COPYWRITER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

COPYWRITER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven.
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online.
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken.
  • Basiservaring met HTML en CSS.

PRODUCT MANAGER ELHO TILBURG

PRODUCT MANAGER ELHO TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER ELHO

elho is een trots familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in de ontwikkeling, productie, marketing en verkoop van kunststof plantenbakken, potten en aanverwante artikelen. Door onszelf en onze producten constant te verbeteren zijn we uitgegroeid tot marktleider in Europa en een speler van formaat in de wereld. Daarom zoeken we mensen met een drive en passie die samen met ons verder willen groeien en bouwen aan de groene toekomst.

DE BAAN

Als product manager ben je de “general manager” van je productgroep. Je bent verantwoordelijk voor de levenscyclus en financiële doelstellingen van één of meerdere productgroepen binnen de elho collectie. Dit doe je door middel van het doorvertalen van de strategie in concrete plannen en doelstellingen. Het initiëren en realiseren van product business plannen, waaronder product innovaties gebaseerd op trends. Het pro-actief samenwerken met o.a. Design, Sales en Operations en het analyseren van omzetresultaten, het informeren van stakeholders en het realiseren van de doelstellingen.

Wat kun je in deze rol concreet verwachten?

  • Als PM ben je de “general manager” van jouw product groep(en) en continue op zoek samen met het PM team om het elho assortiment succesvol te laten groeien volgens de beoogde omzetdoestellingen;
  • Voor jouw product groep(en), ben je ook verantwoordelijk voor succesvolle innovaties. Je coördineert innovatie projecten, van concept ontwikkeling tot aan concrete realisatie, van productie tot een succesvolle implementatie in de Europese markt;
  • Als gepassioneerde project leider binnen het commerciële business team, zorg je dat projecten volgens vooraf bepaalde milestones verlopen en afgestemd en gedragen worden binnen de elho organisatie zowel voor de inhoud, planning en budget;
  • Je analyseert proactief de Europese markt (consument, concurrent en trends) en inspireert de innovation manager & het design team;
  • Je werkt aan het ontwikkelen en implementeren van succesvolle & innovatieve go-to-market plannen voor je productgroepen, in samenwerking met de brand communication manager, PR, online team en trade marketing manager;
  • Als PM ben je verantwoordelijk voor de oplevering van scherpe omzet analyses van één of meerdere productgroepen & de markt, welke je vertaald naar concrete acties;
  • Je schrijft en bewaakt de consistente online en offline product communicatie en verzorgt  alle relevante productdata;
  • Daarnaast inspireer en enthousiasmeer je agenten, distributeurs, het sales team en het elho team;
  • Je rapporteert aan de Senior Product Manager.
JOUW PROFIEL
  • WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing management of business studies WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing management of business studies;
  • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van consumer goods BtB/BtC;
  • Analytisch denkvermogen, cijfermatig inzicht;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een goede kennis van Duitse en/of Franse taal en digital advertising is een pre;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook & PowerPoint);
  • Ondernemend, innovatief, inspirerend, creatief, resultaatgericht, overtuigend en gepassioneerd.

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

MARKETING COMMUNICATIE ASSISTENT BOBOTI GLOBAL SERVICES OOSTERHOUT

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER BOBOTI GLOBAL SERVICES
  Boboti is een marketing- communicatiebureau in Oosterhout en bestaat uit een hecht team van verschillende specialisten. Dagelijks werken wij aan uitdagende vraagstukken op het gebied van branding, positionering en propositie in de groensector. Wij gaan voor campagnes die inspelen op lokale gebruiken en gewoontes, passend bij het merk en bovendien onderscheidend zijn. We stellen het doel centraal en schromen er niet voor om externe specialisten in te huren waar nodig. Wij geloven in groeien, nóg beter worden in waar je al goed in bent. Daarom dagen we onze talenten uit en ruimen we tijd in voor persoonlijke ontwikkeling. We zetten samen lachend die extra verrassende stap waarom niemand heeft gevraagd. We geven altijd verrassende nieuwe inzichten en energie. Boboti werkt voornamelijk voor 1 merk, te weten CANNA. CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 20 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. Binnen deze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat.
DE BAAN (36 UUR)
Wat ga je doen? 

  • Ondersteunen van Marketeers en Business Unit Managers bij acties en campagnes;
  • Zorgdragen voor ondersteuning bij uitvoering van marketing- en communicatieplannen;
  • Organiseren van seminars, relatie evenementen en beurzen;
  • Ontwikkeling van promotie- en point-of-sale materialen;
  • Vergaren van marketing informatie over de doelmarkt;
  • Coördineren van de inkoop van promotionele artikelen en drukwerk
  •  Begeleiden van projecten;
  • Sparringpartner voor (interne)opdrachtgevers;
  • Diverse hand- en spandiensten t.b.v. de marketingafdeling;
  • Uitbouwen van de online marketing strategie.
JOUW PROFIEL
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, Nima A is een pré;
  • Je hebt een passie voor marketing;
  • Je bent (commercieel) creatief;
  • Je beschikt over 1-3 jaar relevante werkervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt logisch denken en hebt analytisch vermogen;
  • Je bent organisatorisch sterk, hands-on mentaliteit;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je voelt je thuis in een jong en hecht team binnen een dynamische organisatie;
  • Je hebt goede kennis van (open) office-pakket.

ONLINE MARKETING MANAGER ANWB RIJOPLEIDING

ONLINE MARKETING MANAGER ANWB RIJOPLEIDING

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER ANWB RIJOPLEIDING
Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en ontzettend hard groeiend e-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland. Teneinde de groei en het rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales en Marketing direct op zoek naar een Online Marketing Manager.
DE BAAN (40 UUR)

De belangrijkste werkzaamheden zijn;

  • Je denkt mee over de strategie en operationaliseert alle marketing en promotie activiteiten voor rijopleidingen en verkeerstrainingen (SEA, SEO, CRO), met als doel een positieve bijdrage te leveren aan merkbekendheid, consumentenervaring, verkopen en product portfolio. Het betreft alle online en offline campagnes zowel voor wat betreft content zoals teksten, slogans en beelden.
  • Je stuurt aan en werkt samen met online specialisten binnen de ANWB, reclamebureaus en andere uitvoerders.
  • Je bent data driven en continue bezig met optimalisatie van online pagina’s en marketing activiteiten (CTR, conversie, CPL) en technical performance op basis van analyse van beschikbare databronnen.
  • Je bent deels strategisch bezig en deels operationeel. Ook medeverantwoordelijk voor het marketing budget door het vergelijken van de werkelijke resultaten met de prognoses.
  • Je levert heldere en begrijpbare rapportages en insights over meest recente en relevante online ontwikkelingen t.b.v. lead generatie en CPL optimalisatie. Ontwikkelen van nieuwe product/markt concepten. Actief monitoren van de markt en op basis van verkregen consumenten en concurrenten insights bijdragen voor het wijzigen en implementeren van de communicatie, product proposities, prijs en product strategie.
  • Je bent een volwaardig contactpersoon voor interne afdelingen en derden zoals bureaus, partners en affiliates en je bent een kei in stakeholder management en bruggen bouwen. Dit is een werkplek binnen een jong, informeel en ambitieus commercieel data minded team met specialisten op verschillende vlakken

 Je rapporteert aan de Manager Marketing & E-Commerce.

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over in ieder geval HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur met marketing specialisatie) en bent echt een teamplayer;
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in online marketing binnen een A-merk organisatie of een reclame- communicatiebureau;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met online business en media en goede kennis van SEO, SEA, Analytics, FaceBook advertising, retargeting, affiliate, display, social media, A/B testing, usability, funnel management;
  • Een organisatorisch talent voor klantgerichtheid, creativiteit, ambitie, samenwerken en innovatie met potentieel om door te groeien;
  • Analytisch, cijfermatig en conceptueel sterk;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Hoge scores qua persoonlijkheid op: probleemoplossend vermogen, commercieel instinct, doel- en resultaatgerichtheid, betrokken teamplayer, communicatief vaardig, doortastend kritisch, nauwkeurig.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.