MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING

MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 JUNI 2019

OVER ANWB RIJOPLEIDING
Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en hard groeiend E-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland.

Teneinde de strategische plannen voor groei en meer rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales & Marketing en E-commerce direct op zoek naar een Marketing & Business Innovation Manager.

DE BAAN (40 UUR)
Als Marketing & Business Innovation Manager bij ANWB Rijopleiding in Eindhoven ben jij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitbouw van de producten en dienstenportfolio. Met jouw creatief brein en commerciële instelling weet jij binnen de budgetten precies de juiste multi-channel strategieën te kiezen om zo de groeidoelstellingen van de organisatie te behalen.

 

  • Als lid van het management team ben je mede verantwoordelijk voor de strategische ambities van ANWB Rijopleidingen;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de marketingstrategie en de franchiseformule;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing en uitvoering van alle activiteiten binnen de afdeling Sales & marketing                            en E-commerce;
  • Je bent een belangrijke aanjager van onze new business development. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en uitbreiden van ons producten en dienstenportfolio;
  • Je geeft vorm en inhoud aan het commercieel en marketingbeleid, met als missie om het marktaandeel en rendement van ANWB Rijopleiding aanzienlijk te vergroten;
  • Je bent binnen de franchiseorganisatie een belangrijke schakel op het gebied van marketing, commercie en productontwikkeling;
  • Je bent een belangrijke spil in de contacten met het hoofdkantoor ANWB voor het bouwen aan de brand ANWB Rijopleiding;
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het klanten contactcentrum;
  • Je bent verantwoordelijk voor het laden en uitbouwen van het merk ANWB Rijopleiding.
JOUW PROFIEL
  • Bent een gedreven commercieel talent dat niet terugdeinst voor uitdagende targets;
  • Hebt een scherp oog voor nieuwe kansen en ziet overal mogelijkheden op het gebied van new product development;
  • Ziet het als een must dat het merk ANWB Rijopleiding strategisch goed wordt ingezet om succesvol te kunnen blijven;
  • Hebt de nodige kennis en ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingplannen en de benodigde E-commerce strategie;
  • Weet je visie en plannen overtuigend te presenteren en mensen te enthousiasmeren;
  • Hebt jouw focus op de online en digitale kanalen, maar bent ook thuis in de offline middelenmix;
  • Bent proactief en beschikt over de nodige doorzettingskracht;
  • Weet een team aan te sturen en weet mensen te motiveren;
WAT WIJ BIEDEN
  • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
  • 24 verlofdagen per jaar op basis van fulltime contract
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
  • Prima pensioenregeling
  • Bonusregeling

JUNIOR CATEGORY MANAGER SMARTWARES TILBURG

JUNIOR CATEGORY MANAGER SMARTWARES TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 25 MAART 2019

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN (40 UUR)

Ter versterking van de afdeling Business Line Management zijn wij op zoek naar een Jr. Category Manager. Samen met de Sr. Category Manager en de Assistent Category Manager ben je verantwoordelijk voor één van de volgende productgroepen:

  • Communication & Care: o.a. walkietalkies, video monitors
  • Outdoor: o.a. campingkeukens, koelboxen
  • Breakfast: o.a. toasters en waterkokers

Samen met het team bouw je aan het succesvol onderhouden en lanceren van de assortimenten van de merken behorend bij jouw productgroep (Topcom, Campart of Tristar en Princess). Je werkt crossfunctioneel samen met de afdelingen Inkoop, Verkoop, Kwaliteit, Marketing en Design. De functie is afwisselend en uitdagend, gezien de centrale rol van Business Line Management binnen de organisatie. Je krijgt kansen en vrijheid om te laten zien wat je waard bent!

Wat ga je doen?

  • Je biedt brede ondersteuning aan de Sr. Category Manager;
  • Je analyseert de verkoopresultaten op merk, categorie en artikel niveau;
  • Je bent op de hoogte van huidige marktontwikkelingen en houdt klanten, producten, trends en ontwikkelingen nauwlettend in de gaten;
  • Je ontwikkelt je eigen (sub)categorie door het opstellen van “Range Build Ups” en assortimentsplannen per land onder de supervisie van de Sr. Category Manager;
  • Je bezoekt buitenlandse verkoopkantoren om plannen te ontwikkelen en voortgang te bespreken;
  • Je onderhoudt de relaties met bestaande leveranciers maar zoekt ook nieuwe leveranciers door beurzen te bezoeken;
  • Je houdt je bezig met het opstellen van de verpakkingsbriefing bij productintroducties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van productinformatie in het ERP-systeem;
  • Je biedt ondersteuning bij het aanvragen van monsters/samples t.b.v. verkoop;
  • Je ondersteunt verkoop als het gaat om productinformatie;
  • Je draagt bij aan kwaliteitsoptimalisatie van de producten.
JOUW PROFIEL
  • Je bent een leergierige HBO(+)-er met minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Je ziet uitdagingen en krijgt energie om in een ad-hoc en dynamische werkomgeving orde en rust te creëren;
  • Je bent gestructureerd, flexibel en secuur;
  • Goede communicatieve vaardigheden, stressbestendigheid en een groot verantwoordelijkheidsgevoel zijn voor jou vanzelfsprekend;
  • Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal;
  • Kennis van Microsoft Dynamics Navision is een pre, maar geen vereiste;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.