ONLINE MARKETEER DELI HOME GORINCHEM

ONLINE MARKETEER DELI HOME GORINCHEM

ONLINE MARKETING

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 FEBRUARI 2020

ONLINE MARKETEER DELI HOME

Hoe gaaf is het om als Online Marketeer te werken bij een bedrijf dat de ambitie heeft om de digitale timmerfabriek van de toekomst te worden? Als online marketeer navigeer jij moeiteloos door de kluwen van het web. Je beheert de websites en houdt social media bij van onze powerbrands CanDo, Bruynzeel, Lundia, Weekamp en Skantrae. Uiteraard bedenk je ook nieuwe manieren om vindbaarheid op het internet te verbeteren. Door middel van webanalyses houd jij de performance van alle online kanalen bij. Heb je een tekortkoming in de online merkbeleving van één van de producten of merken van Deli Home geconstateerd? Met een goed en snel plan bouw jij op projectmatige wijze in samenwerking met de Business Unit of andere marketing collega’s aan een nieuwe ontwikkeling. Dit kan zijn in de vorm van een video, aanpassingen aan de website, Adwords-campagne of e-mailmarketing. Bij de implementatie hiervan zorg jij dat alles goed verloopt. De Online Marketeer maakt onderdeel uit van de afdeling marketing. Een ambitieus en gezellig team van 20 professionals waaronder Online Marketeers, Communicatiespecialisten en DTP-ers dat nauw samenwerkt met het commerciële team aan de verhoging van de omzet en de klantbeleving.

JOUW WERKZAAMHEDEN

  • Managen van projecten en aansturing van projectleden;
  • Het opstellen van een online plan en strategie
  • Het definiëren, uitvoeren en optimaliseren van de strategie op het gebied van social media;
  • Het opzetten van nieuwe websites en het continu doorontwikkelen van bestaande websites;
  • Het maken van webanalyses, het rapporteren hiervan en aanbevelingen doen met betrekking tot het online beleid;
  • Verantwoordelijk voor zoekmachine-optimalisatie (SEO en SEA);
  • Het initiëren, voorstellen en implementeren van nieuwe ontwikkelingen zoals video, CMS-systemen, webshops, A/B-testing, emailmarketing, configuratoren etc.;
  • Het signaleren van trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie en deze vertalen naar de behoefte van de business.

Communicatiemiddelen en verkoopondersteunende tools

  • Zorgt in samenwerking met de business voor communicatie op de websites en social media; doet dit deels in eigen beheer en deels door middel van aansturing van ingehuurde bureaus / derden;
  • Stemt product en service launches af met de teams;
  • Coördineert en maakt ook zelf briefings en ontwikkelingsprojecten voor tools en websites conform brandrichtlijnen;
  • Is betrokken bij de ontwikkeling en communicatie van online en digital tools.

JOUW COMPETENTIES

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Meerjarige ervaring als Online Marketeer of Communicatie specialist;
  • Voelt zich thuis in een commerciële werkomgeving waarbij hij/zij vanuit een marketingafdeling als expert kan fungeren in diens vakgebied en collega’s in de business weet te overtuigen op basis van inzet en prestaties;
  • Snapt dat hij/zij in teamverband zaken voor elkaar moet krijgen, daarbij ook oog heeft voor de denkwijzen van andere vakdisciplines;
  • Communicatief sterk, in staat om op en tussen verschillende niveaus te schakelen;
  • Gevoel, connectie met onze business (producten, markten) is een pré;
  • Gevoel en ervaring met het ontwikkelen danwel bijdragen aan de ontwikkeling van online en digitale tools;
  • Procesmatig kunnen denken.

WAT MAAKT JOU DE PERFECTE KANDIDAAT?

  • Stevige persoonlijkheid met gevoel voor humor en in staat een bijdrage te leveren aan de goede sfeer en samenwerking binnen de afdeling;
  • Teamspeler en bruggenbouwer die ervan houdt om samen doelen te bereiken;
  • Ervaring met online tools en digitale data;
  • Gevoel voor merken en hun “verhaal”;
  • Ervaring met CMS’en zoals bijvoorbeeld Magento (Commerce) en/of WordPress;
  • Ervaring met online analyse tools.

 

    JOUW VOORUITZICHTEN

    • Een leuke baan in een dynamisch team;
    • Een goed salaris en alles wat daarbij hoort;
    • Een dynamische werkomgeving met een informele werksfeer;
    • Goede faciliteiten (werkplek en sfeervolle kantine) en inspirerende werkomgeving;
    • Ruimte voor frisse ideeën en een hands-on aanpak;
    • Volop gelegenheid en vrijheid voor persoonlijke groei en doorontwikkeling.

    JOUW WERKOMGEVING

    Bij Deli Home (onderdeel van NPM Capital) zitten we niet graag stil. Met een team van ruim 1600 medewerkers verdeeld over 10 landen met een omzet van € 315 miljoen werken wij iedere dag weer aan de innovatie en ontwikkeling van een assortiment dat bestaat uit duizenden verschillende producten in de woonbranche, onderverdeeld in de groepen hout, deuren, vloer & trap, opbergen, horren en sanitair. Onder de paraplu van Deli Home vallen verschillende powerbrands zoals CanDo, Bruynzeel, Lundia, Skantrae en Weekamp. Ook is Deli Home het sturende element achter de productie van kastenlabels zoals Raffito en StoreMax. Om een dynamische markt bij te benen moeten wij zelf natuurlijk ook in beweging blijven. Door letterlijk en figuurlijk dicht op de markt te blijven, streeft Deli Home ernaar om op alle gebieden marktleider te zijn. Continue vernieuwing en ontwikkeling van onze constructieve en decoratieve producten is hiervoor onmisbaar. Op deze manier bouw je bij Deli Home niet alleen aan het assortiment, maar ook aan het bedrijf. Voor de beleving van toekomstige collega’s, bezoek https://www.deli-home.com/onze-collegas/

     

      GROWTH HACKER BUILDING HEROES AMSTERDAM (INGEVULD)

      GROWTH HACKER BUILDING HEROES AMSTERDAM (INGEVULD)

      ONLINE MARKETING

      PLAATS: AMSTERDAM

      NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

      SLUITINGSDATUM: 1 JANUARI 2020

      OVER BUILDING HEROES

      Building Heroes is een snel groeiende organisatie met één missie: een sterk thuishonk worden voor de helden in de bouw en infra! Daarin gaan werkplezier, kwaliteit en resultaat hand in hand. Je standplaats is Amsterdam (naast de Ziggodome, in de MediArena). We werken in een informele sfeer; we lunchen samen, doen een potje tafelvoetbal en hebben een gezellige vrijdagmiddag borrel. En ja, we vinden teambuilding zo belangrijk dat we jaarlijks diverse activiteiten organiseren zoals de MudMasters, barbecues of een weekendje weg.

      FUNCTIEOMSCHRIJVING

      Building Heroes is op zoek naar een Growth Hacker. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het managen van de website en het bedenken en uitrollen van (paid) online campagnes. Aan zowel de achterkant (monitoren, analyseren en optimaliseren traffic en conversie) als de voorkant (creatie van content, campagnes en community building). Je adviseert het management en draagt actief nieuwe ideeën aan om meer traffic & leads te genereren naar onze online platformen. Je analyseert, adviseert en voert dus ook zelf uit. Daarnaast heb je veel vrijheid om nieuwe kanalen aan te sluiten en te ontdekken.

      Jouw verantwoordelijkheid:

      • Als Growth Hacker ben je een pragmatische onliner die door middel van A/B-testing en experimentatie met nieuwe kanalen resultaat boekt in de vorm van kwalitatief traffic en goede sollicitanten;
      • Je kan zelfstandig paid social advertising, YouTube- en AdWords-campagnes opzetten, maar verkent ook graag earned opties (o.a. content) om onze kandidaten aan te spreken;
      • Naast het aanjagen van kwalitatief online traffic en conversie dragen je creatieve campagnes ook bij aan de verdere lading van het merk Building Heroes;
      • Je bent in staat om op basis van Analytics-data je paid campagnes, content en website te optimaliseren;
      • Op basis van heldere rapportages communiceer je je bevindingen aan het management en de rest van de organisatie;
      • Je bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op digitaal vlak en weet deze te vertalen naar nieuwe mogelijkheden voor onze business;
      • Je houdt de externe partijen die je aanstuurt scherp en blijft ze consistent uitdagen.

          ARBEIDSVOORWAARDEN

          • Een plek in een hecht informeel en ambitieus team in Amsterdam;
          • Een marktconform salaris, afhankelijk van niveau, kennis en ervaring;
          • Een positie met veel verantwoordelijkheid en veel vrijheid om naar eigen inzicht de strategische koers te bepalen;
          • De mogelijkheid om snel te groeien; 
          • Een gezellig team, leuke vrijmibo’s en uitjes (MudMasters, barbecues, en nog veel meer).

          Part-time werken is bespreekbaar.

            FUNCTIEVEREISTEN

            • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, en hbo werk- en denkniveau;
            • 1-2 jaar ervaring in growth hacking en online marketing, bij voorkeur in recruitment;
            • Ervaring met het WordPress CMS en SEO;
            • Ervaring met social advertising en AdWords.
            • Je bent er niet vies van om op eigen kracht nieuwe kanalen aan te sluiten en te experimenteren;
            • Je hebt ervaring met Adobe CC, UX design, usability en conversie optimalisatie is een sterke pré;
            • Competitief ingesteld en hebt een kritische en analytische blik heeft op online performance;
            • Vanzelfsprekend sociaal en zelfstandig en op de hoogte van digitale trends;
            • Vloeiend Nederlands spreekt.

              MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN

              Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

              Een voorbeeld: 
              Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

              Een ander voorbeeld: 
              Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

              We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

              JOUW PROFIEL
              • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
              • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
              • Passie voor marketingdata en automatisering;
              • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
              • Sterk analytisch vermogen;
              • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
              • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

              WAT WE BIEDEN

              • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
              • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

              SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (INGEVULD)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: JUNIOR

              SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN

              Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

               

              Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

              JOUW PROFIEL
                • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
                • Grote passie voor schrijven én online marketing;
                • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
                • Commercieel inzicht;
                • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
                • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
                • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
                • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

              WAT WE BIEDEN

              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
              • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              ONLINE MARKETEER MANPOWERGROUP AMSTERDAM (INGEVULD)

              ONLINE MARKETEER MANPOWERGROUP AMSTERDAM (INGEVULD)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: AMSTERDAM

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 19 JULI 2019

              OVER MANPOWERGROUP

              Wereldwijd helpt Manpower al sinds 1948 bij flexibele personeelsoplossingen. Dat is de kern van onze organisatie. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een hr-dienstverlener met een ruime diversiteit aan oplossingen. We verdiepen ons in de knelpunten van onze opdrachtgevers en bijten ons vast in de vraag achter de vraag. Dit doen we onder meer binnen de branches: financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, klant contact centra, logistiek en productie.

              JE WERKZAAMHEDEN

              In jouw rol als web analist werk je aan het optimaliseren van de online resultaten van alle websites van ManpowerGroup. Je zorgt voor data-analyse, – voorbereiding en -interpretatie. Zonder jou wordt er alleen gemeten om het meten, in plaats van gemeten wat daadwerkelijk nodig is. Waar mogelijk automatiseer je terugkerende analyses of rapportages. Niet de juiste tools voorhanden? Jij zorgt ervoor dat deze er wel komen! Jij kijkt verder dan wat er mogelijk is in een bepaalde tool en maakt een analyse door out of the box te denken of verschillende data bronnen (eventueel handmatig in Excel) aan elkaar te koppelen. 

              • Het inrichten van metingen en het doormeten van verkeer en conversies van alle websites van ManpowerGroup (o.a. manpower.nl, experis.nl en manpowergroup.nl)
              • Het doormeten van het hele recruitment proces van bezoeker tot en met plaatsing (een kandidaat die gaat starten in zijn nieuwe functie)
              • Je maakt rapportages voor het Marketing team, Management en Directie
              • Je werkt proactief aan voorstellen voor het optimaliseren van onze websites en externe (online) kanalen
              • Je zorgt voor de resultaten en de analyse van de campagnes
              • Je werkt nauw samen met onze projectmanagers voor conversieoptimalisatie van alle websites
              • Samen met de Online marketeers zorg je voor de optimalisatie van de resultaten van alle online campagnes en maak je de resultaten inzichtelijk
              • Je werkt mee aan de doorontwikkeling van onze digitale wervingsprocessen. Denk hierbij aan het continu analyseren en optimaliseren van bezoekersdata maar ook aan het optimaliseren van ons online sollicitatieproces
              • Je bent aangesloten bij ons BI team om de web-data naast de business-data uit de organisatie te kunnen leggen

              JOUW PROFIEL

              Jij bent een echte team player, een activator en gaat doelgericht aan de slag. Altijd op zoek naar optimalisatie; waar jij kansen ziet, neem jij het initiatief. Je zorgt ervoor dat wij de resultaten tot in detail inzichtelijk krijgen en vertaalt dit inzicht naar concreet advies.

              Data maakt je gek, maar optimaliseren aan de hand van data is het helemaal. Je bent in staat om jouw analyse met data te onderbouwen en advies te geven over een beter rendement van onze websites. Je draagt daarnaast ook bij aan een betere conversie van onze content op externe kanalen zoals social media kanalen en job boards.  Google Analytics is hierbij jouw fundament, aangevuld met de inrichting van TAG manager. Met scripting ga jij in TAG manager de uitdaging aan om juist díe data te achterhalen waar jij naar op zoek bent. Je weet hoe websites werken, wat de onderliggende technieken zijn en hoe de basis hiervan in elkaar steekt.

              Je beschikt over de basiskennis op het gebied van online marketing en weet wat er speelt. Verder ben je niet onbekend met termen als funnel-analyse, bronbepaling, UTM tagging,  conversieratio. Jij weet hoe je in GA de juiste data kunt verzamelen. Je kent de basis van HTML en de mogelijkheden met Javascript en CSS. Maar je kunt ook uit de voeten met termen als attributiemodel, data layer, enhanced e-commerce.

              Must have:

              • Minimaal één jaar ervaring als Web analist in een soortgelijke functie
              • HBO werk- en denkniveau
              • Uitgebreide kennis van Google Analytics
              • Uitgebreide kennis van Google Tag Manager
              • Pro-activiteit, gedrevenheid en resultaatgericht

              Nice to have:

              • Ervaring met Power BI
              • Ervaring met A/B testing tools
              • Ervaring met een ATS systeem

              Herken jij jezelf in bovenstaande profiel, of ben je dit bijna, maar wil je dat wij ervoor zorgen dat jij in dit profiel past. Reageer dan met een sollicitatie op deze vacature.

                 

                WAT BIEDEN WIJ JOU?

                Werken bij ManpowerGroup betekent onderdeel zijn van een gedreven team professionals. Wij geloven dat werk méér is dan werk. Wij willen de beste zijn in wat we doen. Dat voel je in elke vezel van de organisatie. Dat betekent in de praktijk dat we altijd een stapje meer zetten, en dat wát we ook doen, het onderdeel moet zijn van ons gezamenlijke succes. Samenwerken is een vanzelfsprekendheid en dat geldt voor alles en iedereen. Werken bij ManpowerGroup betekent voorop willen lopen. Creativiteit en originaliteit zijn een must om elke dag opnieuw onze doelen te realiseren. Daarbij bieden wij ook een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden aan zoals:

                • een marktconform maandsalaris tussen de € 2.600,- en €3.800,- bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
                • de mogelijkheid om jouw vakantiedagen uit te breiden van 20 naar 35 per jaar via jouw persoonlijke benefit budget;
                • doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
                • mobiele telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
                • reiskostenvergoeding;
                • een aantrekkelijke bonusregeling;
                • een goede pensioenregeling.

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS BREDA

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS BREDA

                ONLINE MARKETING

                Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!

                PLAATS: BREDA

                NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

                SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

                OVER ONLINE-MARKETEERS
                Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
                DE BAAN
                Nog één keer: hét verschil maken… dat is waar het om draait. Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. Wij verwachten dat jij als senior online marketeer de afdeling aanstuurt en jouw kennis en skills deelt met jouw collega Online Marketeers.

                Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

                JOUW PROFIEL
                • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;
                • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
                • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
                • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
                • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
                • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
                • Energie, zin in succes, kartrekker;

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS DEN HAAG

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS DEN HAAG

                ONLINE MARKETING

                Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!
                PLAATS: DEN HAAG/ROTTERDAM

                NIVEAU: MEDIOR

                SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

                OVER ONLINE-MARKETEERS
                Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
                DE BAAN
                Nog één keer: hét verschil maken… dat is waar het om draait. Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. Wij verwachten dat jij als senior online marketeer de afdeling aanstuurt en jouw kennis en skills deelt met jouw collega Online Marketeers.

                Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

                JOUW PROFIEL
                • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;
                • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
                • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
                • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
                • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
                • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
                • Energie, zin in succes, kartrekker;

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS AMSTERDAM

                ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS AMSTERDAM

                ONLINE MARKETING

                Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!

                PLAATS: AMSTERDAM

                NIVEAU: MEDIOR

                SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

                OVER ONLINE-MARKETEERS
                Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
                DE BAAN
                Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. En weet je het even niet? Geen probleem, want we hebben een fulltime supportdesk en je volgt relevante opleidingen en trainingen met collega Online Marketeers. Je wordt dus beter en beter, zowel in kennis als persoonlijk.

                Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

                JOUW PROFIEL
                • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;

                • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
                • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
                • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
                • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
                • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
                • Energie, zin in succes, kartrekker;

                CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

                CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

                ONLINE MARKETING

                PLAATS: DORDRECHT

                NIVEAU: MEDIOR

                SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2019

                OVER PROMOVENDUM
                Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
                DE BAAN
                Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
                JOUW PROFIEL
                • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
                • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
                • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
                • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
                • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
                • Basiservaring met HTML en CSS;
                • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

                WAT WE BIEDEN

                • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
                • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
                • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
                • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
                • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
                • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
                • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
                • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

                SOCIAL MEDIA SPECIALIST ELHO TILBURG (INGEVULD)

                SOCIAL MEDIA SPECIALIST ELHO TILBURG (INGEVULD)

                ONLINE MARKETING

                PLAATS: TILBURG

                NIVEAU: MEDIOR

                SLUITINGSDATUM: 25 FEBRUARI 2019

                OVER ELHO
                elho is een trots, internationaal familiebedrijf en de innovatieve markleider in kunststof (design) bloempotten en plantenbakken en aanverwante artikelen. Al meer dan 54 jaar werkt het elho team vanuit onze geavanceerde fabriek in Tilburg aan duurzame productontwikkeling en innovatieve oplossingen. Onze kleurrijke collectie wordt verkocht bij tuincentra, bouwmarkten en online in meer dan 75 landen. 100% Dutch design.

                Bij elho gaan we voor groen in de breedste zin van het woord. We staan voor minder afval en meer natuur en doen ons best om deze natuur ook te beschermen. Daarom maken we al meer dan 63% van onze collectie al van gerecycled materiaal en met 100 % windenergie, geproduceerd door onze eigen windmolen.

                Met een gepassioneerd team van meer dan 195 collega’s wordt gewerkt aan een verdere groei in een zeer open cultuur. Onze cultuur bouwt op een uitgesproken purpose; “bring today’s nature into people’s daily lives”. Sterke culturele waarden ondersteunen deze purpose intern. Daarmee gaat  een hoog level van performance hand-in-hand met het creëren van een plezierige werkomgeving en een succesvolle toekomst.

                Wij streven er naar om telkens weer te verrassen met mooie en innovatieve producten die blijven inspireren om meer groen in je leven te brengen. Give Room to Nature

                DE BAAN
                Als social media specialist creëer je internationale content voor alle kanalen van elho (visuals, posts, video). Je bent verantwoordelijk voor onze activiteiten op de sociale platformen, voor email marketing, website content en onderhoudt het bloggers netwerk. Met creativiteit en enthousiasme ondersteun je het gepassioneerde marketing team om het elho merk verder te laten groeien naar een consumentenmerk. Dit doe je aan de hand van onze vernieuwende media & content strategie. Je bedenkt inspirerende online content, want jij bent op de hoogte van alles op het gebied van social media. Je begrijpt onze doelgroep en voelt de juiste tone of voice goed aan. De nieuwste groen trends vertaal jij hands-on door in inspirerende teksten en vooral beelden om zo brand awareness en onze purpose verder te bouwen.
                JOUW PROFIEL
                • HBO/WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing/ communicatie;
                • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van social media en 5 jaar werkervaring op het gebied van marketing/communicatie;
                • Internationaal georiënteerd;
                • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
                • Creatief, resultaatgericht, innovatief en gepassioneerd;
                • Affiniteit met lifestyle en/of planten is een pré;
                • Ervaring met Photoshop en video bewerkingssoftware als Final cut pro is een pré;
                • Ervaring met Google Analytics.

                SENIOR ONLINE MARKETEER HORNBACH HOUTEN (INGEVULD)

                SENIOR ONLINE MARKETEER HORNBACH HOUTEN (INGEVULD)

                ONLINE MARKETING

                PLAATS: HOUTEN

                NIVEAU: SENIOR

                SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

                OVER HORNBACH
                Yippie-jaja-Yippie-Yippie-Yeeeeaaaah! Onze webshop (www.hornbach.nl) doet het goed. Heel goed zelfs! Wij streven al sinds jaar en dag om de beste te zijn. En zo ook online! Het motto van HORNBACH is ‘er is altijd iets te doen’. Deze uiting zit in het DNA van onze organisatie en van onze medewerkers.
                DE BAAN
                Voor onze afdeling e-Business zijn wij op zoek naar een Senior Online Marketeer. Als Online Marketeer ben jij verantwoordelijk voor het online klantproces en –beleving. Daarnaast valt het functioneren en optimaliseren van onze webshop binnen jouw verantwoordelijkheidsgebied. Samen met de Junior Online Marketeer en CMS-redactie werk je samen om de ultieme online klantbeleving te realiseren, met als doel een hogere verkoop te genereren. Je rapporteert rechtstreeks aan het hoofd van de afdeling e-Business.

                Dit vertaalt zich in de volgende werkzaamheden:

                • Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren van het verhogen van online aankopen, door het optimaliseren van de klantproces en -beleving;
                • Je analyseert data met als doel het functioneren van onze website en webshop www.hornbach.nl te verhogen;• Je weet als geen ander om SEO en SEA campagnes in te zetten om de vindbaarheid en de online sales te verhogen;
                •  Jij bent de schakel met onze collega’s uit Duitsland, om de usability en technische functionaliteiten te optimaliseren;
                • Vanuit expertise werk je samen met onze content specialisten, om de perfecte tone-of-voice te creëren van onze website en campagnes;
                • Je vindt het leuk om web- en concurrentie analyses te maken en hierop te reageren;
                • Je hebt een actieve rol in de verbetering van onze online marketingkanalen.
                JOUW PROFIEL
                • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting Marketing & Communicatie of soortgelijke;
                • Je bent senior op jouw vakgebied! Dit kan je aantonen door je werkverleden, waarbij jij de schakel bent geweest in het succesvol runnen van een webshop;
                • Je hebt vergaande kennis van IT-infrastructuren en –systemen;
                •  Wij hoeven jouw niets uit te leggen over het inzetten van SEA, waarbij je er niet van schrikt om met een behoorlijk budget te werken;
                • Daarnaast ben je analytisch, resultaatgericht en heb je een gezonde dosis ambitie;
                • Je hebt een proactieve, hands-on houding en communiceert makkelijk op verschillende niveaus;
                • Als het even kan heb je ook nog een goede beheersing van de Duitse taal.

                OPEN INSCHRIJVING

                OPEN INSCHRIJVING

                ONLINE MARKETING

                Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
                PLAATS: BREDA

                NIVEAU: SENIOR

                SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

                OVER EMPLOYITY

                Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

                DE BAAN
                • Salesmanager
                • Marketing Manager
                • Accountmanager
                • Online Marketeer
                • Commercieel Directeur
                • Contentmanager
                • Social media expert
                JOUW PROFIEL
                • HBO/ WO / BA / MSC
                • Minimaal 5 jaar ervaring
                • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
                • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
                • Je maakt het verschil in jouw vakgebied