ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT

ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2019

OVER BOBOTI 

Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. 

Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

DE BAAN 

  • ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers van verschillende landen bij acties en campagnes;
  • zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen van diverse landen;
  • begeleiden van de ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk;
  • begeleiden van projecten;
  • op termijn ga je ook een inhoudelijke adviserende rol vervullen voor (interne)opdrachtgevers.
JOUW PROFIEL
  • je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • je hebt een passie voor en kennis van marketing;
  • je bent (commercieel) creatief;
  • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
  • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
  • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • je voelt je thuis in een dynamische organisatie;
  • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;

MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM

MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

        PLAATS: GORINCHEM

        NIVEAU: SENIOR

        SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

Ben jij de Senior Marketeer die zijn/haar strepen heeft verdiend met creatieve en innovatieve campagnes? Heb jij affiniteit met bouw- installatie- en vastgoedsector? Dan willen wij graag samen met jou onze beurs Building Holland verder ontwikkelen en blijven innoveren. 

Building Holland is het toonaangevende evenement voor innovatie in bouw, installatie en vastgoed. We hebben ambitie met deze beurs en willen verder ontwikkelen om dit evenement nog aantrekkelijker te maken voor de 15.000 bezoekers en 250 exposanten. 

Wij zoeken een marketeer die zich herkent in het volgende profiel;

 

JOUW PROFIEL
  • Je hebt zowel on-als offline ervaring;
  • Je houdt niet van gebaande paden;
  • Je vindt het heerlijk om je vast te bijten in het evenement en de branche;
  • Je wordt blij van 1:1 marketing, waarbij de interesses van de bezoekers centraal staan;
  • Je gaat een uitdaging niet uit de weg, je ontwikkelt content programma’s waarmee je je doelgroep steeds weer verrast;
  • Je bent een teamspeler, samen met het team ontwikkel je nieuwe innovatieve programma’s en dagen jullie je constant uit om tot het beste resultaat te komen;
  • Kortom; het schaap met vijf poten, toch denken we dat jij bestaat!

TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË

TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË

PLAATS: ROTTERDAM & ANTWERPEN

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

OVER SUNWEB

Sunweb Group is een van de meest toonaangevende reisorganisaties in Europa. Het is de drijvende kracht achter tal van merken die actief zijn op zeven internationale markten (NL, BE, DK, SE, UK, DE, FR, NO). Het heeft een pan-Europese identiteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zürich (Zwitserland) en wordt ondersteund door vestigingen in Rotterdam en Girona voor backoffice & IT en vanuit verschillende verkoopkantoren in heel Europa.

De combinatie van een gecentraliseerde organisatie, unieke zelfgecreëerde ‘content’ en een sterk online businessmodel heeft geresulteerd in meer dan een miljoen tevreden klanten voor Sunweb.

Sunweb Group bestaat uit ongeveer 400 werknemers. Het fundamentele doel van de groep is om de best mogelijke vakantie-ervaring te bieden in alle zon, self-drive en wintersportbestemmingen.

DE BAAN 

 

Als Team Lead Marketing ben je verantwoordelijk voor de resultaten en prestaties van een internationaal, multidisciplinair marketingteam. Samen met je team zet je on -en offline marketingcampagnes op om de doelstellingen te realiseren en optimaliseren.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Gestructureerde inzet van marketingbudgetten ten behoeve van het behalen van de bedrijfsdoelstellingen;
  • Het opzetten en (dagelijks) optimaliseren van de (online) marketingstrategie;
  • Het maken van budgetprognoses en gerichte inzet per (online) kanaal;
  • Implementeren van risicostrategieën tbv internationale groei;
  • Het managen en ontwikkelen van het marketingteam
  • Nauwe samenwerking met de afdeling UX en Business Intelligence;
  • Op wekelijkse basis presenteren van de resultaten met stakeholders;
  • Rapporteren aan de managing director.

Als Teamlead heb je een brede kennis van zowel online als offline marketing. Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden. Je bent een sterke communicator die een team kan motiveren om het uiterste uit zichzelf te halen. Vanwege onze internationale werkomgeving is het een vereiste dat je de Engels taal machtig bent. De cultuur valt te omschrijven als informeel en ambitieus.

JOUW PROFIEL

  • Je hebt tenminste 3 jaar relevante werkervaring als online marketing professional;
  • Je hebt leidinggevende ervaring;
  • Sterk analytisch vermogen en ervaring met data tools;
  • Bekend met de inzet van zowel organische als betaalde kanalen (voorkeur display)
  • Zelf startend en projectmatig sterk;
  • Bachelor in Marketing, Economie of vergelijkbaar
  • Uitstekende Excel vaardigheden;
  • Vloeiend in Engels (Nederlands en Frans zijn een pré);
  • Je hebt een streepje voor als je ervaring hebt binnen de reisbranche;
  • Kennis van scrum/ agile is een pré;
  • Je werkt afwisselend in Rotterdam en Antwerpen.

ARBEIDSVOORWAARDEN

  • Prima salaris;
  • Realistische targets en bonus perspectief;
  • Aantrekkelijke korting op vakanties;
  • Uitdagende werkomgeving met mooie ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
  • Thuiswerk faciliteiten;
  • Regelmatig een gezellige bedrijfsborrel;
  • Pensioenregeling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN

(ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN

PLAATS: HOUTEN

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

OVER LANDRÉ

Landré is een toonaangevende, verkoop- en servicegerichte organisatie die zich specialiseert in CNC productietechnologieën voor de maakindustrie. Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van verspaning, plaatbewerking, kunststofbewerking en 3D printen hebben we een prominente positie bemachtigd in de industrie, onder andere door onze vooruitstrevendheid en door onze (online) marketingactiviteiten. En nu willen we verder!

Bij Landré kom je te werken op een hechte, gedreven afdeling waar iedereen zijn steentje bijdraagt en een stapje harder zet wanneer nodig. In samenwerking met de online marketeer ga je resultaatgericht te werk om alle KPI’s te realiseren en om invulling te geven aan de online marketingstrategie, waaronder social media marketing. Je wordt binnen Landré een echte, nieuwsgierige spin in het web, die in staat is om snel te schakelen en bij te springen bij alle marketingactiviteiten.

DE BAAN (32-40 UUR)

Wij zijn op zoek naar een commerciële, klantgerichte medewerker die in staat is om een marktanalyse door te vertalen naar een online campagne en op een creatieve manier invulling kan geven aan de online marketingstrategie, die bijdraagt aan de juiste positionering van Landré en een hoger rendement. Je bent een echte doorzetter die resultaatgericht werkt en continu bezig is met optimalisaties om nieuwe kansen te benutten. Wij begrijpen dat je (nog) niet op alle online marketinggebieden ervaring hebt, maar helpen je wel graag om te groeien in de verschillende expertises. We verwachten echter wel dat je over de basiskennis beschikt en dat je weet wat er speelt op het gebied van online marketing. Daarnaast ben je bekend met de basis van HTML, CSS en houd je je graag bezig met social media.

Een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden zullen namelijk bestaan uit het onderhouden en uitbouwen van onze social media kanalen, waarbij je content bedenkt en creëert in de vorm van tekst, visuals en video’s. Je krijgt bij ons de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de social media strategie, waarbij je begrijpt hoe je de markt moet benaderen. Uiteraard ben je op de hoogte van alles op het gebied van social media, volg je de trends op de voet en kun je social media koppelen aan andere online marketingkanalen. Je bent in staat om de juiste tone of voice te vinden die past bij onze doelgroep en inspirerende teksten en content te maken die onze naamsbekendheid zal versterken. Het is voor jou ook geen punt om de resultaten van lopende campagnes inzichtelijk te maken en dit door te vertalen naar passende verbeteringen of optimalisaties.

JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing/communicatie;
  • Minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van social media;
  • Tot 6 jaar ervaring op het gebied van marketing/communicatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met Photoshop;
  • Ervaring met Google Analytics;
  • Ervaring met Google Ads, SEO of e-mailmarketing;
  • Een vlotte pen en je schrijft wervende teksten;
  • Affiniteit met CNC productietechnologieën en de maakindustrie is een pré;
  • Creatief, innovatief, teamplayer, leergierig, proactief.

 

Daarnaast bieden wij je natuurlijk ook goede arbeidsvoorwaarden, zoals:

 

  • Een fulltime dienstverband (parttime bespreekbaar);
  • Een marktconform salaris (afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Een uitdagende, zelfstandige functie binnen een vooruitstrevend en succesvol bedrijf;
  • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen op het gebied van online marketing.
MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 1 OKTOBER 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN

Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

Een voorbeeld: 
Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

Een ander voorbeeld: 
Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
  • Passie voor marketingdata en automatisering;
  • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
  • Sterk analytisch vermogen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

WAT WE BIEDEN

  • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.
SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: 1 OKTOBER 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN

Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

 

Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

JOUW PROFIEL
    • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
    • Grote passie voor schrijven én online marketing;
    • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
    • Commercieel inzicht;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
    • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
    • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
    • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

WAT WE BIEDEN

  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.
MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)  Copy

MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD) Copy

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 JULI 2019

OVER ANWB RIJOPLEIDING
Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en hard groeiend E-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland.

Teneinde de strategische plannen voor groei en meer rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales & Marketing en E-commerce direct op zoek naar een Marketing & Business Innovation Manager.

DE BAAN (40 UUR)
Als Marketing & Business Innovation Manager bij ANWB Rijopleiding in Eindhoven ben jij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitbouw van de producten en dienstenportfolio. Met jouw creatief brein en commerciële instelling weet jij binnen de budgetten precies de juiste multi-channel strategieën te kiezen om zo de groeidoelstellingen van de organisatie te behalen.

 

  • Als lid van het management team ben je mede verantwoordelijk voor de strategische ambities van ANWB Rijopleidingen;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de marketingstrategie en de franchiseformule;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing en uitvoering van alle activiteiten binnen de afdeling Sales & marketing                            en E-commerce;
  • Je bent een belangrijke aanjager van onze new business development. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en uitbreiden van ons producten en dienstenportfolio;
  • Je geeft vorm en inhoud aan het commercieel en marketingbeleid, met als missie om het marktaandeel en rendement van ANWB Rijopleiding aanzienlijk te vergroten;
  • Je bent binnen de franchiseorganisatie een belangrijke schakel op het gebied van marketing, commercie en productontwikkeling;
  • Je bent een belangrijke spil in de contacten met het hoofdkantoor ANWB voor het bouwen aan de brand ANWB Rijopleiding;
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het klanten contactcentrum;
  • Je bent verantwoordelijk voor het laden en uitbouwen van het merk ANWB Rijopleiding.
JOUW PROFIEL
  • Bent een gedreven commercieel talent dat niet terugdeinst voor uitdagende targets;
  • Hebt een scherp oog voor nieuwe kansen en ziet overal mogelijkheden op het gebied van new product development;
  • Ziet het als een must dat het merk ANWB Rijopleiding strategisch goed wordt ingezet om succesvol te kunnen blijven;
  • Hebt de nodige kennis en ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingplannen en de benodigde E-commerce strategie;
  • Weet je visie en plannen overtuigend te presenteren en mensen te enthousiasmeren;
  • Hebt jouw focus op de online en digitale kanalen, maar bent ook thuis in de offline middelenmix;
  • Bent proactief en beschikt over de nodige doorzettingskracht;
  • Weet een team aan te sturen en weet mensen te motiveren;
WAT WIJ BIEDEN
  • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
  • 24 verlofdagen per jaar op basis van fulltime contract
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
  • Prima pensioenregeling
  • Bonusregeling

MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM (INGEVULD)

MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM (INGEVULD)

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

Voor de centrale Marketing, Intelligence & Technology (MIT) afdeling zijn wij op zoek naar een (ervaren) Marketing Intelligence Coördinator, die zal werken voor onze landelijke events en het bestaande MI team komt versterken.

De Marketing Intelligence Coördinator is in de eerste plaats verantwoordelijk voor de analyse en rapportage van de Easyfairs events. Op jaarbasis worden er circa 60 beurzen en evenementen georganiseerd en deze worden stuk voor stuk geëvalueerd. Hoeveel bezoekers hebben we ontvangen, via welke kanalen hebben ze zich ingeschreven, hoe tevreden waren zij? Dit is slechts een greep uit de vragen die wij beantwoord willen zien. Lijkt het jou leuk om hier je tanden in te zetten, lees dan snel verder!

Concrete taken en verantwoordelijkheden:

  • Je neemt actief deel aan Event Kick off meetings en je bewaakt dat marketingacties en KPI’s stroken met de strategie van het event en/of de organisatie. Daarnaast zorg je ervoor dat learnings van vorige edities worden meegenomen;
  • Je stelt volledige analyses op en presenteert deze zelfstandig aan de event teams;
  • Je voegt hier proactief adviezen en aanbevelingen aan toe en je monitort of deze worden opgevolgd;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor enquêtes en klant- en marktonderzoeken;
  • Je onderhoudt de contacten met locale en internationale toeleveranciers van deze systemen en diensten en bent samen met de overige MI Coördinatoren nauw betrokken bij projecten die door ons hoofdkantoor in Brussel worden geïnitieerd.
JOUW PROFIEL
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
  • Kennis van SEO en SEM;
  • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
  • Commercieel inzicht;
  • Affiniteit met evenementen sector;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.
CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN

CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN

PLAATS: GENDEREN

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER OERLEMANS PACKAGING

Duurzaamheid en de transitie naar een circulaire economie zijn voorpaginanieuws. Het verduurzamen van verpakkingen is noodzaak en de Oerlemans Packaging Groep loopt hierin voorop. Als toonaangevende producent van plastic folies en verpakkingen zijn we trots op de 600 medewerkers die bij onze 6 productiebedrijven werken aan innovatie en klant-tevredenheid. We zijn zeer actief in de brancheorganisaties, lid van het Plastic Pact NL, participeren in samenwerkingsverbanden zoals ‘Samen tegen Voedselverspilling’ en voor onze inspanningen in circulaire Economie hebben we de RETHINK Award 2019 gewonnen! Help jij ons die boodschap op een effectieve manier uit te dragen? Heb je een (strategische) visie op marketing en wil je deze complexe thema’s vertalen naar inspirerende plannen en campagnes? Dan komen wij graag in contact met jou.

DE BAAN

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ontwikkelen en uitvoeren van de inbound en outbound communicatiestrategie en positionering van de Oerlemans Groep op het gebied van duurzaamheid, marketing en verkoop;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor het creëren van de content kalender voor interne en externe communicatie-uitingen. Denk aan blogs, video, website, social media en persberichten;
  • Je houdt ons ‘Corporate Identity & Message House’ up-to-date, waarbij je de kernwaarden en het imago nooit uit het oog verliest;
  • Je bent de aanjager in het vernieuwen van de website en voert de regie over online vindbaarheid;
  • Je zet een doeltreffende (social)mediastrategie op, inclusief stakeholdermapping om zo onze corporate identiteit een impuls te geven;
  • Het aantrekken van de beste mensen heeft voor ons prioriteit! Door ons employer brand goed in kaart te brengen zorg jij voor de juiste wervingskracht;
  • Je coördineert het portfoliomanagement met focus op trends, marktontwikkelingen, innovatie en duurzaamheid;
  • Door middel van bedrijfsbezoeken bij klanten en stakeholders verdiep jij je in onze branches, breng jij behoeftes in kaart en voorzie je partijen van gericht advies.

 

In deze zelfstandige rol zoek je nadrukkelijk de samenwerking op met de werkmaatschappijen en de functionele afdelingen als sales, R&D en HR. Je rapporteert aan de Sustainability Director en werkt direct voor het MT van de Oerlemans Packaging Groep.

We zoeken een kartrekker, een verbinder met overtuigingskracht die weet aan welke knoppen je moet draaien om resultaten te boeken.

We weten dat we nogal wat van je vragen, maar hebben ook behoorlijk wat te bieden. Daar vertellen we je graag meer over in een persoonlijk gesprek!

 

 

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over een afgeronde HBO of WO-opleiding in de richting marketing, communicatie of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3-8 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent analytisch, data gedreven en resultaatgericht;
  • Je bent zelf startend, ondernemend en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Organisatorisch sterk, communicator met flair;
  • Spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Tekstueel sterk (vlot in de pen);
  • Je kunt zelfstandig werken in een dynamische omgeving en kunt anderen motiveren tot actie.

 

Wij bieden jou een uitdagende functie met een goed toekomstperspectief binnen een innovatief bedrijf. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Naast een goed salaris, beschikken wij over een goede pensioenregeling en een modern pakket overige arbeidsvoorwaarden. Omdat het een nieuwe functie betreft, zijn er volop mogelijkheden om de functie verder vorm te geven en jezelf te ontplooien binnen je vakgebied.

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 17 AUGUSTUS 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
  • Basiservaring met HTML en CSS;
  • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

WAT WE BIEDEN

  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.
SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.