GROWTH HACKER BUILDING HEROES AMSTERDAM

GROWTH HACKER BUILDING HEROES AMSTERDAM

ONLINE MARKETING

PLAATS: AMSTERDAM

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 1 JANUARI 2020

OVER BUILDING HEROES

Building Heroes is een snel groeiende organisatie met één missie: een sterk thuishonk worden voor de helden in de bouw en infra! Daarin gaan werkplezier, kwaliteit en resultaat hand in hand. Je standplaats is Amsterdam (naast de Ziggodome, in de MediArena). We werken in een informele sfeer; we lunchen samen, doen een potje tafelvoetbal en hebben een gezellige vrijdagmiddag borrel. En ja, we vinden teambuilding zo belangrijk dat we jaarlijks diverse activiteiten organiseren zoals de MudMasters, barbecues of een weekendje weg.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Building Heroes is op zoek naar een Growth Hacker. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het managen van de website en het bedenken en uitrollen van (paid) online campagnes. Aan zowel de achterkant (monitoren, analyseren en optimaliseren traffic en conversie) als de voorkant (creatie van content, campagnes en community building). Je adviseert het management en draagt actief nieuwe ideeën aan om meer traffic & leads te genereren naar onze online platformen. Je analyseert, adviseert en voert dus ook zelf uit. Daarnaast heb je veel vrijheid om nieuwe kanalen aan te sluiten en te ontdekken.

Jouw verantwoordelijkheid:

  • Als Growth Hacker ben je een pragmatische onliner die door middel van A/B-testing en experimentatie met nieuwe kanalen resultaat boekt in de vorm van kwalitatief traffic en goede sollicitanten;
  • Je kan zelfstandig paid social advertising, YouTube- en AdWords-campagnes opzetten, maar verkent ook graag earned opties (o.a. content) om onze kandidaten aan te spreken;
  • Naast het aanjagen van kwalitatief online traffic en conversie dragen je creatieve campagnes ook bij aan de verdere lading van het merk Building Heroes;
  • Je bent in staat om op basis van Analytics-data je paid campagnes, content en website te optimaliseren;
  • Op basis van heldere rapportages communiceer je je bevindingen aan het management en de rest van de organisatie;
  • Je bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op digitaal vlak en weet deze te vertalen naar nieuwe mogelijkheden voor onze business;
  • Je houdt de externe partijen die je aanstuurt scherp en blijft ze consistent uitdagen.

      ARBEIDSVOORWAARDEN

      • Een plek in een hecht informeel en ambitieus team in Amsterdam;
      • Een marktconform salaris, afhankelijk van niveau, kennis en ervaring;
      • Een positie met veel verantwoordelijkheid en veel vrijheid om naar eigen inzicht de strategische koers te bepalen;
      • De mogelijkheid om snel te groeien; 
      • Een gezellig team, leuke vrijmibo’s en uitjes (MudMasters, barbecues, en nog veel meer).

      Part-time werken is bespreekbaar.

        FUNCTIEVEREISTEN

        • Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, en hbo werk- en denkniveau;
        • 1-2 jaar ervaring in growth hacking en online marketing, bij voorkeur in recruitment;
        • Ervaring met het WordPress CMS en SEO;
        • Ervaring met social advertising en AdWords.
        • Je bent er niet vies van om op eigen kracht nieuwe kanalen aan te sluiten en te experimenteren;
        • Je hebt ervaring met Adobe CC, UX design, usability en conversie optimalisatie is een sterke pré;
        • Competitief ingesteld en hebt een kritische en analytische blik heeft op online performance;
        • Vanzelfsprekend sociaal en zelfstandig en op de hoogte van digitale trends;
        • Vloeiend Nederlands spreekt.

          MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

          MARKETEER BUILDING HOLLAND EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

          ONLINE MARKETING

          Super marketing job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

          PLAATS: GORINCHEM

          NIVEAU: SENIOR

           SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER

          OVER EASYFAIRS

          Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

          DE BAAN

          Ben jij de Senior Marketeer die zijn/haar strepen heeft verdiend met creatieve en innovatieve campagnes? Heb jij affiniteit met bouw- installatie- en vastgoedsector? Dan willen wij graag samen met jou onze beurs Building Holland verder ontwikkelen en blijven innoveren. 

          Building Holland is het toonaangevende evenement voor innovatie in bouw, installatie en vastgoed. We hebben ambitie met deze beurs en willen verder ontwikkelen om dit evenement nog aantrekkelijker te maken voor de 15.000 bezoekers en 250 exposanten. 

          Wij zoeken een marketeer die zich herkent in het volgende profiel;

           

          JOUW PROFIEL
          • Je hebt zowel on-als offline ervaring;
          • Je houdt niet van gebaande paden;
          • Je vindt het heerlijk om je vast te bijten in het evenement en de branche;
          • Je wordt blij van 1:1 marketing, waarbij de interesses van de bezoekers centraal staan;
          • Je gaat een uitdaging niet uit de weg, je ontwikkelt content programma’s waarmee je je doelgroep steeds weer verrast;
          • Je bent een teamspeler, samen met het team ontwikkel je nieuwe innovatieve programma’s en dagen jullie je constant uit om tot het beste resultaat te komen;
          • Kortom; het schaap met vijf poten, toch denken we dat jij bestaat!

          TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË (INGEVULD)

          TEAMLEAD MARKETING SUNWEB BELGIË (INGEVULD)

          ONLINE MARKETING

          PLAATS: ROTTERDAM & ANTWERPEN

          NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

          SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

          OVER SUNWEB

          Sunweb Group is een van de meest toonaangevende reisorganisaties in Europa. Het is de drijvende kracht achter tal van merken die actief zijn op zeven internationale markten (NL, BE, DK, SE, UK, DE, FR, NO). Het heeft een pan-Europese identiteit. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zürich (Zwitserland) en wordt ondersteund door vestigingen in Rotterdam en Girona voor backoffice & IT en vanuit verschillende verkoopkantoren in heel Europa.

          De combinatie van een gecentraliseerde organisatie, unieke zelfgecreëerde ‘content’ en een sterk online businessmodel heeft geresulteerd in meer dan een miljoen tevreden klanten voor Sunweb.

          Sunweb Group bestaat uit ongeveer 400 werknemers. Het fundamentele doel van de groep is om de best mogelijke vakantie-ervaring te bieden in alle zon, self-drive en wintersportbestemmingen.

          DE BAAN 

           

          Als Team Lead Marketing ben je verantwoordelijk voor de resultaten en prestaties van een internationaal, multidisciplinair marketingteam. Samen met je team zet je on -en offline marketingcampagnes op om de doelstellingen te realiseren en optimaliseren.

          Taken en verantwoordelijkheden

          • Gestructureerde inzet van marketingbudgetten ten behoeve van het behalen van de bedrijfsdoelstellingen;
          • Het opzetten en (dagelijks) optimaliseren van de (online) marketingstrategie;
          • Het maken van budgetprognoses en gerichte inzet per (online) kanaal;
          • Implementeren van risicostrategieën tbv internationale groei;
          • Het managen en ontwikkelen van het marketingteam
          • Nauwe samenwerking met de afdeling UX en Business Intelligence;
          • Op wekelijkse basis presenteren van de resultaten met stakeholders;
          • Rapporteren aan de managing director.

          Als Teamlead heb je een brede kennis van zowel online als offline marketing. Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden. Je bent een sterke communicator die een team kan motiveren om het uiterste uit zichzelf te halen. Vanwege onze internationale werkomgeving is het een vereiste dat je de Engels taal machtig bent. De cultuur valt te omschrijven als informeel en ambitieus.

          JOUW PROFIEL

          • Je hebt tenminste 3 jaar relevante werkervaring als online marketing professional;
          • Je hebt leidinggevende ervaring;
          • Sterk analytisch vermogen en ervaring met data tools;
          • Bekend met de inzet van zowel organische als betaalde kanalen (voorkeur display)
          • Zelf startend en projectmatig sterk;
          • Bachelor in Marketing, Economie of vergelijkbaar
          • Uitstekende Excel vaardigheden;
          • Vloeiend in Engels (Nederlands en Frans zijn een pré);
          • Je hebt een streepje voor als je ervaring hebt binnen de reisbranche;
          • Kennis van scrum/ agile is een pré;
          • Je werkt afwisselend in Rotterdam en Antwerpen.

          ARBEIDSVOORWAARDEN

          • Prima salaris;
          • Realistische targets en bonus perspectief;
          • Aantrekkelijke korting op vakanties;
          • Uitdagende werkomgeving met mooie ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden;
          • Thuiswerk faciliteiten;
          • Regelmatig een gezellige bedrijfsborrel;
          • Pensioenregeling.

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

          (ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

          (ONLINE) MARKETEER LANDRÉ HOUTEN (INGEVULD)

          ONLINE MARKETING

          PLAATS: HOUTEN

          NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: 01 NOVEMBER 2019

          OVER LANDRÉ

          Landré is een toonaangevende, verkoop- en servicegerichte organisatie die zich specialiseert in CNC productietechnologieën voor de maakindustrie. Met onze jarenlange kennis en ervaring op het gebied van verspaning, plaatbewerking, kunststofbewerking en 3D printen hebben we een prominente positie bemachtigd in de industrie, onder andere door onze vooruitstrevendheid en door onze (online) marketingactiviteiten. En nu willen we verder!

          Bij Landré kom je te werken op een hechte, gedreven afdeling waar iedereen zijn steentje bijdraagt en een stapje harder zet wanneer nodig. In samenwerking met de online marketeer ga je resultaatgericht te werk om alle KPI’s te realiseren en om invulling te geven aan de online marketingstrategie, waaronder social media marketing. Je wordt binnen Landré een echte, nieuwsgierige spin in het web, die in staat is om snel te schakelen en bij te springen bij alle marketingactiviteiten.

          DE BAAN (32-40 UUR)

          Wij zijn op zoek naar een commerciële, klantgerichte medewerker die in staat is om een marktanalyse door te vertalen naar een online campagne en op een creatieve manier invulling kan geven aan de online marketingstrategie, die bijdraagt aan de juiste positionering van Landré en een hoger rendement. Je bent een echte doorzetter die resultaatgericht werkt en continu bezig is met optimalisaties om nieuwe kansen te benutten. Wij begrijpen dat je (nog) niet op alle online marketinggebieden ervaring hebt, maar helpen je wel graag om te groeien in de verschillende expertises. We verwachten echter wel dat je over de basiskennis beschikt en dat je weet wat er speelt op het gebied van online marketing. Daarnaast ben je bekend met de basis van HTML, CSS en houd je je graag bezig met social media.

          Een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden zullen namelijk bestaan uit het onderhouden en uitbouwen van onze social media kanalen, waarbij je content bedenkt en creëert in de vorm van tekst, visuals en video’s. Je krijgt bij ons de vrijheid om op eigen wijze invulling te geven aan de social media strategie, waarbij je begrijpt hoe je de markt moet benaderen. Uiteraard ben je op de hoogte van alles op het gebied van social media, volg je de trends op de voet en kun je social media koppelen aan andere online marketingkanalen. Je bent in staat om de juiste tone of voice te vinden die past bij onze doelgroep en inspirerende teksten en content te maken die onze naamsbekendheid zal versterken. Het is voor jou ook geen punt om de resultaten van lopende campagnes inzichtelijk te maken en dit door te vertalen naar passende verbeteringen of optimalisaties.

          JOUW PROFIEL
          • HBO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing/communicatie;
          • Minimaal 1 jaar ervaring op het gebied van social media;
          • Tot 6 jaar ervaring op het gebied van marketing/communicatie;
          • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
          • Ervaring met Photoshop;
          • Ervaring met Google Analytics;
          • Ervaring met Google Ads, SEO of e-mailmarketing;
          • Een vlotte pen en je schrijft wervende teksten;
          • Affiniteit met CNC productietechnologieën en de maakindustrie is een pré;
          • Creatief, innovatief, teamplayer, leergierig, proactief.

           

          Daarnaast bieden wij je natuurlijk ook goede arbeidsvoorwaarden, zoals:

           

          • Een fulltime dienstverband (parttime bespreekbaar);
          • Een marktconform salaris (afhankelijk van opleiding en ervaring);
          • Een uitdagende, zelfstandige functie binnen een vooruitstrevend en succesvol bedrijf;
          • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen op het gebied van online marketing.
          MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          MARKETING AUTOMATION ANALIST PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          ONLINE MARKETING

          PLAATS: DORDRECHT

          NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

          SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

          OVER PROMOVENDUM
          Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
          DE BAAN

          Jij gaat ervoor zorgen dat we meer uit onze marketingdata halen! Dit zowel uit onze online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, ga je ook (online) marketingacties automatiseren!

          Een voorbeeld: 
          Waar we al wel conversiekansen voor ontvangers van e-mailings kunnen voorspellen, moeten we nog handmatig e-mailingselecties importeren in ons e-mailingsysteem. Dat zien we graag anders! Daarom ga jij met collega’s het maken van de selecties automatiseren. Hoe? Via de api koppeling van ons e-mailingsysteem kunnen we automatisch e-mailings gaan verzenden, naar de juiste ontvangers op het juiste moment. Daarna volgt uiteraard het verbeteren van de voorspelmodellen en selecties.

          Een ander voorbeeld: 
          Om goed gevonden te worden in Google zetten we blogartikelen en andere webcontent in en we adverteren op zoekwoorden in Google. Over zoekwoorden is veel data beschikbaar. Ook waar we nog niet op adverteren! Denk aan maandelijks zoekvolume, zoektrends, concurrentie (organisch en betaald), conversiepercentages en advertentiekosten. Op dit moment doen onze content marketeers en campagnespecialist via online tools nog ‘handmatige zoekwoordanalyses’. Dat kan natuurlijk slimmer! Als we data uit diverse tools combineren en er marketinganalyses op los laten, kunnen we veel beter kansen spotten en hiermee effectiever adverteren en onze websites uitbreiden. En voor de verdere automatiseringen kunnen we via scripts in Google Ads automatisch gaan adverteren op zulke zoekwoorden en automatisch biedingen aanpassen. Uiteraard kunnen bij zulke analyses conversieattributiemodellen niet ontbreken.

          We kunnen nog vele andere voorbeelden noemen, maar als je inmiddels al een glimlach op je gezicht hebt, dan wordt het tijd om verder te praten met een kop koffie (of thee)!

          JOUW PROFIEL
          • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketingdata;
          • Minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie;
          • Passie voor marketingdata en automatisering;
          • Commercieel inzicht om snel kansen te spotten;
          • Sterk analytisch vermogen;
          • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
          • Ervaring met Tableau en R is een grote pré.

          WAT WE BIEDEN

          • Een prachtuitdaging binnen een informele organisatie;
          • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
          • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
          • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
          • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
          • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
          • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
          • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
          • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

          SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          SCHRIJFTALENT MET PASSIE VOOR ONLINE PROMOVENDUM DORDRECHT (32-40 UUR)

          ONLINE MARKETING

          PLAATS: DORDRECHT

          NIVEAU: JUNIOR

          SLUITINGSDATUM: 1 DECEMBER 2019

          OVER PROMOVENDUM
          Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
          DE BAAN

          Schrijf jij in je vrije tijd blogs en droom je ervan om er je werk van te maken? Roept iedereen altijd tegen jou: ‘jij kan zo goed schrijven, daar moet je écht wat mee doen’! En ben jij leergierig en analytisch? Solliciteer dan bij Promovendum. En wie weet groei jij door tot een steengoede copywriter, online marketeer en nog veel meer!

           

          Al enthousiast? Mooi, maar eerst meer over jouw nieuwe functie. Jij gaat als starter aan de slag bij onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’. Binnen een team van experts, waaronder een campagnespecialist, designer en een ervaren content marketeer, ga je interessante blogs schrijven die superleuk zijn om te lezen én overtuigen. Met woorden kan jij iemand aanzetten tot actie! Bijvoorbeeld iemand triggeren om een autopremie te berekenen. En je zorgt ervoor dat de teksten SEO proof zijn. Via zoekwoordanalyses weet je precies met welk onderwerp je hoog in Google kan komen om specifieke doelgroepen te bereiken! Naast dat je nóg beter leert schrijven, ga jij jezelf met hulp van je collega’s ook andere facetten van online marketing eigen maken. Denk aan: e-mailings versturen, de ranking van onze websites verbeteren, content planningen maken en uitvoeren, inzichten uit statistieken halen en nog veel meer. Onze afdeling bruist van de innovatie. Samen tillen we de organisatie naar een hoger niveau. En daar hebben we jouw originele ideeën, leergierigheid, doelgerichte werkwijze, commercieel inzicht, analytische skills, verantwoordelijkheidsgevoel én creativiteit voor nodig! Dus wat zeg je ervan?

          JOUW PROFIEL
            • Minimaal 1 tot 2 jaar ervaring in overtuigend schrijven (werk/hobby);
            • Grote passie voor schrijven én online marketing;
            • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
            • Commercieel inzicht;
            • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
            • Kennis van SEO en dan bedoelen we niet het stadje in Italië :);
            • Basiservaring HTML (tekst vormgeven, afbeeldingen toevoegen en metadata bewerken);
            • Ervaring met e-mailings, linkbuilding en gastbloggen is een pré.

          WAT WE BIEDEN

          • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s;
          • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen;
          • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
          • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
          • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten;
          • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling;
          • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit;
          • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

          ONLINE MARKETEER MANPOWERGROUP AMSTERDAM (INGEVULD)

          ONLINE MARKETEER MANPOWERGROUP AMSTERDAM (INGEVULD)

          ONLINE MARKETING

          PLAATS: AMSTERDAM

          NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

          SLUITINGSDATUM: 19 JULI 2019

          OVER MANPOWERGROUP

          Wereldwijd helpt Manpower al sinds 1948 bij flexibele personeelsoplossingen. Dat is de kern van onze organisatie. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een hr-dienstverlener met een ruime diversiteit aan oplossingen. We verdiepen ons in de knelpunten van onze opdrachtgevers en bijten ons vast in de vraag achter de vraag. Dit doen we onder meer binnen de branches: financiële en zakelijke dienstverlening, overheid, klant contact centra, logistiek en productie.

          JE WERKZAAMHEDEN

          In jouw rol als web analist werk je aan het optimaliseren van de online resultaten van alle websites van ManpowerGroup. Je zorgt voor data-analyse, – voorbereiding en -interpretatie. Zonder jou wordt er alleen gemeten om het meten, in plaats van gemeten wat daadwerkelijk nodig is. Waar mogelijk automatiseer je terugkerende analyses of rapportages. Niet de juiste tools voorhanden? Jij zorgt ervoor dat deze er wel komen! Jij kijkt verder dan wat er mogelijk is in een bepaalde tool en maakt een analyse door out of the box te denken of verschillende data bronnen (eventueel handmatig in Excel) aan elkaar te koppelen. 

          • Het inrichten van metingen en het doormeten van verkeer en conversies van alle websites van ManpowerGroup (o.a. manpower.nl, experis.nl en manpowergroup.nl)
          • Het doormeten van het hele recruitment proces van bezoeker tot en met plaatsing (een kandidaat die gaat starten in zijn nieuwe functie)
          • Je maakt rapportages voor het Marketing team, Management en Directie
          • Je werkt proactief aan voorstellen voor het optimaliseren van onze websites en externe (online) kanalen
          • Je zorgt voor de resultaten en de analyse van de campagnes
          • Je werkt nauw samen met onze projectmanagers voor conversieoptimalisatie van alle websites
          • Samen met de Online marketeers zorg je voor de optimalisatie van de resultaten van alle online campagnes en maak je de resultaten inzichtelijk
          • Je werkt mee aan de doorontwikkeling van onze digitale wervingsprocessen. Denk hierbij aan het continu analyseren en optimaliseren van bezoekersdata maar ook aan het optimaliseren van ons online sollicitatieproces
          • Je bent aangesloten bij ons BI team om de web-data naast de business-data uit de organisatie te kunnen leggen

          JOUW PROFIEL

          Jij bent een echte team player, een activator en gaat doelgericht aan de slag. Altijd op zoek naar optimalisatie; waar jij kansen ziet, neem jij het initiatief. Je zorgt ervoor dat wij de resultaten tot in detail inzichtelijk krijgen en vertaalt dit inzicht naar concreet advies.

          Data maakt je gek, maar optimaliseren aan de hand van data is het helemaal. Je bent in staat om jouw analyse met data te onderbouwen en advies te geven over een beter rendement van onze websites. Je draagt daarnaast ook bij aan een betere conversie van onze content op externe kanalen zoals social media kanalen en job boards.  Google Analytics is hierbij jouw fundament, aangevuld met de inrichting van TAG manager. Met scripting ga jij in TAG manager de uitdaging aan om juist díe data te achterhalen waar jij naar op zoek bent. Je weet hoe websites werken, wat de onderliggende technieken zijn en hoe de basis hiervan in elkaar steekt.

          Je beschikt over de basiskennis op het gebied van online marketing en weet wat er speelt. Verder ben je niet onbekend met termen als funnel-analyse, bronbepaling, UTM tagging,  conversieratio. Jij weet hoe je in GA de juiste data kunt verzamelen. Je kent de basis van HTML en de mogelijkheden met Javascript en CSS. Maar je kunt ook uit de voeten met termen als attributiemodel, data layer, enhanced e-commerce.

          Must have:

          • Minimaal één jaar ervaring als Web analist in een soortgelijke functie
          • HBO werk- en denkniveau
          • Uitgebreide kennis van Google Analytics
          • Uitgebreide kennis van Google Tag Manager
          • Pro-activiteit, gedrevenheid en resultaatgericht

          Nice to have:

          • Ervaring met Power BI
          • Ervaring met A/B testing tools
          • Ervaring met een ATS systeem

          Herken jij jezelf in bovenstaande profiel, of ben je dit bijna, maar wil je dat wij ervoor zorgen dat jij in dit profiel past. Reageer dan met een sollicitatie op deze vacature.

             

            WAT BIEDEN WIJ JOU?

            Werken bij ManpowerGroup betekent onderdeel zijn van een gedreven team professionals. Wij geloven dat werk méér is dan werk. Wij willen de beste zijn in wat we doen. Dat voel je in elke vezel van de organisatie. Dat betekent in de praktijk dat we altijd een stapje meer zetten, en dat wát we ook doen, het onderdeel moet zijn van ons gezamenlijke succes. Samenwerken is een vanzelfsprekendheid en dat geldt voor alles en iedereen. Werken bij ManpowerGroup betekent voorop willen lopen. Creativiteit en originaliteit zijn een must om elke dag opnieuw onze doelen te realiseren. Daarbij bieden wij ook een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden aan zoals:

            • een marktconform maandsalaris tussen de € 2.600,- en €3.800,- bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
            • de mogelijkheid om jouw vakantiedagen uit te breiden van 20 naar 35 per jaar via jouw persoonlijke benefit budget;
            • doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
            • mobiele telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
            • reiskostenvergoeding;
            • een aantrekkelijke bonusregeling;
            • een goede pensioenregeling.

            ONLINE MARKETEER – VIDEOJET (ingevuld)

            ONLINE MARKETEER – VIDEOJET (ingevuld)

            ONLINE MARKETING

            PLAATS: PROVINCIE UTRECHT

            NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

            SLUITINGSDATUM: 22 AUGUSTUS 2019

            OVER HET BEDRIJF

            Onze opdrachtgever is wereldwijd marktleider op het gebied van codeer- en markeersystemen. Deze kwalitatief hoogwaardige machines worden gebruikt voor het printen van variabele gegevens zoals THT-data en traceerbaarheidscodes in industriële en grafische sectoren (met inbegrip van de voedsel-, drank-, farmaceutische-, automobiel-, ruimtevaart- en elektronicasector). Als marktleider zijn we wereldwijd actief in meer dan 30 landen met 2600 werknemers, waarvan ongeveer 45 medewerkers bij deze vestiging.

            De organisatie kent een open en persoonlijke cultuur, waarbij een no-nonsense mentaliteit het toverwoord is. Binnen deze cultuur zijn termen als succes, wij-gevoel, resultaat, realisme en daadkracht vanzelfsprekendheden.

            TAKENPAKKET

            Als online marketeer maak je deel uit van het marketingteam Nederland. We zijn op zoek naar een online specialist (generalist) die vanuit een gestructureerd plan aan de juiste (online) knoppen draait.

            Je werkt nauw samen met het global digital marketingteam, vertaalt de internationale strategie naar een nationale en zit kort op de bal als het gaat om aan- en bijsturen van je online campagnes.

            Je bent allround verantwoordelijke voor: 

            • De digitale marketing: SEA, SEO, e-mailmarketing, conversieoptimalisatie;
            • Het inrichten van metingen en het doormeten van verkeer en conversies van de website van;
            •  Je maakt rapportages voor het marketing team, management en directie;
            • Je werkt proactief aan voorstellen voor het optimaliseren van onze websites en externe (online) kanalen;
            • Je zorgt voor de resultaten en de analyse van de campagnes;
            • Je beheert het online marketingbudget.
              JOUW PROFIEL
              • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bent echt een teamplayer;

              • Je hebt minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring in online marketing;

              • Je zet data om in acties en bedenkt creatieve concepten;

              • Je bent van alle online markten thuis. SEA, SEO, web analytics en A/B testen zijn jou niet onbekend;

              • Je beheerst de Engelse taal goed zowel in woord als geschrift;

              • Ervaring met Salesforce en CMS systemen is een pré;

              • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent bereid om een maximale bijdrage te leveren aan onze business ambities;

              • Proactief, communicatief vaardig, kritisch en je kan snel schakelen tussen werkzaamheden;

              • In jouw functie krijg je veel vrijheid om eigen ideeën uit te werken. Er wordt van je verwacht dat jij niet terugdeinst voor een uitdaging, het leuk vindt om dagelijks nieuwe dingen te testen. Je bent altijd op de hoogte van nieuwste online marketing trends.

              PACKAGE

              • Een prima marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
              • Een aantrekkelijke bonusregeling;
              • Een passende reiskostenvergoeding;
              • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
              • Een keer per jaar heb je een meeting met het global digital team in bijvoorbeeld Chicago, Athene of Madrid;
              •  Een uitdagende rol in een compact team binnen een internationale organisatie met een platte, informele cultuur.

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS BREDA

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS BREDA

              ONLINE MARKETING

              Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!

              PLAATS: BREDA

              NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

              OVER ONLINE-MARKETEERS
              Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
              DE BAAN
              Nog één keer: hét verschil maken… dat is waar het om draait. Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. Wij verwachten dat jij als senior online marketeer de afdeling aanstuurt en jouw kennis en skills deelt met jouw collega Online Marketeers.

              Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

              JOUW PROFIEL
              • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;
              • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
              • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
              • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
              • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
              • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
              • Energie, zin in succes, kartrekker;

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS DEN HAAG

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS DEN HAAG

              ONLINE MARKETING

              Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!
              PLAATS: DEN HAAG/ROTTERDAM

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

              OVER ONLINE-MARKETEERS
              Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
              DE BAAN
              Nog één keer: hét verschil maken… dat is waar het om draait. Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. Wij verwachten dat jij als senior online marketeer de afdeling aanstuurt en jouw kennis en skills deelt met jouw collega Online Marketeers.

              Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

              JOUW PROFIEL
              • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;
              • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
              • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
              • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
              • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
              • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
              • Energie, zin in succes, kartrekker;

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS AMSTERDAM

              ONLINE MARKETEER ONLINE-MARKETEERS AMSTERDAM

              ONLINE MARKETING

              Online Marketing, je moet…, maar hoe? Wij regelen dat voor veel bedrijven… met JOU!! Hele vette baan waar jij over 5 jaar terugkijkt en absoluut het verschil hebt gemaakt!

              PLAATS: AMSTERDAM

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

              OVER ONLINE-MARKETEERS
              Bij Online Marketeers hebben we vaak verschillende functies open staan zoals junior/medior/senior online marketeer, SEA specialist en andere specialistische functies. Benieuwd welke vacatures er op dit moment open staan? Neem dan gerust contact met ons op via 06-18866050 of ellen@online-marketeers.nl
              DE BAAN
              Vertrekpunt is dat onze klanten ‘iets met Online Marketing’ moeten… maar verder geen idee hebben. Tijdens je opdrachten kun je dus écht online marketing bedrijven… Dat is geen invulling van een bestaand beleid, maar zelf draaien aan de knoppen. Alles wat je tot nu hebt geleerd, creativiteit en ondernemerschap kun je gestalte geven, jij bent de expert. En weet je het even niet? Geen probleem, want we hebben een fulltime supportdesk en je volgt relevante opleidingen en trainingen met collega Online Marketeers. Je wordt dus beter en beter, zowel in kennis als persoonlijk.

              Als je een online marketingpositie zoekt met heldere kaders, de structuur staat en plannen uitgewerkt zijn, dan is dit niet jouw baan hoor. Wij hebben behoefte aan creatieve en vernieuwende marketeers die willen bouwen en op hun bek durven te gaan. Dit spel van geven, leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt, die ook nog eens worden gevierd.

              JOUW PROFIEL
              • We gaan je niet leren werken, wél om de beste Online Marketeer te worden;

              • Je bent de kaders bij je werkgever meer dan zat; ‘doeditdoedatdoeditdoe….., het is 2019, jij bent vernieuwer en bepaalt je eigen koers!
              • Jij durft te adviseren en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Klanten die ‘gepamperd’ willen worden… worden ook niet beter;
              • Je hebt peper in je kont… we remmen je liever af dan dat we je stimuleren;
              • Je bent zelf zichtbaar en vindbaar (en heus… wij hebben ook foto’s met een biertje teveel op);
              • De boog staat bij ons gespannen, maar je bent ook een feestbeest… succes vieren we samen!
              • Energie, zin in succes, kartrekker;

              CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

              CONTENT MARKETEER MET SEO-SKILLS (32-40 UUR) PROMOVENDUM DORDRECHT

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: DORDRECHT

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2019

              OVER PROMOVENDUM
              Promovendum is onderdeel van de CAK Groep: een succesvolle speler in de verzekeringsbranche, met verschillende producten, merken en platformen. Met ruim 220 collega’s zijn we elke dag bezig om het leuker en beter te maken voor onze 300.000 klanten. Ons kantoor is gevestigd aan de Oude Maas in Dordrecht en is goed bereikbaar met de auto, het ov en de fiets. We zijn een informele organisatie, waarin je de vrijheid hebt om ideeën aan te dragen.
              DE BAAN
              Binnen onze afdeling ‘Marketing en Innovatie’ ga jij fantastische teksten schrijven voor onze klanten en doelgroepen. Je kunt met woorden toveren en weet lezers precies zo te triggeren, dat ze overgaan tot actie! En omdat je SEO skills in huis hebt, weet je hoe je het verkeer naar onze websites kan vergroten. Je verstuurt e-mailings, maakt social media posts, optimaliseert websites, vergroot onze online vindbaarheid en meer. Maar dat doe je niet alleen! Samen met je collega’s zorg je voor geweldige content. Onder andere met onze designer, campagnespecialist, interactie ontwerpster en contentmaker. Jouw nieuwe ideeën worden gewaardeerd! Die neem je mee in ons teamoverleg. Wekelijks sparren we namelijk samen over hoe we onze websites, producten en organisatie verder kunnen innoveren. Verras ons maar!
              JOUW PROFIEL
              • Minimaal 3 jaar ervaring met overtuigend schrijven;
              • Enthousiasme en passie voor jouw vakgebied en online;
              • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in marketing of communicatie;
              • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
              • Goede kennis van SEO om als basis voor teksten te gebruiken;
              • Basiservaring met HTML en CSS;
              • Ervaring met e-mailings versturen is een pre.

              WAT WE BIEDEN

              • Een inspirerende en informele werkomgeving met leuke collega’s.
              • De vrijheid om mee te denken en ideeën aan te dragen.
              • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
              • Mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
              • Een goed salaris en leuke bedrijfsfeesten.
              • Extra voordelige verzekeringen, reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
              • Gevulde koelkasten en elke dag vers fruit.
              • Een rooftop restaurant waar je voordelig kan (avond)eten.

              E-COMMERCE MANAGER CAMPING VISION WAALWIJK (INGEVULD)

              E-COMMERCE MANAGER CAMPING VISION WAALWIJK (INGEVULD)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: WAALWIJK

              NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018 (INGEVULD)

              OVER CAMPING VISION
              Camping Vision is een snelgroeiende online booker van campingvakanties in Europa. Met kantoren in Waalwijk, Genève en Kopenhagen opereert Camping Vision als onafhankelijke aanbieder van luxe campingvakanties onder de namen Allcamps (www.allcamps.nl) en LuxCamp (www.lux-camp.nl). Samen vormen ze een grote Europese speler die met beide merken actief is op 22 websites in 11 landen in de meest populaire en mooie regio’s. Het aanbod varieert in verschillende accommodaties; van mooi ingerichte safaritenten tot luxe stacaravans. Om de (online) marktpositie verder te versterken zijn wij op zoek naar een ondernemende E-Commerce Manager die deel gaat uitmaken van het managementteam.
              DE BAAN (32-40 UUR)
              We gaven het al aan, een mooie positie op ons kantoor in Waalwijk, maar in 2018/2019 gaan we voor meer en willen we onze online positie in Europa verder versterken! En we denken dat we jou daarvoor nodig hebben! Er ligt nogal wat werk te wachten namelijk. Als E-commerce manager bouw je samen met een ambitieus team van marketeers, ontwikkelaars, contract managers en accountmanagers aan een toppositie binnen de online kampeervakantie branche. Je bent als E-Commerce Manager verantwoordelijk voor het (stevige) marketingbudget en rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director. Als online strateeg weet je aan welke knoppen je moet draaien om online marketingcampagnes in Europa op te zetten en front-end projecten te managen om de online verkoop verder te stimuleren. Omdat we beschikken over een eigen IT-team in Kopenhagen kun je direct schakelen op verbetering van conversies, commerciële kansen en UX van de 22 websites van Allcamps en LuxCamp in Europa. Dat je daarnaast in staat bent om externe (online) bureaus en collega’s aan te sturen is een must. We zoeken een kartrekker, verbinder met overtuigingskracht die analytisch van aard is om de enorme hoeveelheid aan data te overzien en bij te sturen. We weten dat we nogal wat van je vragen, maar hebben ook behoorlijk wat te bieden. Daar vertellen we je graag meer over in een persoonlijk gesprek!
              JOUW PROFIEL
              • Minimaal 5-8 jaar ervaring (HBO/ WO -niveau) en een bewezen trackrecord in online marketingcampagnes;
              • Je bent analytisch, data gedreven en resultaatgericht;
              • Ruime kennis van GoogleAnalytics/SEO/SEA/Dynamic Remarketing;
              • Je hebt ervaring in database/E-mail marketing;
              • Je bent zelf startend, resultaatgericht, ondernemend en hebt een hands-on mentaliteit; Ervaring in de reisbranche of retail is een pré;- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

              ARBEIDSVOORWAARDEN

              Een uitstekend basissalaris, bonusregeling, mooie korting op vakanties, veel vrijheid en een bedrijfswagen

              SOCIAL MEDIA SPECIALIST ELHO TILBURG (INGEVULD)

              SOCIAL MEDIA SPECIALIST ELHO TILBURG (INGEVULD)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: TILBURG

              NIVEAU: MEDIOR

              SLUITINGSDATUM: 25 FEBRUARI 2019

              OVER ELHO
              elho is een trots, internationaal familiebedrijf en de innovatieve markleider in kunststof (design) bloempotten en plantenbakken en aanverwante artikelen. Al meer dan 54 jaar werkt het elho team vanuit onze geavanceerde fabriek in Tilburg aan duurzame productontwikkeling en innovatieve oplossingen. Onze kleurrijke collectie wordt verkocht bij tuincentra, bouwmarkten en online in meer dan 75 landen. 100% Dutch design.

              Bij elho gaan we voor groen in de breedste zin van het woord. We staan voor minder afval en meer natuur en doen ons best om deze natuur ook te beschermen. Daarom maken we al meer dan 63% van onze collectie al van gerecycled materiaal en met 100 % windenergie, geproduceerd door onze eigen windmolen.

              Met een gepassioneerd team van meer dan 195 collega’s wordt gewerkt aan een verdere groei in een zeer open cultuur. Onze cultuur bouwt op een uitgesproken purpose; “bring today’s nature into people’s daily lives”. Sterke culturele waarden ondersteunen deze purpose intern. Daarmee gaat  een hoog level van performance hand-in-hand met het creëren van een plezierige werkomgeving en een succesvolle toekomst.

              Wij streven er naar om telkens weer te verrassen met mooie en innovatieve producten die blijven inspireren om meer groen in je leven te brengen. Give Room to Nature

              DE BAAN
              Als social media specialist creëer je internationale content voor alle kanalen van elho (visuals, posts, video). Je bent verantwoordelijk voor onze activiteiten op de sociale platformen, voor email marketing, website content en onderhoudt het bloggers netwerk. Met creativiteit en enthousiasme ondersteun je het gepassioneerde marketing team om het elho merk verder te laten groeien naar een consumentenmerk. Dit doe je aan de hand van onze vernieuwende media & content strategie. Je bedenkt inspirerende online content, want jij bent op de hoogte van alles op het gebied van social media. Je begrijpt onze doelgroep en voelt de juiste tone of voice goed aan. De nieuwste groen trends vertaal jij hands-on door in inspirerende teksten en vooral beelden om zo brand awareness en onze purpose verder te bouwen.
              JOUW PROFIEL
              • HBO/WO werk- en denkniveau, opleidingsrichting marketing/ communicatie;
              • Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van social media en 5 jaar werkervaring op het gebied van marketing/communicatie;
              • Internationaal georiënteerd;
              • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
              • Creatief, resultaatgericht, innovatief en gepassioneerd;
              • Affiniteit met lifestyle en/of planten is een pré;
              • Ervaring met Photoshop en video bewerkingssoftware als Final cut pro is een pré;
              • Ervaring met Google Analytics.

              SENIOR ONLINE MARKETEER HORNBACH HOUTEN (INGEVULD)

              SENIOR ONLINE MARKETEER HORNBACH HOUTEN (INGEVULD)

              ONLINE MARKETING

              PLAATS: HOUTEN

              NIVEAU: SENIOR

              SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

              OVER HORNBACH
              Yippie-jaja-Yippie-Yippie-Yeeeeaaaah! Onze webshop (www.hornbach.nl) doet het goed. Heel goed zelfs! Wij streven al sinds jaar en dag om de beste te zijn. En zo ook online! Het motto van HORNBACH is ‘er is altijd iets te doen’. Deze uiting zit in het DNA van onze organisatie en van onze medewerkers.
              DE BAAN
              Voor onze afdeling e-Business zijn wij op zoek naar een Senior Online Marketeer. Als Online Marketeer ben jij verantwoordelijk voor het online klantproces en –beleving. Daarnaast valt het functioneren en optimaliseren van onze webshop binnen jouw verantwoordelijkheidsgebied. Samen met de Junior Online Marketeer en CMS-redactie werk je samen om de ultieme online klantbeleving te realiseren, met als doel een hogere verkoop te genereren. Je rapporteert rechtstreeks aan het hoofd van de afdeling e-Business.

              Dit vertaalt zich in de volgende werkzaamheden:

              • Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren van het verhogen van online aankopen, door het optimaliseren van de klantproces en -beleving;
              • Je analyseert data met als doel het functioneren van onze website en webshop www.hornbach.nl te verhogen;• Je weet als geen ander om SEO en SEA campagnes in te zetten om de vindbaarheid en de online sales te verhogen;
              •  Jij bent de schakel met onze collega’s uit Duitsland, om de usability en technische functionaliteiten te optimaliseren;
              • Vanuit expertise werk je samen met onze content specialisten, om de perfecte tone-of-voice te creëren van onze website en campagnes;
              • Je vindt het leuk om web- en concurrentie analyses te maken en hierop te reageren;
              • Je hebt een actieve rol in de verbetering van onze online marketingkanalen.
              JOUW PROFIEL
              • Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting Marketing & Communicatie of soortgelijke;
              • Je bent senior op jouw vakgebied! Dit kan je aantonen door je werkverleden, waarbij jij de schakel bent geweest in het succesvol runnen van een webshop;
              • Je hebt vergaande kennis van IT-infrastructuren en –systemen;
              •  Wij hoeven jouw niets uit te leggen over het inzetten van SEA, waarbij je er niet van schrikt om met een behoorlijk budget te werken;
              • Daarnaast ben je analytisch, resultaatgericht en heb je een gezonde dosis ambitie;
              • Je hebt een proactieve, hands-on houding en communiceert makkelijk op verschillende niveaus;
              • Als het even kan heb je ook nog een goede beheersing van de Duitse taal.

              OPEN INSCHRIJVING

              OPEN INSCHRIJVING

              ONLINE MARKETING

              Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
              PLAATS: BREDA

              NIVEAU: SENIOR

              SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

              OVER EMPLOYITY

              Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

              DE BAAN
              • Salesmanager
              • Marketing Manager
              • Accountmanager
              • Online Marketeer
              • Commercieel Directeur
              • Contentmanager
              • Social media expert
              JOUW PROFIEL
              • HBO/ WO / BA / MSC
              • Minimaal 5 jaar ervaring
              • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
              • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
              • Je maakt het verschil in jouw vakgebied