MANAGEMENT ASSISTENT EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL GORINCHEM OF HARDENBERG

MANAGEMENT ASSISTENT EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL GORINCHEM OF HARDENBERG

Management Assistent in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM OF HARDENBERG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM:  01 DECEMBER 2017

OVER EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL

Evenementenhal en Easyfairs zijn twee bedrijven die Nederland veroveren met onderscheidende events. De twee organisaties hebben elkaar vorig jaar gevonden en besloten de krachten te bundelen. Dat doen we met de missie om wereldwijd communities te dienen. En met het streven toonaangevend te zijn op het vlak van ‘marketing en technologie’ en talentontwikkeling.

Zeer opwindende tijden voor de meetings- en evenementensector, maar ook voor nieuw talent!

DE BAAN

Ben jij goed in het bepalen van de juiste prioriteiten en kun jij goed plannen? Denk jij een stap vooruit en ben jij een flexibele aanpakker? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze rol ondersteun je de CEO en het directieteam op het gebied van administratieve taken en werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor alle communicatie (telefoon, e-mails en schriftelijke correspondentie) en bent verantwoordelijk voor agenda-beheer. Je initieert en organiseert hotel- en vluchtboekingen, bereidt vergaderingen en notulen voor. Geen dag is hetzelfde en dat maakt deze functie erg afwisselend!

JOUW PROFIEL

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare, secretariële functie;
  • Ervaring met Social-, digital en mobile media  is een must;
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden en je hebt een probleemoplossend vermogen;
  • Je bent secuur, representatief, assertief en zelfstandig;
  • Je hebt kennis van Office systemen zoals Outlook, Word, Excel en Powerpoint.

SALESMANAGER MAIBURG

SALESMANAGER MAIBURG

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2017

OVER MAIBURG
Een gerenommeerde handelsonderneming in Waalwijk (ca. 85 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van schuurmaterialen, lijmen, plaatmaterialen en parketbenodigdheden. Inmiddels gerund door de 5e generatie Maiburg is dit meer dan 130 jarige familiebedrijf sinds 2011 trotse bezitter van het predikaat hofleverancier. Dat laatste is een mooie bekroning van de waarden waar het bij Maiburg om gaat. Kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap! Als specialist en met oog op innovatie is Maiburg sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de sectoren van hout, metaal, composieten, schilder –en jachtbouw. Om de groei verder gestalte te geven ziet Maiburg kansen in het opzetten van een nieuwe business unit die de synergie tussen de verschillende productgroepen kan bewerkstelligen. Voor de aansturing van deze unit zoeken wij een ervaren Salesmanager.
DE BAAN
Als Salesmanager maak je deel uit van het branchemanagers team van Maiburg en ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de afdeling “Houtverwerkende klanten”. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, maakt mensen beter en is in staat om de interne kracht van de verschillende afdelingen met elkaar te verbinden. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in markten waar Maiburg nog niet in actief is. Maiburg heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 12 verkoopmedewerkers (6 binnen en 6 buiten) en hebben bovenal het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leverancieres zeker niet uit het oog. Zij zijn minstens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen.
JOUW PROFIEL
  • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
  • Analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
  • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken, medewerkers van jou gaan vanzelf mee in de flow;
  • Kennis van de Engelse en Duitse taal is een must;
  • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-commerce voor je kan betekenen;
  • Je bent een natuurlijk leider; de boog staat bij ons gespannen …maar successen vieren we samen!

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 DECEMBER 2017

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in de regio. Je werkt vanuit kantoor Roosendaal.

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2017

OVER ABAB

‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.

DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL

  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in Midden-West Brabant.

ACCOUNTMANAGER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

ACCOUNTMANAGER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Accountmanager in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPEND

OVER EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL
Eventplanner, dat zijn we in één woord, maar dan wel in de breedste zin daarvan. En of dat nu een beurs, congres of seminar is, maakt voor de aanpak ervan niet uit. Organiseren, faciliteren en vooral het creëren van een beleving, dat is wat we doen. Op maat en op topniveau. In slechts 13 jaar hebben we daarmee een prominente positie veroverd als partner voor events… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En we ontwikkelen verder…!
DE BAAN

Wij zijn blij met onze positie, maar hebben nogal veel ambitie. Er komt weer een nieuw beursconcept bij en dat betekent dat we weer een volgende stap in sales- en accountmanagement zetten. Dat start natuurlijk met het binnenhalen van een nieuwe klant… maar als dat is gelukt, begint het spel eigenlijk pas. We zoeken een Accountmanager Beurzen die in staat is onze dienstverlening als maatconcept in te zetten en onze klanten helpt met de profilering van hun onderneming. Dat gaat dus veel verder dan een vinkje zetten bij een gesloten deal… positionering, uitstraling, online marketing. Je zet in op een programma dat zorgt voor onderscheid, dat verrast!

Je maakt het verschil bij klanten, gewoon door wél je afspraken na te komen, maar meer nog door klanten op een positieve manier te verrassen. Hoe? Dat horen we graag van jou. Je krijgt bij ons in ieder geval de kans om met een team van enthousiaste, jonge mensen van je werk een succes te maken. Samen de schouders eronder, hard werken, maar de successen vieren als het allemaal lukt!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor;
  • Min. 3-5 jaar ervaring in een salesrol waarin je het verschil maakt;
  • Ondernemend, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker;
  • Positief, klantgericht, teamspeler.
  • Zakelijk niveau Engels.

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?

PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. FDat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN

  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert

JOUW PROFIEL

  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied