MEDIOR MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM

MEDIOR MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 MAART 2019

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
  • Kennis van SEO en SEM;
  • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
  • Commercieel inzicht;
  • Affiniteit met evenementen sector;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 25 FEBRUARI 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
  • Basiservaring met HTML en CSS;
  • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

JUNIOR CATEGORY MANAGER SMARTWARES TILBURG

JUNIOR CATEGORY MANAGER SMARTWARES TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 25 FEBRUARI 2019

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN (40 UUR)

Ter versterking van de afdeling Business Line Management zijn wij op zoek naar een Jr. Category Manager. Samen met de Sr. Category Manager en de Assistent Category Manager ben je verantwoordelijk voor één van de volgende productgroepen:

  • Communication & Care: o.a. walkietalkies, video monitors
  • Outdoor: o.a. campingkeukens, koelboxen
  • Breakfast: o.a. toasters en waterkokers

Samen met het team bouw je aan het succesvol onderhouden en lanceren van de assortimenten van de merken behorend bij jouw productgroep (Topcom, Campart of Tristar en Princess). Je werkt crossfunctioneel samen met de afdelingen Inkoop, Verkoop, Kwaliteit, Marketing en Design. De functie is afwisselend en uitdagend, gezien de centrale rol van Business Line Management binnen de organisatie. Je krijgt kansen en vrijheid om te laten zien wat je waard bent!

Wat ga je doen?

  • Je biedt brede ondersteuning aan de Sr. Category Manager;
  • Je analyseert de verkoopresultaten op merk, categorie en artikel niveau;
  • Je bent op de hoogte van huidige marktontwikkelingen en houdt klanten, producten, trends en ontwikkelingen nauwlettend in de gaten;
  • Je ontwikkelt je eigen (sub)categorie door het opstellen van “Range Build Ups” en assortimentsplannen per land onder de supervisie van de Sr. Category Manager;
  • Je bezoekt buitenlandse verkoopkantoren om plannen te ontwikkelen en voortgang te bespreken;
  • Je onderhoudt de relaties met bestaande leveranciers maar zoekt ook nieuwe leveranciers door beurzen te bezoeken;
  • Je houdt je bezig met het opstellen van de verpakkingsbriefing bij productintroducties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van productinformatie in het ERP-systeem;
  • Je biedt ondersteuning bij het aanvragen van monsters/samples t.b.v. verkoop;
  • Je ondersteunt verkoop als het gaat om productinformatie;
  • Je draagt bij aan kwaliteitsoptimalisatie van de producten.
JOUW PROFIEL
  • Je bent een leergierige HBO(+)-er met minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Je ziet uitdagingen en krijgt energie om in een ad-hoc en dynamische werkomgeving orde en rust te creëren;
  • Je bent gestructureerd, flexibel en secuur;
  • Goede communicatieve vaardigheden, stressbestendigheid en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn voor jou vanzelfsprekend;
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal;
  • Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een pre, maar geen vereiste;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.

MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (32 – 36 UUR)
Werk je graag voor nationale en internationale tijdschriften? Hou je van regelen en organiseren? Sta je stevig in je schoenen en wil je graag de verantwoording voor een aantal magazines? Ken je de kneepjes van het vak en ben je er klaar voor om zelfstandig aan de slag te gaan? Lees dan snel verder voor een interessante functie.

Vanuit Boboti worden momenteel 3 magazines gecoördineerd en we zoeken een kandidaat die de verantwoordelijkheid hiervoor op zich kan nemen. Er voor kan zorgen dat deadlines behaald worden, zaken gestructureerd worden en efficiënter verlopen.

Wat ga je doen?

  • Je redigeert artikelen voor diverse plantenkweek magazines;
  • Je verzamelt artikelen van diverse (interne) specialisten;
  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de juiste inhoud, het behalen van deadlines en het produceren van het magazine;
  • Je stuurt aan op goede content van experts, grafisch medewerkers, tekenaars en fotografen. Je werkt daarbij samen met collega’s van de studio van Boboti en met externen;
  • Je draagt zorg voor de invulling van advertenties;
  • Je vindt het leuk om mee te denken over actuele thema’s en over de opmaak en topics per editie;
  • Je beheert en optimaliseert je netwerk met freelancers;
  • Je bent creatief en denkt in verbeteringen;
  • Je analyseert en optimaliseert de processen en voert verbeterslagen door;
  • Je adviseert klanten m.b.t. invulling inhoud;
  • Je hebt een goed gevoel voor de doelgroep, conversie en content marketing, maar weet bovenal dat artikelen nieuwswaardig moeten zijn;
  • Je hebt ideeën om de artikelen, websites en bladen naar een hoger niveau te tillen.
JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent creatief, innovatief, georganiseerd, commercieel, dynamisch en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen;
  • Je hebt ervaring in of affiniteit met de groensector;
  • Je bent een goede netwerker;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)

Kun jij vlot en moeiteloos sterke concepten omzetten in beeld? Ben jij een teamplayer die met het designteam concepten moeiteloos en binnen de gestelde deadlines uit kan werken? Dan hebben wij een mooie klus voor je! Wie zijn wij? Ons creatieve team bestaat uit getalenteerde designers met verschillende achtergronden, vaardigheden, ideeën en ervaringen, maar met één gemeenschappelijke doel; het maximaliseren van kansen door middel van strategie, brand design, packaging design en innovatie. Wij denken strategisch voor en mee met onze opdrachtgevers om merkuitingen naar een hoger niveau te tillen.

Wat ga je doen? Samen met de andere creatievelingen speel je in op de behoeften van de opdrachtgevers. Je houdt je bezig met het vorm geven van marketing campagnes, speelt in op de vraag en doet pro-actief voorstellen. Je gaat concepten vertalen naar opvallende en commercieel werkende uitingen. Middels strategische onderbouwing weet je designvraagstukken op te lossen.

JOUW PROFIEL
  • Je hebt minimaal 4 jaar bureau-ervaring en een goed stel hersenen;
  • Ervaren in DTP/grafisch werk;
  • Je bent stressbestendig en weet om te gaan met deadlines;
  • Je hebt analyserend vermogen en commercieel inzicht;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk en staat open voor ideeën van anderen;
  • Je bent 24 uur per dag en overal op zoek naar inspiratie;
  • Je bent naast een creatief een levensgenieter en bovenal een gezellige collega.

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR PROMOVENDUM (32-40 UUR) (INGEVULD)

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR PROMOVENDUM (32-40 UUR) (INGEVULD)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 07 JANUARI 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
  • Initiëren, adviseren, ondersteunen van en actief participeren in projecten en projectgroepen;
  • Je draagt verantwoordelijkheid voor info-mailings naar onze klanten.
  • Innoveren van de communicatie met klanten op basis van nieuwe inzichten (nudging, video, etc).;
  • Je werkt mee aan het opzetten van campagnes en maken van commercials;
  • Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals Klanttevredenheid, Marketing en P&O;
  • Vertalen van de communicatiestrategie naar duidelijke richtlijnen;
  • Door interne communicatie impact op medewerkerstevredenheid vergroten;
  • Verzorgen van ad hoc communicatieverzoeken.
JOUW PROFIEL
  • Je bent communicatief ijzersterk;
  • Je denkt buiten bestaande kaders, maar binnen de mogelijkheden;
  • Je durft te zeggen waar het op staat en neemt niets voor lief;
  • Een hands-on mentaliteit en je denkt oplossingsgericht;
  • Commerciële ervaring en basic marketing skills;
  • Ervaring met projectmatig werken.
  • Minimaal 5 jaar communicatie-ervaring.
  • Je kunt complexe informatie makkelijk omzetten in begrijpelijke communicatie.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
  Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)
Wat ga je doen? 

  • Ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers bij acties en campagnes;
  • Zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen;
  • Organiseren van seminars, relatie evenementen en beurzen;
  • Ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • Vergaren van marketing informatie over de doelmarkt;
  • Coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk
  •  Begeleiden van projecten;
  • Sparringpartner voor (interne)opdrachtgevers;
  • Diverse hand- en spandiensten t.b.v. de marketingafdeling;
  • Uitbouwen van de online marketing strategie.
JOUW PROFIEL
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • Je hebt een passie voor marketing;
  • Je bent (commercieel) creatief;
  • Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
  • Je bent organisatorisch sterk, hands-on mentaliteit;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

ONLINE MARKETING MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

ONLINE MARKETING MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: INGEVULD

OVER ANWB RIJOPLEIDING
Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en ontzettend hard groeiend e-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland. Teneinde de groei en het rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales en Marketing direct op zoek naar een Online Marketing Manager.
DE BAAN (40 UUR)
De belangrijkste werkzaamheden zijn;

  • Je denkt mee over de strategie en operationaliseert alle marketing en promotie activiteiten voor rijopleidingen en verkeerstrainingen (SEA, SEO, CRO), met als doel een positieve bijdrage te leveren aan merkbekendheid, consumentenervaring, verkopen en product portfolio. Het betreft alle online en offline campagnes zowel voor wat betreft content zoals teksten, slogans en beelden.
  • Je stuurt aan en werkt samen met online specialisten binnen de ANWB, reclamebureaus en andere uitvoerders.
  • Je bent data driven en continue bezig met optimalisatie van online pagina’s en marketing activiteiten (CTR, conversie, CPL) en technical performance op basis van analyse van beschikbare databronnen.
  • Je bent deels strategisch bezig en deels operationeel. Ook medeverantwoordelijk voor het marketing budget door het vergelijken van de werkelijke resultaten met de prognoses.
  • Je levert heldere en begrijpbare rapportages en insights over meest recente en relevante online ontwikkelingen t.b.v. lead generatie en CPL optimalisatie. Ontwikkelen van nieuwe product/markt concepten. Actief monitoren van de markt en op basis van verkregen consumenten en concurrenten insights bijdragen voor het wijzigen en implementeren van de communicatie, product proposities, prijs en product strategie.
  • Je bent een volwaardig contactpersoon voor interne afdelingen en derden zoals bureaus, partners en affiliates en je bent een kei in stakeholder management en bruggen bouwen. Dit is een werkplek binnen een jong, informeel en ambitieus commercieel data minded team met specialisten op verschillende vlakken

 Je rapporteert aan de Manager Marketing & E-Commerce.

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over in ieder geval HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur met marketing specialisatie) en bent echt een teamplayer;
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in online marketing binnen een A-merk organisatie of een reclame- communicatiebureau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met online business en media en goede kennis van SEO, SEA, Analytics, FaceBook advertising, retargeting, affiliate, display, social media, A/B testing, usability, funnel management;
  • Een organisatorisch talent voor klantgerichtheid, creativiteit, ambitie, samenwerken en innovatie met potentieel om door te groeien;
  • Analytisch, cijfermatig en conceptueel sterk;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Hoge scores qua persoonlijkheid op: probleemoplossend vermogen, commercieel instinct, doel- en resultaatgerichtheid, betrokken teamplayer, communicatief vaardig, doortastend kritisch, nauwkeurig.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.