MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD)  Copy

MARKETING & BUSINESS INNOVATION MANAGER ANWB RIJOPLEIDING (INGEVULD) Copy

PLAATS: EINDHOVEN

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 JULI 2019

OVER ANWB RIJOPLEIDING
Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong en hard groeiend E-commerce bedrijf, met informele sfeer en veel ruimte om je ideeën te pitchen? Dan zijn wij op zoek naar jou! ANWB Rijopleiding (100% dochter van ANWB) is met 53 vestigingen en meer dan 500 medewerkers de grootste rijopleiding franchise organisatie van Nederland.

Teneinde de strategische plannen voor groei en meer rendement verder uit te breiden zijn wij voor de afdeling Sales & Marketing en E-commerce direct op zoek naar een Marketing & Business Innovation Manager.

DE BAAN (40 UUR)
Als Marketing & Business Innovation Manager bij ANWB Rijopleiding in Eindhoven ben jij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitbouw van de producten en dienstenportfolio. Met jouw creatief brein en commerciële instelling weet jij binnen de budgetten precies de juiste multi-channel strategieën te kiezen om zo de groeidoelstellingen van de organisatie te behalen.

 

  • Als lid van het management team ben je mede verantwoordelijk voor de strategische ambities van ANWB Rijopleidingen;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het ontwikkelen van de marketingstrategie en de franchiseformule;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing en uitvoering van alle activiteiten binnen de afdeling Sales & marketing                            en E-commerce;
  • Je bent een belangrijke aanjager van onze new business development. Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en uitbreiden van ons producten en dienstenportfolio;
  • Je geeft vorm en inhoud aan het commercieel en marketingbeleid, met als missie om het marktaandeel en rendement van ANWB Rijopleiding aanzienlijk te vergroten;
  • Je bent binnen de franchiseorganisatie een belangrijke schakel op het gebied van marketing, commercie en productontwikkeling;
  • Je bent een belangrijke spil in de contacten met het hoofdkantoor ANWB voor het bouwen aan de brand ANWB Rijopleiding;
  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het klanten contactcentrum;
  • Je bent verantwoordelijk voor het laden en uitbouwen van het merk ANWB Rijopleiding.
JOUW PROFIEL
  • Bent een gedreven commercieel talent dat niet terugdeinst voor uitdagende targets;
  • Hebt een scherp oog voor nieuwe kansen en ziet overal mogelijkheden op het gebied van new product development;
  • Ziet het als een must dat het merk ANWB Rijopleiding strategisch goed wordt ingezet om succesvol te kunnen blijven;
  • Hebt de nodige kennis en ervaring opgedaan met het ontwikkelen en uitvoeren van marketingplannen en de benodigde E-commerce strategie;
  • Weet je visie en plannen overtuigend te presenteren en mensen te enthousiasmeren;
  • Hebt jouw focus op de online en digitale kanalen, maar bent ook thuis in de offline middelenmix;
  • Bent proactief en beschikt over de nodige doorzettingskracht;
  • Weet een team aan te sturen en weet mensen te motiveren;
WAT WIJ BIEDEN
  • Bijdrage in woon-werkverkeer voor de auto
  • 24 verlofdagen per jaar op basis van fulltime contract
  • Volop trainings-, opleidings-, en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Diverse collectiviteiten waaraan je deel kunt nemen, met interessante kortingen en regelingen op alle ANWB producten en diensten
  • Prima pensioenregeling
  • Bonusregeling

MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM (INGEVULD)

MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS EVENEMENTENHAL GORINCHEM (INGEVULD)

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN

Voor de centrale Marketing, Intelligence & Technology (MIT) afdeling zijn wij op zoek naar een (ervaren) Marketing Intelligence Coördinator, die zal werken voor onze landelijke events en het bestaande MI team komt versterken.

De Marketing Intelligence Coördinator is in de eerste plaats verantwoordelijk voor de analyse en rapportage van de Easyfairs events. Op jaarbasis worden er circa 60 beurzen en evenementen georganiseerd en deze worden stuk voor stuk geëvalueerd. Hoeveel bezoekers hebben we ontvangen, via welke kanalen hebben ze zich ingeschreven, hoe tevreden waren zij? Dit is slechts een greep uit de vragen die wij beantwoord willen zien. Lijkt het jou leuk om hier je tanden in te zetten, lees dan snel verder!

Concrete taken en verantwoordelijkheden:

  • Je neemt actief deel aan Event Kick off meetings en je bewaakt dat marketingacties en KPI’s stroken met de strategie van het event en/of de organisatie. Daarnaast zorg je ervoor dat learnings van vorige edities worden meegenomen;
  • Je stelt volledige analyses op en presenteert deze zelfstandig aan de event teams;
  • Je voegt hier proactief adviezen en aanbevelingen aan toe en je monitort of deze worden opgevolgd;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor enquêtes en klant- en marktonderzoeken;
  • Je onderhoudt de contacten met locale en internationale toeleveranciers van deze systemen en diensten en bent samen met de overige MI Coördinatoren nauw betrokken bij projecten die door ons hoofdkantoor in Brussel worden geïnitieerd.
JOUW PROFIEL
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, voorkeur richting communicatie marketing;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Kennis van en ervaring met online marketing, direct marketing, traditionele en nieuwe media;
  • Kennis van SEO en SEM;
  • Creatief, planmatig, accuraat en zelfstandig;
  • Commercieel inzicht;
  • Affiniteit met evenementen sector;
  • Uitmuntende communicatievaardigheid in woord, geschrift ( on en offline); schrijven is je tweede natuur!;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.
CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN

CORPORATE BRAND MANAGER OERLEMANS PACKAGING GENDEREN

PLAATS: GENDEREN

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER OERLEMANS PACKAGING

Duurzaamheid en de transitie naar een circulaire economie zijn voorpaginanieuws. Het verduurzamen van verpakkingen is noodzaak en de Oerlemans Packaging Groep loopt hierin voorop. Als toonaangevende producent van plastic folies en verpakkingen zijn we trots op de 600 medewerkers die bij onze 6 productiebedrijven werken aan innovatie en klant-tevredenheid. We zijn zeer actief in de brancheorganisaties, lid van het Plastic Pact NL, participeren in samenwerkingsverbanden zoals ‘Samen tegen Voedselverspilling’ en voor onze inspanningen in circulaire Economie hebben we de RETHINK Award 2019 gewonnen! Help jij ons die boodschap op een effectieve manier uit te dragen? Heb je een (strategische) visie op marketing en wil je deze complexe thema’s vertalen naar inspirerende plannen en campagnes? Dan komen wij graag in contact met jou.

DE BAAN

In deze rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ontwikkelen en uitvoeren van de inbound en outbound communicatiestrategie en positionering van de Oerlemans Groep op het gebied van duurzaamheid, marketing en verkoop;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor het creëren van de content kalender voor interne en externe communicatie-uitingen. Denk aan blogs, video, website, social media en persberichten;
  • Je houdt ons ‘Corporate Identity & Message House’ up-to-date, waarbij je de kernwaarden en het imago nooit uit het oog verliest;
  • Je bent de aanjager in het vernieuwen van de website en voert de regie over online vindbaarheid;
  • Je zet een doeltreffende (social)mediastrategie op, inclusief stakeholdermapping om zo onze corporate identiteit een impuls te geven;
  • Het aantrekken van de beste mensen heeft voor ons prioriteit! Door ons employer brand goed in kaart te brengen zorg jij voor de juiste wervingskracht;
  • Je coördineert het portfoliomanagement met focus op trends, marktontwikkelingen, innovatie en duurzaamheid;
  • Door middel van bedrijfsbezoeken bij klanten en stakeholders verdiep jij je in onze branches, breng jij behoeftes in kaart en voorzie je partijen van gericht advies.

 

In deze zelfstandige rol zoek je nadrukkelijk de samenwerking op met de werkmaatschappijen en de functionele afdelingen als sales, R&D en HR. Je rapporteert aan de Sustainability Director en werkt direct voor het MT van de Oerlemans Packaging Groep.

We zoeken een kartrekker, een verbinder met overtuigingskracht die weet aan welke knoppen je moet draaien om resultaten te boeken.

We weten dat we nogal wat van je vragen, maar hebben ook behoorlijk wat te bieden. Daar vertellen we je graag meer over in een persoonlijk gesprek!

 

 

JOUW PROFIEL
  • Je beschikt over een afgeronde HBO of WO-opleiding in de richting marketing, communicatie of vergelijkbaar;
  • Minimaal 3-8 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent analytisch, data gedreven en resultaatgericht;
  • Je bent zelf startend, ondernemend en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Organisatorisch sterk, communicator met flair;
  • Spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Tekstueel sterk (vlot in de pen);
  • Je kunt zelfstandig werken in een dynamische omgeving en kunt anderen motiveren tot actie.

 

Wij bieden jou een uitdagende functie met een goed toekomstperspectief binnen een innovatief bedrijf. Er heerst een informele en prettige werksfeer. Naast een goed salaris, beschikken wij over een goede pensioenregeling en een modern pakket overige arbeidsvoorwaarden. Omdat het een nieuwe functie betreft, zijn er volop mogelijkheden om de functie verder vorm te geven en jezelf te ontplooien binnen je vakgebied.

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

PLAATS: DORDRECHT

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 17 AUGUSTUS 2019

OVER PROMOVENDUM
Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
DE BAAN
Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
JOUW PROFIEL
  • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
  • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
  • Basiservaring met HTML en CSS;
  • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

WAT WE BIEDEN

  • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
  • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
  • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
  • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
  • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
  • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.
SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

MARKETEER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.
PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER EASYFAIRS
Easyfairs Evenementenhal heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!
DE BAAN
In deze mooie functie van marketeer krijg je de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de marketingstrategie en positionering van belangrijke beursconcepten binnen Easyfairs Evenementenhal. Je bent in staat om deze beursconcepten als merk te bouwen. En dan moet je begrijpen hoe je een relatief onbekende naam, vooruitstrevend en een tikkeltje rebels in de markt zet.

Daarvoor heb je veel creativiteit, lef en doorzettingsvermogen nodig. Wij beschikken over uitstekende tools en ook je budget is toereikend, maar nog steeds ligt de essentie voor ons in het raken van de juist snaar met vernieuwende en doortastende campagnes.

En juist daar ligt voor jou de uitdaging. Je vindt het dus vanzelfsprekend buiten de kaders te denken en schroomt niet contacten te leggen met potentiële exposanten en bezoekers. Zij zijn namelijk een belangrijke bron van informatie en vormen de sleutel naar jouw succes. Bovendien ben je een uitstekend onderhandelaar en dus in staat goede deals te maken met media partners. Dat doe je op het scherpst van de snede, maar je begrijpt dat een goede en langdurige relatie van grote waarde is.

En verder?

Wij denken dat je in deze rol het optimum moet weten te bereiken tussen marktanalyse en de vertaling naar haalbare en werkbare campagnes. Je bent dus niet alleen marketeer, maar een projectmanager (in spé) die marketing moeiteloos afwisselt met de operationele uitrol van evenementen. Is je interesse gewekt en voldoe je aan de onderstaande criteria, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde Bachelor of Master;
  • Min. 4-6 jaar ervaring in een marketingrol;
  • Projectmatig, resultaatgericht en communicatief sterk;
  • Energie, zin in succes, kartrekker.