MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

MAGAZINE COÖRDINATOR BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (ON HOLD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (32 – 36 UUR)
Werk je graag voor nationale en internationale tijdschriften? Hou je van regelen en organiseren? Sta je stevig in je schoenen en wil je graag de verantwoording voor een aantal magazines? Ken je de kneepjes van het vak en ben je er klaar voor om zelfstandig aan de slag te gaan? Lees dan snel verder voor een interessante functie.

Vanuit Boboti worden momenteel 3 magazines gecoördineerd en we zoeken een kandidaat die de verantwoordelijkheid hiervoor op zich kan nemen. Er voor kan zorgen dat deadlines behaald worden, zaken gestructureerd worden en efficiënter verlopen.

Wat ga je doen?

  • Je redigeert artikelen voor diverse plantenkweek magazines;
  • Je verzamelt artikelen van diverse (interne) specialisten;
  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de juiste inhoud, het behalen van deadlines en het produceren van het magazine;
  • Je stuurt aan op goede content van experts, grafisch medewerkers, tekenaars en fotografen. Je werkt daarbij samen met collega’s van de studio van Boboti en met externen;
  • Je draagt zorg voor de invulling van advertenties;
  • Je vindt het leuk om mee te denken over actuele thema’s en over de opmaak en topics per editie;
  • Je beheert en optimaliseert je netwerk met freelancers;
  • Je bent creatief en denkt in verbeteringen;
  • Je analyseert en optimaliseert de processen en voert verbeterslagen door;
  • Je adviseert klanten m.b.t. invulling inhoud;
  • Je hebt een goed gevoel voor de doelgroep, conversie en content marketing, maar weet bovenal dat artikelen nieuwswaardig moeten zijn;
  • Je hebt ideeën om de artikelen, websites en bladen naar een hoger niveau te tillen.
JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent creatief, innovatief, georganiseerd, commercieel, dynamisch en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen;
  • Je hebt ervaring in of affiniteit met de groensector;
  • Je bent een goede netwerker;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

ONLINE PERFORMANCE MARKETEER TILBURG

ONLINE PERFORMANCE MARKETEER TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN (40 UUR)
Als Online Performance Marketeer ben je het creatieve brein binnen het online team en ben je medeverantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelstellingen. Je bedenkt, organiseert en coördineert internationale promoties voor onze merken op online platformen als Amazon en Bol.com. Je bepaalt hoe we nieuwe producten lanceren om zo de online verkoop van onze innovaties zoveel mogelijk te stimuleren. Daarnaast is ook review marketing zeer belangrijk; je coördineert bestaande review processen om de juiste reviews te verkrijgen en zet nieuwe initiatieven op (b.v. bloggers, vloggers etc.) om nog meer reviews voor onze producten te kunnen generen.

 

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en implementeren van een goed doordachte en met de lokale sales teams afgestemde online marketing kalender die alle online initiatieven gedurende het jaar in kaart brengt en het gehele online team van richting voorziet;
  • Je zet nieuwe internationale en lokale promoties op bij onze belangrijkste klanten, werkt deze uit van A tot Z (thema’s, timings, content, type promotie, etc.) en zorgt voor een strakke uitvoering waarbij iedereen weet wat van hem of haar verwacht wordt;
  • Je biedt proactief ondersteuning aan de online accountmanagers en neemt ze tijdig mee in de nieuwe initiatieven die vanuit het hoofdkantoor worden opgezet;
  • Je hebt dagelijks contact met de lokale sales teams, Category Management en Marketing & Design. Samen ben je verantwoordelijk voor een optimale online presentatie van onze merken en producten;

 

JOUW PROFIEL
  • Je enthousiasme en passie voor online sales combineer jij met een afgeronde opleiding op HBO/ WO niveau;
  • Je hebt twee of meerdere jaren relevante werkervaring in een online omgeving;
  • Je houdt van verandering, brengt anderen graag in beweging en bent niet bang om fouten te maken;
  • Je weet je creatieve vaardigheden optimaal te combineren met een gestructureerde en analytische aanpak;
  • Je brengt commercieel inzicht en daadkracht samen en krijgt energie van het opzetten en tot een goed einde brengen van nieuwe initiatieven;
  • Je kunt goed luisteren, bent communicatief sterk en onderhoudt graag goede relaties met je collega’s;
  • Je bent flexibel, hebt een hands-on instelling en pakt graag door;
  • Je bent een self-starter en kunt daarnaast ook heel goed in teamverband werken;
  • Je hebt een goede beheersing van Microsoft Office en bent bekend met CMS-systemen;
  • Kennis van Microsoft Dynamics NAV, Magento en andere CMS-systemen zijn een pré;
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse én Engelse taal;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;

 

DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

DESIGNER BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)

Kun jij vlot en moeiteloos sterke concepten omzetten in beeld? Ben jij een teamplayer die met het designteam concepten moeiteloos en binnen de gestelde deadlines uit kan werken? Dan hebben wij een mooie klus voor je! Wie zijn wij? Ons creatieve team bestaat uit getalenteerde designers met verschillende achtergronden, vaardigheden, ideeën en ervaringen, maar met één gemeenschappelijke doel; het maximaliseren van kansen door middel van strategie, brand design, packaging design en innovatie. Wij denken strategisch voor en mee met onze opdrachtgevers om merkuitingen naar een hoger niveau te tillen.

Wat ga je doen? Samen met de andere creatievelingen speel je in op de behoeften van de opdrachtgevers. Je houdt je bezig met het vorm geven van marketing campagnes, speelt in op de vraag en doet pro-actief voorstellen. Je gaat concepten vertalen naar opvallende en commercieel werkende uitingen. Middels strategische onderbouwing weet je designvraagstukken op te lossen.

JOUW PROFIEL
  • Je hebt minimaal 4 jaar bureau-ervaring en een goed stel hersenen;
  • Ervaren in DTP/grafisch werk;
  • Je bent stressbestendig en weet om te gaan met deadlines;
  • Je hebt analyserend vermogen en commercieel inzicht;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk en staat open voor ideeën van anderen;
  • Je bent 24 uur per dag en overal op zoek naar inspiratie;
  • Je bent naast een creatief een levensgenieter en bovenal een gezellige collega.

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR PROMOVENDUM (32-40 UUR)

SENIOR COMMUNICATIEADVISEUR PROMOVENDUM (32-40 UUR)

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
  • Initiëren, adviseren, ondersteunen van en actief participeren in projecten en projectgroepen;
  • Je draagt verantwoordelijkheid voor info-mailings naar onze klanten.
  • Innoveren van de communicatie met klanten op basis van nieuwe inzichten (nudging, video, etc).;
  • Je werkt mee aan het opzetten van campagnes en maken van commercials;
  • Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals Klanttevredenheid, Marketing en P&O;
  • Vertalen van de communicatiestrategie naar duidelijke richtlijnen;
  • Door interne communicatie impact op medewerkerstevredenheid vergroten;
  • Verzorgen van ad hoc communicatieverzoeken.
JOUW PROFIEL
  • Je bent communicatief ijzersterk;
  • Je denkt buiten bestaande kaders, maar binnen de mogelijkheden;
  • Je durft te zeggen waar het op staat en neemt niets voor lief;
  • Een hands-on mentaliteit en je denkt oplossingsgericht;
  • Commerciële ervaring en basic marketing skills;
  • Ervaring met projectmatig werken.
  • Minimaal 5 jaar communicatie-ervaring.
  • Je kunt complexe informatie makkelijk omzetten in begrijpelijke communicatie.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT (INGEVULD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
  Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)
Wat ga je doen? 

  • Ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers bij acties en campagnes;
  • Zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen;
  • Organiseren van seminars, relatie evenementen en beurzen;
  • Ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • Vergaren van marketing informatie over de doelmarkt;
  • Coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk
  •  Begeleiden van projecten;
  • Sparringpartner voor (interne)opdrachtgevers;
  • Diverse hand- en spandiensten t.b.v. de marketingafdeling;
  • Uitbouwen van de online marketing strategie.
JOUW PROFIEL
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • Je hebt een passie voor marketing;
  • Je bent (commercieel) creatief;
  • Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
  • Je bent organisatorisch sterk, hands-on mentaliteit;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.