DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)

Kun jij vlot en moeiteloos sterke concepten omzetten in beeld? Ben jij een teamplayer die met het designteam concepten moeiteloos en binnen de gestelde deadlines uit kan werken? Dan hebben wij een mooie klus voor je! Wie zijn wij? Ons creatieve team bestaat uit getalenteerde designers met verschillende achtergronden, vaardigheden, ideeën en ervaringen, maar met één gemeenschappelijke doel; het maximaliseren van kansen door middel van strategie, brand design, packaging design en innovatie. Wij denken strategisch voor en mee met onze opdrachtgevers om merkuitingen naar een hoger niveau te tillen.

Wat ga je doen? Samen met de andere creatievelingen speel je in op de behoeften van de opdrachtgevers. Je houdt je bezig met het vorm geven van marketing campagnes, speelt in op de vraag en doet pro-actief voorstellen. Je gaat concepten vertalen naar opvallende en commercieel werkende uitingen. Middels strategische onderbouwing weet je designvraagstukken op te lossen.

JOUW PROFIEL
  • Je hebt minimaal 4 jaar bureau-ervaring en een goed stel hersenen;
  • Ervaren in DTP/grafisch werk;
  • Je bent stressbestendig en weet om te gaan met deadlines;
  • Je hebt analyserend vermogen en commercieel inzicht;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk en staat open voor ideeën van anderen;
  • Je bent 24 uur per dag en overal op zoek naar inspiratie;
  • Je bent naast een creatief een levensgenieter en bovenal een gezellige collega.

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR (32-40 UUR)

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR (32-40 UUR)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
  • Initiëren, adviseren, ondersteunen van en actief participeren in projecten en projectgroepen;
  • Je draagt verantwoordelijkheid voor info-mailings naar onze klanten.
  • Innoveren van de communicatie met klanten op basis van nieuwe inzichten (nudging, video, etc).;
  • Je werkt mee aan het opzetten van campagnes en maken van commercials;
  • Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals Klanttevredenheid, Marketing en P&O;
  • Vertalen van de communicatiestrategie naar duidelijke richtlijnen;
  • Door interne communicatie impact op medewerkerstevredenheid vergroten;
  • Verzorgen van ad hoc communicatieverzoeken.
JOUW PROFIEL
  • Je bent communicatief ijzersterk;
  • Je denkt buiten bestaande kaders, maar binnen de mogelijkheden;
  • Je durft te zeggen waar het op staat en neemt niets voor lief;
  • Een hands-on mentaliteit en je denkt oplossingsgericht;
  • Commerciële ervaring en basic marketing skills;
  • Ervaring met projectmatig werken.
  • Minimaal 5 jaar communicatie-ervaring.
  • Je kunt complexe informatie makkelijk omzetten in begrijpelijke communicatie.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (30-34 UUR)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (30-34 UUR)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

(ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

(ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

PLAATS: HOUTEN

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 05 JULI 2018

OVER LANDRÉ
Handelsorganisatie Landré uit Houten levert, onderhoudt en repareert hoogwaardige productiesystemen voor de maakindustrie. Met jarenlange ervaring op het gebied van verspaning, plaatbewerking, kunststofbewerking en 3D printen helpt Landré haar klanten voor de realisatie van hoge productiekwaliteit en verbetering van het rendement. Met een team van ca. 35 medewerkers richt Landré zich op de markt in Nederland en België. Met exclusieve partnerships van mooie merken (o.a. Haas, bekend van Formule 1) liggen er volop kansen in de markt. Een goede marketingstrategie waarin wij online het verschil gaan maken gaat ons helpen om de volgende stap te maken!
DE BAAN (40 UUR)
In deze spilfunctie krijg je de vrijheid om samen met een online marketing strateeg invulling te geven aan de online marketingstrategie en positionering van Landré. Je bent in staat om een merk binnen een innovatieve industrie te bouwen. Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende (online) campagnes. En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het vanzelfsprekend buiten de kaders te denken maakt concrete plannen en voert die uit. Dat je daarin je collega’s meeneemt en enthousiasmeert is essentieel. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes.

En verder? Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare online campagnes. Je bent een generalist die alle deelgebieden binnen online marketing met elkaar gaat verbinden (SEO/ SEA/ Social/ UX/ Customer journey etc.) We snappen best dat je (nog) niet alles beheerst en helpen je om daar te komen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  •  HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur richting marketing);
  • Je staat voor de 2e of 3e stap in je carrière;
  • Je hebt de ambitie om je online uitstekend te ontwikkelen;
  • Proactief, gedreven, can do;
  • Analytisch, doch sterk in vertaling naar de operatie (pragmatisch);
  • Planmatig sterk;
  • Klantgericht, commercieel, teamspeler;

Goede arbeidsvoorwaarden

COPYWRITER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

COPYWRITER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven.
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online.
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken.
  • Basiservaring met HTML en CSS.

PRODUCT MANAGER ELHO TILBURG

PRODUCT MANAGER ELHO TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 SEPTEMBER 2018

OVER ELHO
elho is een trots familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in de ontwikkeling, productie, marketing en verkoop van kunststof plantenbakken, potten en aanverwante artikelen. Door onszelf en onze producten constant te verbeteren zijn we uitgegroeid tot marktleider in Europa en een speler van formaat in de wereld. Daarom zoeken we mensen met een drive en passie die samen met ons verder willen groeien en bouwen aan de groene toekomst.
DE BAAN
Als product manager ben je de “general manager” van je productgroep. Je bent verantwoordelijk voor de levenscyclus en financiële doelstellingen van één of meerdere productgroepen binnen de elho collectie. Dit doe je door middel van het doorvertalen van de strategie in concrete plannen en doelstellingen. Het initiëren en realiseren van product business plannen, waaronder product innovaties gebaseerd op trends. Het pro-actief samenwerken met o.a. Design, Sales en Operations en het analyseren van omzetresultaten, het informeren van stakeholders en het realiseren van de doelstellingen.

Wat kun je in deze rol concreet verwachten?

  • Als PM ben je de “general manager” van jouw product groep(en) en continue op zoek samen met het PM team om het elho assortiment succesvol te laten groeien volgens de beoogde omzetdoestellingen;
  • Voor jouw product groep(en), ben je ook verantwoordelijk voor succesvolle innovaties. Je coördineert innovatie projecten, van concept ontwikkeling tot aan concrete realisatie, van productie tot een succesvolle implementatie in de Europese markt;
  • Als gepassioneerde project leider binnen het commerciële business team, zorg je dat projecten volgens vooraf bepaalde milestones verlopen en afgestemd en gedragen worden binnen de elho organisatie zowel voor de inhoud, planning en budget;
  • Je analyseert proactief de Europese markt (consument, concurrent en trends) en inspireert de innovation manager & het design team;
  • Je werkt aan het ontwikkelen en implementeren van succesvolle & innovatieve go-to-market plannen voor je productgroepen, in samenwerking met de brand communication manager, PR, online team en trade marketing manager;
  • Als PM ben je verantwoordelijk voor de oplevering van scherpe omzet analyses van één of meerdere productgroepen & de markt, welke je vertaald naar concrete acties;
  • Je schrijft en bewaakt de consistente online en offline product communicatie en verzorgt  alle relevante productdata;
  • Daarnaast inspireer en enthousiasmeer je agenten, distributeurs, het sales team en het elho team;
  • Je rapporteert aan de Senior Product Manager.
JOUW PROFIEL
  • WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing management of business studies WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing management of business studies;
  • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van consumer goods BtB/BtC;
  • Analytisch denkvermogen, cijfermatig inzicht;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een goede kennis van Duitse en/of Franse taal en digital advertising is een pre;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook & PowerPoint);
  • Ondernemend, innovatief, inspirerend, creatief, resultaatgericht, overtuigend en gepassioneerd.

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
  Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)
Wat ga je doen? 

  • Ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers bij acties en campagnes;
  • Zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen;
  • Organiseren van seminars, relatie evenementen en beurzen;
  • Ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • Vergaren van marketing informatie over de doelmarkt;
  • Coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk
  •  Begeleiden van projecten;
  • Sparringpartner voor (interne)opdrachtgevers;
  • Diverse hand- en spandiensten t.b.v. de marketingafdeling;
  • Uitbouwen van de online marketing strategie.
JOUW PROFIEL
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • Je hebt een passie voor marketing;
  • Je bent (commercieel) creatief;
  • Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
  • Je bent organisatorisch sterk, hands-on mentaliteit;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.