MARKETING MANAGER CONCORP OISTERWIJK (40 UUR)

MARKETING MANAGER CONCORP OISTERWIJK (40 UUR)

MARKETING

PLAATS: OISTERWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 JANUARI 2020

OVER CONCORP

Concorp is een Nederlands, jong, dynamisch, ervaren en 100% onafhankelijk familiebedrijf in het zoetwarensegment. Concorp is de 3e speler in de Nederlandse markt en een gerespecteerde speler op internationaal niveau. Concorp levert aan de top 15 retail in Europa. Wij ontwikkelen, produceren en distribueren A-merken, private- en fancy label concepten met toegevoegde waarde. Heb jij altijd al willen werken voor mooie merken, ben je er van overtuigd bij te kunnen dragen aan het uitbouwen van het succes van onze organisatie en zie je in deze functie dé uitdaging? Dan is Concorp op zoek naar jou!

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Als Marketing Manager ben je verantwoordelijk voor het versterken en vergroten van het marktaandeel en de winstgevendheid van onze distributiemerken. Jouw portefeuille bestaat uit sterke merken zoals Fisherman’s Friend en Ricola. Je voert de regie over het door jou opgestelde groeiplan en totale productportfolio, van distributie van de merken tot aan de gehele merkpositionering en ondersteuning in Nederland. 

PLAATS IN DE ORGANISATIE

De Marketing Manager voor ‘merken derden’ rapporteert rechtstreeks aan de Directeur Marketing & Sales en geeft directe leiding aan één Junior Brand Manager. 

CONCORP BIEDT

Een uitdagende functie in een dynamische organisatie, onderdeel van de Concorp Groep. Het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de functie

JE VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Het opstellen van de businessplannen voor de distributiemerken en het uitwerken in strategische marketingplannen, communicatie- en promotieplannen;
  • Optreden als eerste aanspreekpunt voor distributiemerken;
  • Managen en realiseren van afzet, omzet, winst en marktaandelen van de merken en de ontwikkeling daarvan;
  • Rapporteren over behaalde resultaten en analyseren van mogelijke afwijkingen en ondernemen van (marketing)acties gericht op de realisatie van plannen en commerciële doelstellingen;
  • Effectief samenwerken met reclame- en onderzoeksbureaus;
  • Vertalen van ontwikkelingen in marktbehoeften naar uitgangspunten voor uit te voeren ontwikkelingsprojecten en innovaties voor middellange termijn;
  • Beheren en bewaken van het marketingbudget;

 

 

 

JOUW PROFIEL
  • Je bent een energieke en gepassioneerde merkenbouwer met bewezen trackrecord op merkontwikkeling;
  • Universitair werk- en denkniveau;
  • Marketingkennis op minimaal NIMA-B niveau;
  • Je bent een conceptueel, strategisch, creatief, en innovatief denker. Daarnaast heb je een ‘getting things done’ mentaliteit en beschik je over vaardigheden t.a.v. projectmanagement;
  • Je hebt minimaal 6 jaar relevante werkervaring met bewezen resultaat in de FMCG branche;
  • Je bent een stevige persoonlijkheid, empathisch, energiek en gepassioneerd, hebt bedreven presentatietechnieken en een sterk commercieel inzicht;
  • Je bent communicatief sterk, bent overtuigend en in staat om anderen te inspireren en mee te nemen in jouw ideeën.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

COPYWRITER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 UUR) (INGEVULD)

COPYWRITER SMIDSWATER DEN HAAG (32-40 UUR) (INGEVULD)

MARKETING

PLAATS: DEN HAAG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 01 DECEMBER

OVER SMIDSWATER

Creativiteit zorgt voor impact in communicatie en zet je op voorsprong. Creativiteit zit in onze genen (al 48 jaar). Net als de overtuiging dat je merk pas echt succesvol is als het gebaseerd is op een heldere identiteit. Die stellen we samen met jou vast om vanuit daar markt- en communicatiekansen te vinden en te benutten.

We vormen een hecht team van strategen, vormgevers, digitals, copywriters, online marketeers, maar óók consumentenpsychologen en videomakers. Daarnaast hebben we een ijzersterk partnernetwerk met daarin onder meer onze snelgroeiende dochteronderneming Online Marketeers.

Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière? Wil je met een creatief team toonaangevende campagnes voor uiteenlopende klanten bedenken en uitwerken? Beschik je niet over één idioom en stijl, en weet je precies de juiste toon te zetten bij elke klant? Smidswater Creative Agency zoekt een creatieve copywriter die soepel schakelt tussen projecten, doelgroepen en tone-of-voice. Een echte conceptuele denker die origineel uit de hoek weet te komen.

Weet jij verrassende campagneconcepten en pay-offs te bedenken die prikkelen en hun doel niet missen? Weet je design en inhoud perfect samen te brengen? En draai je je hand niet om voor een strategisch copyconcept, een pitch of een nieuwe slogan? Dan maken we graag kennis met je!

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Wij zoeken iemand met;

  • De drive om de beste te zijn en echte impact te realiseren voor klanten;
  • Een brede belangstelling, want je krijgt te maken met de meest uiteenlopende onderwerpen;
  • Een creatieve geest: jij ziet een deur waar anderen een muur zien;
  • Digitaal DNA;
  • Minimaal drie jaar relevante ervaring met aantoonbare prestaties;
  • HBO-plus-niveau;
  • Liefde voor marketing en marketingcontent;
  • Team spirit, die ook solo zijn of haar mannetje staat;
  • Een flexibele instelling: werken op andere vestigingen – of bij een klant – vind je geen probleem.

      ARBEIDSVOORWAARDEN

      • Een inspirerende werkomgeving met de Grote Markt in het hart van Den Haag als uitvalsbasis;
      • Creatieve en enthousiaste collega’s, specialisten in de diverse communicatiedisciplines;
      • Volop kansen op persoonlijke groei en ontwikkeling, dankzij de korte banden met Think Yellow, ons overkoepelende label;
      • Een marktconform salaris.

      TEAMLEIDER MARKETING SERVICES BOBOTI OOSTERHOUT (36 UUR)

      TEAMLEIDER MARKETING SERVICES BOBOTI OOSTERHOUT (36 UUR)

      MARKETING

      PLAATS: OOSTERHOUT

      NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

      SLUITINGSDATUM: 01 DECEMBER

      OVER BOBOTI

      Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout dat werkt aan groei. De ervaren collega specialisten van Boboti zijn op zoek naar enthousiaste, doortastende, zelfstarters die niet bang zijn de mouwen op te stropen.  Iemand met lef en charme die zin heeft in een nieuwe uitdaging in een groeiend team.

      Boboti werkt als groep dagelijks aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig.

      Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 25 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.

      Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

      FUNCTIEOMSCHRIJVING

      Wat ga je doen?

      • vanuit een helicopter view gevraagd en ongevraagd adviseren over de inzet van online campagnes en web, de te volgen strategie en marketeers voeden met deze kennis zodat zij meer rendement uit hun campagnes kunnen halen;
      • adviseren over de te volgen contentstrategie ter ondersteuning van het merk CANNA;
      • Eindverantwoordelijk voor de corporate kanalen als websites, Instagram en Facebook;
      • Initiëren van ‘online testen’ ten einde steeds beter zicht te krijgen welke content het meest effectief is;
      • het laten ontwikkelen van concepten en het adequaat vertalen van die concepten in campagnes;
      • monitoren en rapporteren over de effecten en impact van de online inspanningen, adviseren en beheren van de budgetten en rapporteren over het verloop.

          ARBEIDSVOORWAARDEN

          Een veelzijdige functie bij een dynamische organisatie met een informele cultuur die actief bouwt aan de uitbreiding van activiteiten en wereldwijd prima resultaten boekt. Deze functie biedt diverse doorgroeimogelijkheden. Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden met een salaris dat past bij de verantwoordelijkheden. De functie is voor 36 uur en de standplaats is in Oosterhout (NB). Onze organisatie is gemakkelijk te bereiken doordat de locatie is gelegen nabij de A27.

            FUNCTIEVEREISTEN

            • je hebt HBO werk- en denkniveau;
            • je hebt een passie voor online marketing;
            • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
            • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
            • je bent in staat te fungeren als spil tussen de (online) marketing professionals en de klant;
            • je doet graag een stapje extra en vergeet daarbij wel eens op je horloge te kijken;
            • je voelt je thuis in een dynamische organisatie.
            • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
            • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
            • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
            • je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

             

              ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

              ERVAREN PROJECTMANAGER MET ACCOUNTSKILLS BOBOTI OOSTERHOUT (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: OOSTERHOUT

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2019

              OVER BOBOTI 

              Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. 

              Boboti werkt na een koerswijziging van CANNA aan een nieuwe organisatie-structuur waar we met deze vacature verder aan bouwen.  

              DE BAAN 

              • ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers van verschillende landen bij acties en campagnes;
              • zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen van diverse landen;
              • begeleiden van de ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
              • coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk;
              • begeleiden van projecten;
              • op termijn ga je ook een inhoudelijke adviserende rol vervullen voor (interne)opdrachtgevers.
              JOUW PROFIEL
              • je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
              • je hebt een passie voor en kennis van marketing;
              • je bent (commercieel) creatief;
              • je beschikt over een aantal jaren relevante werkervaring;
              • je bent organisatorisch sterk en beschikt over een hands-on mentaliteit;
              • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
              • je voelt je thuis in een dynamische organisatie;
              • je vindt het een uitdaging om mee te helpen aan de positionering, structurering en groei van de organisatie terwijl je aan het einde van de dag ook gewoon de inhoudelijke vragen kunt oppakken;
              • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
              • je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;

              MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

              MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

              MARKETING

              Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

              PLAATS: GORINCHEM

              NIVEAU: SENIOR

               SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER

              OVER EASYFAIRS

              Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

              DE BAAN

              Ben jij de Senior Marketeer die zijn/haar strepen heeft verdiend met creatieve en innovatieve campagnes? Heb jij affiniteit met bouw- installatie- en vastgoedsector? Dan willen wij graag samen met jou onze beurs Building Holland verder ontwikkelen en blijven innoveren. 

              Building Holland is het toonaangevende evenement voor innovatie in bouw, installatie en vastgoed. We hebben ambitie met deze beurs en willen verder ontwikkelen om dit evenement nog aantrekkelijker te maken voor de 15.000 bezoekers en 250 exposanten. 

              Wij zoeken een marketeer die zich herkent in het volgende profiel;

               

              JOUW PROFIEL
              • Je hebt zowel on-als offline ervaring;
              • Je houdt niet van gebaande paden;
              • Je vindt het heerlijk om je vast te bijten in het evenement en de branche;
              • Je wordt blij van 1:1 marketing, waarbij de interesses van de bezoekers centraal staan;
              • Je gaat een uitdaging niet uit de weg, je ontwikkelt content programma’s waarmee je je doelgroep steeds weer verrast;
              • Je bent een teamspeler, samen met het team ontwikkel je nieuwe innovatieve programma’s en dagen jullie je constant uit om tot het beste resultaat te komen;
              • Kortom; het schaap met vijf poten, toch denken we dat jij bestaat!

              TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË (INGEVULD)

              TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: ROTTERDAM & ANTWERPEN

              NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

              OVER SUNWEB

              Sunweb Group is een van de meest toonaangevende reisorganisaties in Europa. Het is de drijvende kracht achter tal van merken die actief zijn op zeven internationale markten (NL, BE, DK, SE, UK, DE, FR, NO). Het heeft een pan-Europese identiteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zürich (Zwitserland) en wordt ondersteund door vestigingen in Rotterdam en Girona voor backoffice & IT en vanuit verschillende verkoopkantoren in heel Europa.

              De combinatie van een gecentraliseerde organisatie, unieke zelfgecreëerde ‘content’ en een sterk online businessmodel heeft geresulteerd in meer dan een miljoen tevreden klanten voor Sunweb.

              Sunweb Group bestaat uit ongeveer 400 werknemers. Het fundamentele doel van de groep is om de best mogelijke vakantie-ervaring te bieden in alle zon, self-drive en wintersportbestemmingen.

              DE BAAN 

               

              Als Team Lead Marketing ben je verantwoordelijk voor de resultaten en prestaties van een internationaal, multidisciplinair marketingteam. Samen met je team zet je on -en offline marketingcampagnes op om de doelstellingen te realiseren en optimaliseren.

              Taken en verantwoordelijkheden

              • Gestructureerde inzet van marketingbudgetten ten behoeve van het behalen van de bedrijfsdoelstellingen;
              • Het opzetten en (dagelijks) optimaliseren van de (online) marketingstrategie;
              • Het maken van budgetprognoses en gerichte inzet per (online) kanaal;
              • Implementeren van risicostrategieën tbv internationale groei;
              • Het managen en ontwikkelen van het marketingteam
              • Nauwe samenwerking met de afdeling UX en Business Intelligence;
              • Op wekelijkse basis presenteren van de resultaten met stakeholders;
              • Rapporteren aan de managing director.

              Als Teamlead heb je een brede kennis van zowel online als offline marketing. Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden. Je bent een sterke communicator die een team kan motiveren om het uiterste uit zichzelf te halen. Vanwege onze internationale werkomgeving is het een vereiste dat je de Engels taal machtig bent. De cultuur valt te omschrijven als informeel en ambitieus.

              JOUW PROFIEL

              • Je hebt tenminste 3 jaar relevante werkervaring als online marketing professional;
              • Je hebt leidinggevende ervaring;
              • Sterk analytisch vermogen en ervaring met data tools;
              • Bekend met de inzet van zowel organische als betaalde kanalen (voorkeur display)
              • Zelf startend en projectmatig sterk;
              • Bachelor in Marketing, Economie of vergelijkbaar
              • Uitstekende Excel vaardigheden;
              • Vloeiend in Engels (Nederlands en Frans zijn een pré);
              • Je hebt een streepje voor als je ervaring hebt binnen de reisbranche;
              • Kennis van scrum/ agile is een pré;
              • Je werkt afwisselend in Rotterdam en Antwerpen.

              ARBEIDSVOORWAARDEN

              • Prima salaris;
              • Realistische targets en bonus perspectief;
              • Aantrekkelijke korting op vakanties;
              • Uitdagende werkomgeving met mooie ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
              • Thuiswerk faciliteiten;
              • Regelmatig een gezellige bedrijfsborrel;
              • Pensioenregeling.

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

               

              (ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

              (ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: HOUTEN

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

              OVER LANDRÉ

              Landré is een toonaangevende, verkoop- en servicegerichte organisatie die zich specialiseert in CNC productietechnologieën voor de maakindustrie. Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van verspaning, plaatbewerking, kunststofbewerking en 3D printen hebben we een prominente positie bemachtigd in de industrie, onder andere door onze vooruitstrevendheid en door onze (online) marketingactiviteiten. En nu willen we verder!

              Bij Landré kom je te werken op een hechte, gedreven afdeling waar iedereen zijn steentje bijdraagt en een stapje harder zet wanneer nodig. In samenwerking met de online marketeer ga je resultaatgericht te werk om alle KPI’s te realiseren en om invulling te geven aan de online marketingstrategie, waaronder social media marketing. Je wordt binnen Landré een echte, nieuwsgierige spin in het web, die in staat is om snel te schakelen en bij te springen bij alle marketingactiviteiten.

              DE BAAN (32-40 UUR)

              Wij zijn op zoek naar een commerciële, klantgerichte medewerker die in staat is om een marktanalyse door te vertalen naar een online campagne en op een creatieve manier invulling kan geven aan de online marketingstrategie, die bijdraagt aan de juiste positionering van Landré en een hoger rendement. Je bent een echte doorzetter die resultaatgericht werkt en continu bezig is met optimalisaties om nieuwe kansen te benutten. Wij begrijpen dat je (nog) niet op alle online marketinggebieden ervaring hebt, maar helpen je wel graag om te groeien in de verschillende expertises. We verwachten echter wel dat je over de basiskennis beschikt en dat je weet wat er speelt op het gebied van online marketing. Daarnaast ben je bekend met de basis van HTML, CSS en houd je je graag bezig met social media.

              Een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden zullen namelijk bestaan uit het onderhouden en uitbouwen van onze social media kanalen, waarbij je content bedenkt en creëert in de vorm van tekst, visuals en video’s. Je krijgt bij ons de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de social media strategie, waarbij je begrijpt hoe je de markt moet benaderen. Uiteraard ben je op de hoogte van alles op het gebied van social media, volg je de trends op de voet en kun je social media koppelen aan andere online marketingkanalen. Je bent in staat om de juiste tone of voice te vinden die past bij onze doelgroep en inspirerende teksten en content te maken die onze naamsbekendheid zal versterken. Het is voor jou ook geen punt om de resultaten van lopende campagnes inzichtelijk te maken en dit door te vertalen naar passende verbeteringen of optimalisaties.

              JOUW PROFIEL
              • HBO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing/communicatie;
              • Minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van social media;
              • Tot 6 jaar ervaring op het gebied van marketing/communicatie;
              • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
              • Ervaring met Photoshop;
              • Ervaring met Google Analytics;
              • Ervaring met Google Ads, SEO of e-mailmarketing;
              • Een vlotte pen en je schrijft wervende teksten;
              • Affiniteit met CNC productietechnologieën en de maakindustrie is een pré;
              • Creatief, innovatief, teamplayer, leergierig, proactief.

               

              Daarnaast bieden wij je natuurlijk ook goede arbeidsvoorwaarden, zoals:

               

              • Een fulltime dienstverband (parttime bespreekbaar);
              • Een marktconform salaris (afhankelijk van opleiding en ervaring);
              • Een uitdagende, zelfstandige functie binnen een vooruitstrevend en succesvol bedrijf;
              • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen op het gebied van online marketing.
              MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN

              Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

              Een voorbeeld: 
              Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

              Een ander voorbeeld: 
              Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

              We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

              JOUW PROFIEL
              • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
              • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
              • Passie voor marketingdata en automatisering;
              • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
              • Sterk analytisch vermogen;
              • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
              • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

              WAT WE BIEDEN

              • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
              • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: JUNIOR

              SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN

              Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

               

              Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

              JOUW PROFIEL
                • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
                • Grote passie voor schrijven én online marketing;
                • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
                • Commercieel inzicht;
                • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
                • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
                • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
                • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

              WAT WE BIEDEN

              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
              • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

              MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: EINDHOVEN

              NIVEAU: SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 20 JULI 2019

              OVER ANWB RIJOPLEIDING
              Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en hard groeiend E-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland.

              Teneinde de strategische plannen voor groei en meer rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales & Marketing en E-commerce direct op zoek naar een Marketing & Business Innovation Manager.

              DE BAAN (40 UUR)
              Als Marketing & Business Innovation Manager bij ANWB Rijopleiding in Eindhoven ben jij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitbouw van de producten en dienstenportfolio. Met jouw creatief brein en commerciële instelling weet jij binnen de budgetten precies de juiste multi-channel strategieën te kiezen om zo de groeidoelstellingen van de organisatie te behalen.

               

              • Als lid van het management team ben je mede verantwoordelijk voor de strategische ambities van ANWB Rijopleidingen;
              • Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de marketingstrategie en de franchiseformule;
              • Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing en uitvoering van alle activiteiten binnen de afdeling Sales & marketing                            en E-commerce;
              • Je bent een belangrijke aanjager van onze new business development. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en uitbreiden van ons producten en dienstenportfolio;
              • Je geeft vorm en inhoud aan het commercieel en marketingbeleid, met als missie om het marktaandeel en rendement van ANWB Rijopleiding aanzienlijk te vergroten;
              • Je bent binnen de franchiseorganisatie een belangrijke schakel op het gebied van marketing, commercie en productontwikkeling;
              • Je bent een belangrijke spil in de contacten met het hoofdkantoor ANWB voor het bouwen aan de brand ANWB Rijopleiding;
              • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het klanten contactcentrum;
              • Je bent verantwoordelijk voor het laden en uitbouwen van het merk ANWB Rijopleiding.
              JOUW PROFIEL
              • Bent een gedreven commercieel talent dat niet terugdeinst voor uitdagende targets;
              • Hebt een scherp oog voor nieuwe kansen en ziet overal mogelijkheden op het gebied van new product development;
              • Ziet het als een must dat het merk ANWB Rijopleiding strategisch goed wordt ingezet om succesvol te kunnen blijven;
              • Hebt de nodige kennis en ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingplannen en de benodigde E-commerce strategie;
              • Weet je visie en plannen overtuigend te presenteren en mensen te enthousiasmeren;
              • Hebt jouw focus op de online en digitale kanalen, maar bent ook thuis in de offline middelenmix;
              • Bent proactief en beschikt over de nodige doorzettingskracht;
              • Weet een team aan te sturen en weet mensen te motiveren;
              WAT WIJ BIEDEN
              • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
              • 24 verlofdagen per jaar op basis van fulltime contract
              • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden
              • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
              • Prima pensioenregeling
              • Bonusregeling

              MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

              MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

              MARKETING

              Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

              PLAATS: GORINCHEM

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

              OVER EASYFAIRS
              Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
              DE BAAN

              Voor de centrale Marketing, Intelligence & Technology (MIT) afdeling zijn wij op zoek naar een (ervaren) Marketing Intelligence Coördinator, die zal werken voor onze landelijke events en het bestaande MI team komt versterken.

              De Marketing Intelligence Coördinator is in de eerste plaats verantwoordelijk voor de analyse en rapportage van de Easyfairs events. Op jaarbasis worden er circa 60 beurzen en evenementen georganiseerd en deze worden stuk voor stuk geëvalueerd. Hoeveel bezoekers hebben we ontvangen, via welke kanalen hebben ze zich ingeschreven, hoe tevreden waren zij? Dit is slechts een greep uit de vragen die wij beantwoord willen zien. Lijkt het jou leuk om hier je tanden in te zetten, lees dan snel verder!

              Concrete taken en verantwoordelijkheden:

              • Je neemt actief deel aan Event Kick off meetings en je bewaakt dat marketingacties en KPI’s stroken met de strategie van het event en/of de organisatie. Daarnaast zorg je ervoor dat learnings van vorige edities worden meegenomen;
              • Je stelt volledige analyses op en presenteert deze zelfstandig aan de event teams;
              • Je voegt hier proactief adviezen en aanbevelingen aan toe en je monitort of deze worden opgevolgd;
              • Je bent het eerste aanspreekpunt voor enquêtes en klant- en marktonderzoeken;
              • Je onderhoudt de contacten met locale en internationale toeleveranciers van deze systemen en diensten en bent samen met de overige MI Coördinatoren nauw betrokken bij projecten die door ons hoofdkantoor in Brussel worden geïnitieerd.
              JOUW PROFIEL
              • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
              • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
              • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
              • Kennis van SEO en SEM;
              • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
              • Commercieel inzicht;
              • Affiniteit met evenementen sector;
              • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
              • Energie, zin in succes, kartrekker.
              CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN (INGEVULD)

              CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: GENDEREN

              NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

              OVER OERLEMANS PACKAGING

              Duurzaamheid en de transitie naar een circulaire economie zijn voorpaginanieuws. Het verduurzamen van verpakkingen is noodzaak en de Oerlemans Packaging Groep loopt hierin voorop. Als toonaangevende producent van plastic folies en verpakkingen zijn we trots op de 600 medewerkers die bij onze 6 productiebedrijven werken aan innovatie en klant-tevredenheid. We zijn zeer actief in de brancheorganisaties, lid van het Plastic Pact NL, participeren in samenwerkingsverbanden zoals ‘Samen tegen Voedselverspilling’ en voor onze inspanningen in circulaire Economie hebben we de RETHINK Award 2019 gewonnen! Help jij ons die boodschap op een effectieve manier uit te dragen? Heb je een (strategische) visie op marketing en wil je deze complexe thema’s vertalen naar inspirerende plannen en campagnes? Dan komen wij graag in contact met jou.

              DE BAAN

              In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

              • Het ontwikkelen en uitvoeren van de inbound en outbound communicatiestrategie en positionering van de Oerlemans Groep op het gebied van duurzaamheid, marketing en verkoop;
              • Je bent het eerste aanspreekpunt voor het creëren van de content kalender voor interne en externe communicatie-uitingen. Denk aan blogs, video, website, social media en persberichten;
              • Je houdt ons ‘Corporate Identity & Message House’ up-to-date, waarbij je de kernwaarden en het imago nooit uit het oog verliest;
              • Je bent de aanjager in het vernieuwen van de website en voert de regie over online vindbaarheid;
              • Je zet een doeltreffende (social)mediastrategie op, inclusief stakeholdermapping om zo onze corporate identiteit een impuls te geven;
              • Het aantrekken van de beste mensen heeft voor ons prioriteit! Door ons employer brand goed in kaart te brengen zorg jij voor de juiste wervingskracht;
              • Je coördineert het portfoliomanagement met focus op trends, marktontwikkelingen, innovatie en duurzaamheid;
              • Door middel van bedrijfsbezoeken bij klanten en stakeholders verdiep jij je in onze branches, breng jij behoeftes in kaart en voorzie je partijen van gericht advies.

               

              In deze zelfstandige rol zoek je nadrukkelijk de samenwerking op met de werkmaatschappijen en de functionele afdelingen als sales, R&D en HR. Je rapporteert aan de Sustainability Director en werkt direct voor het MT van de Oerlemans Packaging Groep.

              We zoeken een kartrekker, een verbinder met overtuigingskracht die weet aan welke knoppen je moet draaien om resultaten te boeken.

              We weten dat we nogal wat van je vragen, maar hebben ook behoorlijk wat te bieden. Daar vertellen we je graag meer over in een persoonlijk gesprek!

               

               

              JOUW PROFIEL
              • Je beschikt over een afgeronde HBO of WO-opleiding in de richting marketing, communicatie of vergelijkbaar;
              • Minimaal 3-8 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
              • Je bent analytisch, data gedreven en resultaatgericht;
              • Je bent zelf startend, ondernemend en hebt een hands-on mentaliteit;
              • Organisatorisch sterk, communicator met flair;
              • Spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
              • Tekstueel sterk (vlot in de pen);
              • Je kunt zelfstandig werken in een dynamische omgeving en kunt anderen motiveren tot actie.

               

              Wij bieden jou een uitdagende functie met een goed toekomstperspectief binnen een innovatief bedrijf. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Naast een goed salaris, beschikken wij over een goede pensioenregeling en een modern pakket overige arbeidsvoorwaarden. Omdat het een nieuwe functie betreft, zijn er volop mogelijkheden om de functie verder vorm te geven en jezelf te ontplooien binnen je vakgebied.

              CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

              CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

              MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN
              Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
              JOUW PROFIEL
              • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
              • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
              • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
              • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
              • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
              • Basiservaring met HTML en CSS;
              • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

              WAT WE BIEDEN

              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
              • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

              SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

              MARKETING

              PLAATS: TILBURG

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

              OVER CZ
              We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
              DE BAAN (30-34 UUR)
              In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

              Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

              Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

              JOUW PROFIEL
              • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
              • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
              • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
              • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
              • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

               

              We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

              MARKETEER EASYFAIRS

              MARKETEER EASYFAIRS

              MARKETING

              Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

              PLAATS: GORINCHEM

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

              OVER EASYFAIRS

              Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

              DE BAAN

              In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

              Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

              En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

              En verder?

              Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

              JOUW PROFIEL
              • Afgeronde Bachelor of Master;
              • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
              • Energie, zin in succes, kartrekker.