reclame- en onderzoeksbureaus;
  • Vertalen van ontwikkelingen in marktbehoeften naar uitgangspunten voor uit te voeren ontwikkelingsprojecten en innovaties voor middellange termijn;
  • Beheren en bewaken van het marketingbudget;

 

 

 

JOUW PROFIEL
  • Je bent een energieke en gepassioneerde merkenbouwer met bewezen trackrecord op merkontwikkeling;
  • Universitair werk- en denkniveau;
  • Marketingkennis op minimaal NIMA-B niveau;
  • Je bent een conceptueel, strategisch, creatief, en innovatief denker. Daarnaast heb je een ‘getting things done’ mentaliteit en beschik je over vaardigheden t.a.v. projectmanagement;
  • Je hebt minimaal 6 jaar relevante werkervaring met bewezen resultaat in de FMCG branche;
  • Je bent een stevige persoonlijkheid, empathisch, energiek en gepassioneerd, hebt bedreven presentatietechnieken en een sterk commercieel inzicht;
  • Je bent communicatief sterk, bent overtuigend en in staat om anderen te inspireren en mee te nemen in jouw ideeën.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

MANAGER AFDELING SERVICE & ADMINISTRATIE NIERSTICHTING BUSSUM (30 UUR)

MANAGER AFDELING SERVICE & ADMINISTRATIE NIERSTICHTING BUSSUM (30 UUR)

MANAGEMENT

PLAATS: BUSSUM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 JANUARI 2020

OVER DE NIERSTICHTING

De Nierstichting zet alles op alles om ervoor te zorgen dat mensen met een nierziekte in leven blijven en ook écht kunnen blijven leven. We strijden voor meer donoren, maken ons hard voor preventie en werken vastberaden aan een draagbare kunstnier. Want dialyseren is geen leven, maar overleven. Wij doen dan ook alles wat in ons vermogen ligt om het leven van nierpatiënten te verbeteren. Dat doen wij niet alleen. Maar samen met patiënten, onderzoekers, professionals, donateurs, bedrijven, vrijwilligers en vele anderen die het leven liefhebben. Je nieren zijn je leven, we stoppen pas als elke nier gezond is.

WAT GA IK DOEN?

De Manager S&A stuurt de afdeling S&A (10 medewerkers) hiërarchisch aan. Je bent verantwoordelijk voor een zo optimaal mogelijke inzet van mensen en middelen én voor een optimale aansturing van werkzaamheden en processen om daarmee de afdeling ook daadwerkelijk hét aanspreekpunt voor donateurs en (collecte-) vrijwilligers te laten zijn. Klantgerichtheid staat daarbij hoog in het vaandel. Je stuurt de medewerkers op een coachende wijze aan en bent gericht op persoonlijke ontwikkeling. Je maakt resultaatafspraken met medewerkers en draagt zorg voor constructieve feedback op, en beoordeling van, de uitvoering van deze afspraken. Daarnaast zit ook de werving en selectie van nieuwe medewerkers als ook het voeren van een adequaat verzuimmanagement in je takenpakket.

De afdeling S&A voert de donateurs- en collecteadministratie. Hierbij wordt intensief gebruik gemaakt van daartoe bestemde CRM-systemen door daarin gegevens te importeren, in te voeren en te muteren. De afdeling beoordeelt, verwerkt en handelt binnengekomen vragen en reacties af, verzorgt benodigde correspondentie, verstrekt informatie en draagt bij aan de werving en retentie van donateurs en collectevrijwilligers. Daarnaast wordt binnen de afdeling ook de receptiefunctie uitgevoerd.

De afdeling onderhoudt nauwe contacten met de afdeling Marketing & Communicatie. De Manager S&A vervult hierin een belangrijke brugfunctie en zet zich in voor verdere versteviging en optimalisatie van deze samenwerkingsrelatie. 

De Manager S&A levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het beleid van de afdeling Bedrijfsvoering. Je vertaalt dit beleid naar (jaar)plannen voor de afdeling S&A en draagt zorg voor de realisatie en uitvoering daarvan. Op die manier draag je bij aan het behalen van de beoogde resultaten en doelstellingen van de Nierstichting.

 

    HOE ZIET MIJN WERKOMGEVING ERUIT?

    Bij de Nierstichting kom je in een dynamisch speelveld terecht. We willen onszelf continu blijven verbeteren en verder professionaliseren, mede om ons aan te passen aan de snel veranderende omstandigheden in onze omgeving. De afdeling Service & Administratie (S&A) is het hart van onze organisatie; S&A is hét aanspreekpunt voor onze donateurs en (collecte-) vrijwilligers. S&A is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. De Manager S&A wordt aangestuurd door de Manager Bedrijfsvoering.

     

      WIE ZOEKEN WIJ?

      Wij zoeken per direct een daadkrachtige, klantgerichte en communicatief vaardige Manager S&A die de afdeling op heldere en duidelijke wijze aanstuurt met oog voor het welbevinden van de medewerkers. Je houdt het hoofd koel bij grote drukte en in  bijzondere situaties. Je bent in staat problemen, met behoud van de relatie, proactief en constructief op te lossen. Je draagt zorg voor een positieve sfeer binnen de afdeling waarin samenwerking, open en eerlijke communicatie en ‘er voor elkaar zijn’ sleutelwoorden zijn. Je komt op voor de belangen van het team en fungeert als rolmodel door zelf het gewenste gedrag te laten zien.

      De Manager S&A krijgt er energie van als afdeling-gerelateerde processen goed lopen en denkt graag mee over veranderingen en verbetering van processen. Je bent in staat om in- en externe ontwikkelingen en behoeften tijdig te signaleren en deze waar nodig te vertalen naar de afdeling. Je neemt deel aan relevante (externe) netwerken en vertegenwoordigt de afdeling S&A daarin.

      Je kan goed overweg met Office365 applicaties zoals Outlook, Word en Excel. Daarnaast heb je ervaring met het werken met CRM-systemen.

       

        PAS JIJ BIJ ONS?

        • Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding;
        • Je hebt relevante coördinerende en leidinggevendeervaring en bent vaardig in het coachen en sturen op ontwikkeling van medewerkers;
        • Je hebt een goed gevoel voor menselijke verhoudingen en je weet op vlotte, concrete en overtuigende wijze te communiceren en contacten te leggen;
        • Je bent in staat om teamplannen en resourceplannen op te stellen;
        • Ook ben je in staat om organisatorische, procesmatige en vakinhoudelijke samenhang te zien in bredere context dan het eigen werkterrein;
        • Je vindt het leuk om zowel operationeel als tactisch bezig te zijn en te bouwen.

        Affiniteit met de missie van onze organisatie en/of de Goede Doelen sector is een pre.

          SOLLICITEREN

          Ben jij geïnteresseerd in deze functie en wil jij ook alles op alles zetten voor een beter leven voor nierpatiënten? Stuur dan je CV en motivatie naar info@employity.nl t.a.v. Miriam De Vries- Mieras o.v.v. ‘vacature Manager Service & Administratie’. Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

          Voor vragen kun je contact opnemen met Employity via . Kijk voor meer informatie over de Nierstichting op www.nierstichting.nl.

           

            WAT BIEDEN WIJ?

            Een veelzijdige baan met leuke collega’s en (team)uitjes bij een ambitieuze, professionele en mensgerichte organisatie. In eerste instantie betreft het een tijdelijke functie voor 1 jaar met uitzicht op vast bij goed functioneren. Het bruto maandsalaris is afhankelijk van je ervaring en bedraagt bij een fulltime  aanstelling (37,5 uur) minimaal 2.781 euro en maximaal 3.973 euro bruto per maand. Daarnaast heeft de Nierstichting een goede pensioenregeling en collectieve verzekeringen. We bieden goede opleidingsmogelijkheden zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen.

             

              TEAMLEIDER MARKETING SERVICES BOBOTI OOSTERHOUT (36 UUR)

              TEAMLEIDER MARKETING SERVICES BOBOTI OOSTERHOUT (36 UUR)

              MANAGEMENT

              PLAATS: OOSTERHOUT

              NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 01 DECEMBER

              OVER BOBOTI

              Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout dat werkt aan groei. De ervaren collega specialisten van Boboti zijn op zoek naar enthousiaste, doortastende, zelfstarters die niet bang zijn de mouwen op te stropen.  Iemand met lef en charme die zin heeft in een nieuwe uitdaging in een groeiend team.

              Boboti werkt als groep dagelijks aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig.

              Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 25 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.

              Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

              FUNCTIEOMSCHRIJVING

              Wat ga je doen?

              • vanuit een helicopter view gevraagd en ongevraagd adviseren over de inzet van online campagnes en web, de te volgen strategie en marketeers voeden met deze kennis zodat zij meer rendement uit hun campagnes kunnen halen;
              • adviseren over de te volgen contentstrategie ter ondersteuning van het merk CANNA;
              • Eindverantwoordelijk voor de corporate kanalen als websites, Instagram en Facebook;
              • Initiëren van ‘online testen’ ten einde steeds beter zicht te krijgen welke content het meest effectief is;
              • het laten ontwikkelen van concepten en het adequaat vertalen van die concepten in campagnes;
              • monitoren en rapporteren over de effecten en impact van de online inspanningen, adviseren en beheren van de budgetten en rapporteren over het verloop.

                  ARBEIDSVOORWAARDEN

                  Een veelzijdige functie bij een dynamische organisatie met een informele cultuur die actief bouwt aan de uitbreiding van activiteiten en wereldwijd prima resultaten boekt. Deze functie biedt diverse doorgroeimogelijkheden. Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden met een salaris dat past bij de verantwoordelijkheden. De functie is voor 36 uur en de standplaats is in Oosterhout (NB). Onze organisatie is gemakkelijk te bereiken doordat de locatie is gelegen nabij de A27.

                    FUNCTIEVEREISTEN

                    • je hebt HBO werk- en denkniveau;
                    • je hebt een passie voor online marketing;
                    • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
                    • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
                    • je bent in staat te fungeren als spil tussen de (online) marketing professionals en de klant;
                    • je doet graag een stapje extra en vergeet daarbij wel eens op je horloge te kijken;
                    • je voelt je thuis in een dynamische organisatie.
                    • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
                    • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
                    • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
                    • je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

                     

                      MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

                      MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

                      MANAGEMENT

                      PLAATS: EINDHOVEN

                      NIVEAU: SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: 20 JULI 2019

                      OVER ANWB RIJOPLEIDING
                      Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en hard groeiend E-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland.

                      Teneinde de strategische plannen voor groei en meer rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales & Marketing en E-commerce direct op zoek naar een Marketing & Business Innovation Manager.

                      DE BAAN (40 UUR)
                      Als Marketing & Business Innovation Manager bij ANWB Rijopleiding in Eindhoven ben jij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitbouw van de producten en dienstenportfolio. Met jouw creatief brein en commerciële instelling weet jij binnen de budgetten precies de juiste multi-channel strategieën te kiezen om zo de groeidoelstellingen van de organisatie te behalen.

                       

                      • Als lid van het management team ben je mede verantwoordelijk voor de strategische ambities van ANWB Rijopleidingen;
                      • Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de marketingstrategie en de franchiseformule;
                      • Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing en uitvoering van alle activiteiten binnen de afdeling Sales & marketing                            en E-commerce;
                      • Je bent een belangrijke aanjager van onze new business development. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en uitbreiden van ons producten en dienstenportfolio;
                      • Je geeft vorm en inhoud aan het commercieel en marketingbeleid, met als missie om het marktaandeel en rendement van ANWB Rijopleiding aanzienlijk te vergroten;
                      • Je bent binnen de franchiseorganisatie een belangrijke schakel op het gebied van marketing, commercie en productontwikkeling;
                      • Je bent een belangrijke spil in de contacten met het hoofdkantoor ANWB voor het bouwen aan de brand ANWB Rijopleiding;
                      • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het klanten contactcentrum;
                      • Je bent verantwoordelijk voor het laden en uitbouwen van het merk ANWB Rijopleiding.
                      JOUW PROFIEL
                      • Bent een gedreven commercieel talent dat niet terugdeinst voor uitdagende targets;
                      • Hebt een scherp oog voor nieuwe kansen en ziet overal mogelijkheden op het gebied van new product development;
                      • Ziet het als een must dat het merk ANWB Rijopleiding strategisch goed wordt ingezet om succesvol te kunnen blijven;
                      • Hebt de nodige kennis en ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingplannen en de benodigde E-commerce strategie;
                      • Weet je visie en plannen overtuigend te presenteren en mensen te enthousiasmeren;
                      • Hebt jouw focus op de online en digitale kanalen, maar bent ook thuis in de offline middelenmix;
                      • Bent proactief en beschikt over de nodige doorzettingskracht;
                      • Weet een team aan te sturen en weet mensen te motiveren;
                      WAT WIJ BIEDEN
                      • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
                      • 24 verlofdagen per jaar op basis van fulltime contract
                      • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden
                      • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
                      • Prima pensioenregeling
                      • Bonusregeling

                      SALESMANAGER SATELLIET MEUBELEN BREDA (INGEVULD)

                      SALESMANAGER SATELLIET MEUBELEN BREDA (INGEVULD)

                      MANAGEMENT

                      PLAATS: BREDA

                      NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: INGEVULD

                      OVER SATELLIET MEUBELEN
                      Wij zijn Satelliet en gastvrijheid staat bij ons centraal in alles wat we doen. Wij willen dat mensen zich welkom voelen en zien onszelf als gepassioneerde sfeermakers met kennis van zaken over gastvrijheidsbeleving in Horeca, Retail, Leisure, Onderwijs, Zorg en Office. Wij vinden onszelf goed in wat we doen en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. Sterker nog, wij maken deze juist waar door onderscheidend meubilair te ontwikkelen voor onze klanten..
                      DE BAAN
                      De Salesmanager ontvangt leiding van de Commercieel Manager en  geeft leiding aan een team van accountmanagers, verkopers binnendienst en een teamassistent.
                      De Salesmanger is in samenwerking met zijn/ haar team verantwoordelijk voor het genereren van omzet binnen het rayon. Dit dient bereikt te worden door het motiveren, coachen, faciliteren en controleren van de teammedewerkers.
                      Binnen de functie van Salesmanager dienen de volgende hoofdtaken te worden verricht:
                      • Onderzoeken van het potentieel binnen het rayon;
                      • Vertalen van de landelijke verkoopstrategie, naar tactisch en operationele doelstellingen;
                      • Medewerkers ondersteunen bij het bereiken van de verkoopdoelstellingen, doormiddel van het motiveren, coachen, faciliteren en controleren;
                      • Wekelijks de leiding nemen tijdens het “maandag ochtend overleg”;
                      • Zorg dragen voor een goede sfeer, waarbinnen kwaliteiten elkaar versterken;
                      • Regelmatig feedback gesprekken met de medewerkers voeren, zodat zij hun eigen kwaliteiten kunnen blijven verbeteren;
                      • Als sparringpartner optreden voor je team;
                      • Accountmanagers ondersteunen bij commercieel uitdagende bedrijfsbezoeken;
                      • Vanuit de rol van “het goede voorbeeld” mee werken in het verkoopproces.
                      JOUW PROFIEL
                      • Heeft goede people skills, weet mensen voor zich te winnen;
                      • Is een natuurlijk leider (heeft geen hiërarchie nodig);
                      • Is commercieel zeer vaardig;
                      • Beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden;
                      • Heeft een extraverte persoonlijkheid en is betrouwbaar;
                      • Is een zelfstarter en neemt zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid;
                      • Bewezen HBO werk- en denkniveau, met een commerciële achtergrond;
                      • Werkervaring in een soortgelijke commerciële/ leidinggevende functie;
                      • Heeft affiniteit met bijbehorende automatiseringspakketten (Navision);
                      • Bereidheid tot werken buiten kantoortijden indien de werkzaamheden dit verlangen;
                      • Beschikt over een rijbewijs B.

                      E-COMMERCE MANAGER CAMPING VISION WAALWIJK (INGEVULD)

                      E-COMMERCE MANAGER CAMPING VISION WAALWIJK (INGEVULD)

                      MANAGEMENT

                      PLAATS: WAALWIJK

                      NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018 (INGEVULD)

                      OVER CAMPING VISION
                      Camping Vision is een snelgroeiende online booker van campingvakanties in Europa. Met kantoren in Waalwijk, Genève en Kopenhagen opereert Camping Vision als onafhankelijke aanbieder van luxe campingvakanties onder de namen Allcamps (www.allcamps.nl) en LuxCamp (www.lux-camp.nl). Samen vormen ze een grote Europese speler die met beide merken actief is op 22 websites in 11 landen in de meest populaire en mooie regio’s. Het aanbod varieert in verschillende accommodaties; van mooi ingerichte safaritenten tot luxe stacaravans. Om de (online) marktpositie verder te versterken zijn wij op zoek naar een ondernemende E-Commerce Manager die deel gaat uitmaken van het managementteam.
                      DE BAAN (32-40 UUR)
                      We gaven het al aan, een mooie positie op ons kantoor in Waalwijk, maar in 2018/2019 gaan we voor meer en willen we onze online positie in Europa verder versterken! En we denken dat we jou daarvoor nodig hebben! Er ligt nogal wat werk te wachten namelijk. Als E-commerce manager bouw je samen met een ambitieus team van marketeers, ontwikkelaars, contract managers en accountmanagers aan een toppositie binnen de online kampeervakantie branche. Je bent als E-Commerce Manager verantwoordelijk voor het (stevige) marketingbudget en rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director. Als online strateeg weet je aan welke knoppen je moet draaien om online marketingcampagnes in Europa op te zetten en front-end projecten te managen om de online verkoop verder te stimuleren. Omdat we beschikken over een eigen IT-team in Kopenhagen kun je direct schakelen op verbetering van conversies, commerciële kansen en UX van de 22 websites van Allcamps en LuxCamp in Europa. Dat je daarnaast in staat bent om externe (online) bureaus en collega’s aan te sturen is een must. We zoeken een kartrekker, verbinder met overtuigingskracht die analytisch van aard is om de enorme hoeveelheid aan data te overzien en bij te sturen. We weten dat we nogal wat van je vragen, maar hebben ook behoorlijk wat te bieden. Daar vertellen we je graag meer over in een persoonlijk gesprek!
                      JOUW PROFIEL
                      • Minimaal 5-8 jaar ervaring (HBO/ WO -niveau) en een bewezen trackrecord in online marketingcampagnes;
                      • Je bent analytisch, data gedreven en resultaatgericht;
                      • Ruime kennis van GoogleAnalytics/SEO/SEA/Dynamic Remarketing;
                      • Je hebt ervaring in database/E-mail marketing;
                      • Je bent zelf startend, resultaatgericht, ondernemend en hebt een hands-on mentaliteit; Ervaring in de reisbranche of retail is een pré;- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

                      ARBEIDSVOORWAARDEN

                      Een uitstekend basissalaris, bonusregeling, mooie korting op vakanties, veel vrijheid en een bedrijfswagen

                      SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

                      SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

                      MANAGEMENT

                      PLAATS: WAALWIJK

                      NIVEAU: SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

                      OVER MAIBURG

                      Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
                      DE BAAN
                      Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
                      JOUW PROFIEL
                      • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
                      • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
                      • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
                      • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
                      • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
                      • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
                      • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
                      • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
                      • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
                      • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

                      ACCOUNTMANAGER EASYFAIRS

                      ACCOUNTMANAGER EASYFAIRS

                      MANAGEMENT

                      Accountmanager in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

                      PLAATS: GORINCHEM

                      NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: DOORLOPEND

                      OVER EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL
                      Eventplanner, dat zijn we in één woord, maar dan wel in de breedste zin daarvan. En of dat nu een beurs, congres of seminar is, maakt voor de aanpak ervan niet uit. Organiseren, faciliteren en vooral het creëren van een beleving, dat is wat we doen. Op maat en op topniveau. In slechts 13 jaar hebben we daarmee een prominente positie veroverd als partner voor events… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En we ontwikkelen verder…!
                      DE BAAN
                      Wij zijn blij met onze positie, maar hebben nogal veel ambitie. Er komt weer een nieuw beursconcept bij en dat betekent dat we weer een volgende stap in sales- en accountmanagement zetten. Dat start natuurlijk met het binnenhalen van een nieuwe klant… maar als dat is gelukt, begint het spel eigenlijk pas. We zoeken een Accountmanager Beurzen die in staat is onze dienstverlening als maatconcept in te zetten en onze klanten helpt met de profilering van hun onderneming. Dat gaat dus veel verder dan een vinkje zetten bij een gesloten deal… positionering, uitstraling, online marketing. Je zet in op een programma dat zorgt voor onderscheid, dat verrast!

                      Je maakt het verschil bij klanten, gewoon door wél je afspraken na te komen, maar meer nog door klanten op een positieve manier te verrassen. Hoe? Dat horen we graag van jou. Je krijgt bij ons in ieder geval de kans om met een team van enthousiaste, jonge mensen van je werk een succes te maken. Samen de schouders eronder, hard werken, maar de successen vieren als het allemaal lukt!

                      JOUW PROFIEL
                      • Afgeronde Bachelor;
                      • Ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk;
                      • Energie, zin in succes, kartrekker;
                      • Positief, klantgericht, teamspeler.
                      • Zakelijk niveau Engels.

                      OPEN INSCHRIJVING

                      OPEN INSCHRIJVING

                      MANAGEMENT

                      Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
                      PLAATS: BREDA

                      NIVEAU: SENIOR

                      SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

                      OVER EMPLOYITY

                      Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

                      DE BAAN
                      • Salesmanager
                      • Marketing Manager
                      • Accountmanager
                      • Online Marketeer
                      • Commercieel Directeur
                      • Contentmanager
                      • Social media expert
                      JOUW PROFIEL
                      • HBO/ WO / BA / MSC
                      • Minimaal 5 jaar ervaring
                      • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
                      • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
                      • Je maakt het verschil in jouw vakgebied