MARKETING TECHNOLOGY COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARKETING TECHNOLOGY COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARKETING

WIL JIJ EASYFAIRS NEDERLAND HELPEN BIJ HET VERBETEREN VAN ONZE CUSTOMER EXPERIENCE? LEES DAN SNEL VERDER!

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 28 FEBRUARI 2020

OVER EASYFAIRS

Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

DE BAAN

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het succesvol begeleiden en uitrollen van alle marketing technology processen binnen Easyfairs. Binnen ons bedrijf wordt er met verschillende, slimme technologieën gewerkt om het bezoekers en exposanten van onze events zo makkelijk mogelijk te maken . Onze event teams moeten maximaal ontzorgd worden door de Marketing Technology Coördinator. 

Kortom, we zoeken naar een ervaren professional die erop gebrand is om de totale Customer Experience van zowel bezoekers als exposanten te vergroten.

 

Jouw uitdagingen: 

  • Het managen van alle marketing technologieën en bijbehorende processen voor onze events in Gorinchem;

  • Fungeren als sparringpartner voor Easyfairs Headquarters en marketing technology coördinatoren in overige regio’s;

  • Verantwoordelijkheid voor het juiste gebruik van o.a. het bezoekersregistratiesysteem, smart badge technology en de rebook applicatie;

  • Het zijn van sparringpartner voor interne afdelingen op marketing technology gebied;

  • Know-how van de achterliggende systemen en processen;

  • Verantwoordelijk voor coaching en begeleiding van de event teams.

JOUW PROFIEL
  • 2+ jaar werkervaring in een IT, Marketing Operations of Marketing Technology rol;
  • Inhoudelijke kennis van en/of sterke interesse in marketing technology;
  • Een relevant MBO+ of HBO Diploma;
  • Ervaring met het uitdenken en bijsturen van processen;
  • Een zeer flexibele en servicegerichte werkhouding (dit is geen 9 tot 5 job, het kan voorkomen dat er op avonden of in weekenden gewerkt moet worden;
  • Je bent bekwaam in Nederlands en Engels.

 

ONS AANBOD

  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Creativiteit & ondernemerschap;
  • Successen vieren;
  • Borrels & teambuilding;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Informele werksfeer.

 

MARCOM COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARCOM COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (38 UUR)

MARKETING

WIL JIJ EASYFAIRS NEDERLAND HELPEN BIJ HET VERHOGEN VAN ONZE BEZOEKERSAANTALLEN? LEES DAN SNEL VERDER!

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 28 FEBRUARI 2020

OVER EASYFAIRS

Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

DE BAAN

Als Marcom Coördinator denk je graag mee en spring je bij op het gebied van campagnemanagement. Denk hierbij aan het gezamenlijk vaststellen van doelen en strategie (uiteraard op basis van de learnings van vorige edities), maar ook het bijsturen van copy en het verbeteren van storytelling. Je haalt voldoening uit het analyseren van resultaten van vakbeurzen en events. Met een duidelijke planning zorg jij ervoor dat er tijdig Kick off’s worden georganiseerd die inhoudelijk aansluiten op de debriefs en conform de afspraken verlopen. Je hebt hierover veelvuldig contact met de Head of Events en marketeers. Daarnaast houd je je bezig met diverse corporate Marcom vraagstukken en is het coachen en trainen van marketeers (via de Marketing Academy) een belangrijke taak.

 

Jouw uitdagingen:

  • Het managen van het MIT Marcom proces voor alle events in Gorinchem: initiëren van een marketing Kick Off & 360o Marcom Plan en het tijdig plannen van een debrief;

  • Fungeren als sparringpartner voor Event Marketeers;

  • Beoordelen en bijsturen van marketingplannen op basis van learnings met als doel: het behalen van vastgestelde visitor targets;

  • Invulling geven en organisatie van de Marketing Academy;

  • Verantwoordelijk voor het juist toepassen van Corporate Brand Guidelines;

  • Managen van strategische Marcom projecten (zoals positionering en branding Evenementenhal Gorinchem en Next Level);

  • Single point of contact (voor zowel event teams als headquarters) voor My Easyfairs communicatie;

  • Centrale contactpersoon voor een aantal preferred suppliers;

  • Incidenteel operationele ondersteuning bieden aan Event Marketeers;

  • Optimaal samenwerken met je Marcom MIT collega in Hardenberg.

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting marketing/communicatie;
  • Tenminste 2 jaar relevante werkervaring in een Marketing Communicatie rol;
  • Ervaring met het uitdenken en bijsturen van campagnes
  • Hoge mate van zelfstandigheid, maar ook in teamverband kunnen opereren;
  • Stevige persoonlijkheid die niet bang is om nieuwe ideeën te pitchen en te verdedigen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitmuntend en je Engels is goed;
  • Je bent creatief, empatisch en service minded.

 

ONS AANBOD

  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Creativiteit & ondernemerschap;
  • Successen vieren;
  • Borrels & teambuilding;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Informele werksfeer.

 

MARKETEER DIVERSE BEURZEN EASYFAIRS GORINCHEM

MARKETEER DIVERSE BEURZEN EASYFAIRS GORINCHEM

MARKETING

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: 28 FEBRUARI 2020

OVER EASYFAIRS

Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

DE BAAN

In deze marketing functie bij je verantwoordelijk voor diverse beurzen waaronder de Uitvaart VakBeurs, een nieuwe beurs van Easyfairs. 

Ben jij een marketing- en communicatietalent met creatieve en vernieuwende ideeën om onze evenementen- en beurstitels nog beter in de markt te zetten? Kun jij met jouw kennis en ervaring (online en offline marketing) met gemak onze verschillende doelgroepen, exposanten en bezoekers uit talrijke en verschillende branches, bereiken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jij weet de Uitvaart branche maar ook andere sectoren niet alleen te bereiken, maar spreekt ook de juiste taal om ze te triggeren. Je komt te werken in veranderende en innovatieve sectoren. Je vindt het dus vanzelfsprekend om buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Marktspelers zijn namelijk jouw grootste bron van informatie en de samenwerking hiermee vormt de sleutel naar het succes van jouw event. Je bent digitaal uitstekend in staat om de community te bereiken en weet de juiste tools in te zetten. Dit doe je samen in een team die elkaar graag uitdagen aangaan en samen successen viert. Bovendien ben je een uitstekende onderhandelaar en in staat goede deals te maken met media partners, in acht houdend dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

In deze rol ben je een marketeer die van vele markten thuis is. In de voorbereiding van het event ter ondersteuning van de exposanten en de werving van bezoekers. Maar ook in de operationele uitrol van het event speel jij een grote rol, een zeer afwisselende functie dus. Samen met het event team omarm je de markt en organiseer jij straks de grootste diverse events.

Ben jij die marketingtopper die zijn tanden hierin durft te zetten? Solliciteer dan direct!

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting marketing/communicatie;
  • Tenminste 1 jaar relevante werkervaring in een marketing en/of communicatie functie;
  • Je hebt kennis van en ervaring met online marketing, content marketing en emailmarketing
  • Je bent nieuwsgierig, leergierig, ondernemend, resultaatgericht, communicatief sterk en je stelt de klant centraal;
  • Je bent positief, secuur én een teamspeler;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift (on- en offline); schrijven is je tweede natuur!
  • Professionele en collegiale samenwerking met collega’s, vooral op het gebied van afstemming, communicatie, ondersteuning en advisering.

 

ONS AANBOD

  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Creativiteit & ondernemerschap;
  • Successen vieren;
  • Borrels & teambuilding;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Informele werksfeer.

 

ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

MARKETING

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2019

OVER BOBOTI 

Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. 

Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

DE BAAN 

  • ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers van verschillende landen bij acties en campagnes;
  • zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen van diverse landen;
  • begeleiden van de ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk;
  • begeleiden van projecten;
  • op termijn ga je ook een inhoudelijke adviserende rol vervullen voor (interne)opdrachtgevers.
JOUW PROFIEL
  • je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • je hebt een passie voor en kennis van marketing;
  • je bent (commercieel) creatief;
  • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
  • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
  • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • je voelt je thuis in een dynamische organisatie;
  • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;

MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

MARKETING

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN

Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

Een voorbeeld: 
Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

Een ander voorbeeld: 
Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
  • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
  • Passie voor marketingdata en automatisering;
  • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
  • Sterk analytisch vermogen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

WAT WE BIEDEN

  • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

MARKETING

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN

Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

 

Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

JOUW PROFIEL
    • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
    • Grote passie voor schrijven én online marketing;
    • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
    • Commercieel inzicht;
    • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
    • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
    • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
    • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

WAT WE BIEDEN

  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

MARKETING

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
  • Basiservaring met HTML en CSS;
  • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

WAT WE BIEDEN

  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

MARKETING

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETEER EASYFAIRS

MARKETEER EASYFAIRS

MARKETING

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS

Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

DE BAAN

In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.