BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER MOVE BEYOND

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER MOVE BEYOND

PLAATS: GEERTRUIDENBERG/ OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR/ SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 SEPTEMBER 2018

OVER MOVE BEYOND
Als ondernemende veranderorganisatie zet Move Beyond zich in voor andere ondernemers. We geloven in continu veranderen en in de kracht van duurzaamheid. In onze relaties, maar ook bij de veranderingen die we helpen realiseren. We bouwen graag wat op. Met opdrachtgevers, maar ook met collega’s. Doordat we kernwaarden en de voorliefde voor slimme eenvoud delen, voelen we ons bij elkaar thuis.

We gaan op een pragmatische manier voor het gezamenlijk belang. Maar nemen wel onze blik-van-buiten mee. Zo blijven we kritisch en kunnen we het interne aan het externe toetsen en het verleden aan de toekomst. We durven kritisch te zijn als dit in het belang is van de opdrachtgever. We kiezen er bewust voor steeds samen met de opdrachtgever de juiste oplossingen te kiezen. Op maat, met door ons beproefde methoden, technieken en tooling.

We willen kwaliteit en duurzaamheid creëren met opdrachtgevers en collega’s. Daarom hebben we uitsluitend ervaren, loyale senior-managers in vaste dienst. Move Beyond is een dynamische en snelgroeiende organisatie, hard op weg om marktleider te worden op het gebied van programma-, project en interim-management in de markten productie (food & non food), handel en retail.

DE BAAN

Verwerven van nieuwe opdrachtgevers en het uitbouwen en onderhouden van bestaande relaties. En daar houdt de vergelijking met iedere andere ‘salesrol’ eigenlijk op. Strategische vraagstukken, adviseren, samen bouwen van een business case, projectmanagement, het zit allemaal in de rol. Van het eerste telefoontje (dat wel) via het presenteren van de business case tot en met de succesvolle afronding van de opdracht en bewaken van het vervolg. Zacht op de relatie, hard op de inhoud.

Dat realiseren vraagt een hoop van je kennis en vaardigheden. Eigen initiatief, teamwork, doorzettingsvermogen, zelfstandigheid en ondernemerschap zijn voor ons cruciale eigenschappen. Onze platte organisatiestructuur vraagt bovendien om het nemen van verantwoordelijkheid. Ben je dus doortastend, intelligent, boerenslim én vind je inhoud belangrijker dan de plaats in de hiërarchie, dan komen we graag met je in contact.

 

 

 

 

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Authentieke persoonlijkheid, empatisch vermogen;
  • Collegiaal, intelligent, communicatief sterk;
  • Ondernemend;
  • Je kan schakelen op directieniveau;
  • Het is daarnaast een pré wanneer je over succesvolle (commerciële) ervaring in een consultancy omgeving en een relevant netwerk beschikt;
  • Vanwege de aard van het werk en de omvang van het team, is het voor ons het belangrijkst dat je over de juiste persoonlijkheid beschikt.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (30-34 UUR)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (30-34 UUR)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

ACCOUNTMANAGER CANNA NEDERLAND (40 UUR)

ACCOUNTMANAGER CANNA NEDERLAND (40 UUR)

PLAATS: MIDDEN-NEDERLAND

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER CANNA
CANNA is een producent van hoogwaardige mest- voedingsstoffen, groeimediums en additieven voor planten en biedt verschillende teeltoplossingen aan om thuis een diversiteit aan gewassen te telen. CANNA doet dit al meer dan 25 jaar en is marktleider in een groot aantal landen. De combinatie van pioniersgeest, vakkennis en enthousiasme heeft een kwalitatief hoogstaand productassortiment opgeleverd. Binnen onze internationale organisatie streven we naar optimale merkbeleving, waarbij naast de kwaliteit de klant centraal staat. De kernwaarden van de organisatie zijn o.a.: eerlijk, betrouwbaar, met een open mind, passievol en nieuwsgierig. De professionele en informele sfeer dragen bij aan het succes van de organisatie.
DE BAAN (40 UUR)
Binnen onze nichemarkt vertegenwoordig jij CANNA.  Je bent het visitekaartje van de organisatie. Je onderhoudt de bestaande relaties, bekrachtigt de samenwerking en verstevigt deze. Dit doe je op een natuurlijke en evenwichtige wijze. Je laat je niet snel van je stuk brengen. Je krijgt er energie van om nieuwe gezichten te leren kennen en bedrijven van binnen te zien. Je houdt je bezig met het onder de aandacht brengen van onze producten en diensten. Je adviseert je relaties en overtuigt hen, mede dankzij je markt- en productkennis, van de toegevoegde waarde van onze organisatie. Ook zorg je voor uitbreiding van het relatienetwerk waarbij je een langdurige relatie opbouwt. Je stelt 1 keer per jaar een individueel verkoop plan op, om op deze manier je commerciële doelstellingen voor de komende periode mede te bepalen en te bewerkstelligen en een zo efficiënt en effectief mogelijk bezoekplanning te kunnen realiseren. Verder begeleid je offertetrajecten en leg je bezoekrapporten vast in het CRM-systeem. Je analyseert en rapporteert relevante marktgegevens waarmee je een bijdrage levert aan het marktbewerkingbeleid van de Nederlandse organisatie. Daarnaast lever je een actieve bijdrage in het uitrollen en doorvertalen van de marketing plannen en marketing campagnes en heb je een actieve rol bij deelname aan beurzen (Internationaal).
JOUW PROFIEL
  • We zoeken een kandidaat met een HBO-opleiding (minimaal MBO) bij voorkeur in de richting van de groensector; bijv. Plantenteelt, Tuinbouw, Biologie of Economie;
  • Enkele jaren relevante werkervaring als Accountmanager is een vereiste;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) in het Nederlands.
  • Beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Kennis in biologie, plantenvoeding of plantenkennis is ook een pré;
  • Er wordt van je verwacht dat je zelfstartend en ondernemend bent, zonder een 9-5 mentaliteit. Daarnaast heb je een professionele uitstraling en ben je resultaat- en klantgericht en heb je goede luistervaardigheden;
  • Je hebt relativeringsvermogen, werkt accuraat en hebt cijfermatig inzicht en doorzettingsvermogen;
  • Je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel, bent gemotiveerd en enthousiast en kan goed samenwerken;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in het centraal Nederland, omdat het werkgebied heel Nederland behelst;
  • Het bezit van rijbewijs B is een vereiste.

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN
Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie! Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie!

Wat ga je doen?
• Als meewerkend voorman (of vrouw) optimaliseer je de dagelijkse operatie en commerciële ontwikkeling van onze strategisch meest belangrijke e-tail klanten (o.a. Bol.com en Coolblue);
• Je reageert en anticipeert in een snel veranderende e-commerce markt, waarbij je continu trends en behoeften van consumenten vertaalt in concrete acties voor onze merken;
• Samen met de accountmanagers bepaal je onze online distributie strategie voor elk van de merken, de te voeren assortimenten, de marketingkalender en het bijbehorende prijsbeleid;
• Je analyseert onze dagelijkse resultaten en operationele KPI’s en stuurt aan op een cultuur van ‘meten is weten’ met daarin zowel oog voor de korte als de lange termijn;
• Je werkt nauw samen met de centrale E-commerce afdeling (content afdeling, online marketeers, business analist) en zorgt voor maximale aansluiting bij onze thuismarkt;
• Je bouwt actieve relaties met de category managers en maakt ze bewust van de commerciële (product) behoeften en benodigde support binnen de Benelux;
• Je zoekt contact met de account managers van andere kanalen en zorgt er voor dat onze digitale ontwikkeling hand in hand gaat met de ontwikkeling van onze fysieke distributie;
• Je bouwt verder aan een team van E-commerce specialisten waarin je je naast de ontwikkeling van het team actief bezig houdt met ieders individuele ontwikkeling en ambities;
• Je vertegenwoordigt onze merken op een zelfverzekerde manier, met een gezonde dosis lef en met de nodige overtuigingskracht.

JOUW PROFIEL
• Je bent analytisch en commercieel gedreven;
• Met een enthousiaste, creatieve en ondernemende manier van werken maak jij het verschil;
• Je houdt van verandering en het volgen van trends in een continu veranderende markt;
• Je hebt een aantoonbare affiniteit voor technische producten & consumenten elektronica;
• Je hebt een passie voor E-commerce en consumentengedrag;
• Je krijgt energie van het proactief organiseren, regelen, aanjagen en resultaten neerzetten;
• Je bent communicatief sterk en niet bang om af en toe met de vuisten op tafel te slaan;
• Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken;
• Je beschikt over een WO werk- en denkniveau;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Je bent 40 uur per week beschikbaar (maandag tot en met vrijdag).

 

KEY ACCOUNTMANAGER TRISTAR TILBURG (INGEVULD)

KEY ACCOUNTMANAGER TRISTAR TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JULI 2018

OVER TRISTAR
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN
Als Key account manager ben je verantwoordelijk voor de verkoop van het merk Tristar en private label artikelen. We verwachten dat je je actief bezig houdt met relatiebeheer van je bestaande klant portfolio. Daarbij beschik je over een gezonde pioniersdrive om nieuwe klanten richting onze organisatie te trekken. Als Key account manager werk je nauw samen met de sales support afdeling die administratieve en verkoopgerelateerde ondersteuning biedt. Jij bent verantwoordelijk voor het klantcontact in de breedste zin van het woord. Je bezoekt je klanten regelmatig of je nodigt ze uit in onze nieuwe showroom van 1200m2. Je komt terecht in een enthousiast salesteam. De geschikte Key accountmanager voor het merk Tristar beschikt over een combinatie van ambitie, ondernemerschap, commercieel inzicht en vooral TROTS voor het merk en de organisatie!

Wat ga je doen?
• Je houdt je bezig met actief relatiebeheer van een bestaand portfolio retail klanten.
• Je draagt zelfstandig bij aan de omzetdoelstellingen en winstontwikkelingen;
• Je bent in staat om een verkoopplan op te stellen;
• Je weet behoefte uit de markt om te zetten in concrete acties;
• Je bent in staat om commercieel mee te denken met bestaande en nieuwe klanten;
• Je houdt je bezig met het opstellen van klantinformatie/rapportages;
• Je bent bereid om deel te nemen aan beurzen.

JOUW PROFIEL
• Je bent leergierig, enthousiast, creatief en ondernemend• Je bent leergierig, enthousiast, creatief en ondernemend
• Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken
• Je beschikt over HBO werk- en denk niveau;
• Je hebt recent relevante werkervaring in een vergelijkbare rol opgedaan;
• Je hebt een uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Je brengt commercieel inzicht en daadkracht samen en je krijgt energie van het proactief organiseren, regelen, aanjagen en resultaten neerzetten.
• Je bent communicatief en niet bang acquisitie te doen
• Je bent 40 uur per week beschikbaar (maandag tot en met vrijdag).

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER VAN DE LANDE
Van de Lande is producent van een uitzonderlijk breed programma aan fittingen en armaturen uit PVC en PE. Meer dan 4500 artikelen worden in eigen fabriek in Nederland geproduceerd. Elk Van de Lande product ondergaat strenge visuele en functionele controles. Daarmee geven we onze afnemers wereldwijd de zekerheid van topkwaliteit. PVC zit bij familiebedrijf Van de 
Lande in de genen. Inmiddels staat de derde generatie aan het roer. In ruim vijftig jaar tijd heeft Van de Lande zich ontwikkeld tot een bedrijf dat wereldwijd fittingen en appendages uit PVC en PE levert aan bedrijven die hoge eisen stellen aan productkwaliteit en leveringsbetrouwbaarheid.
DE BAAN
De International Accountmanager zal wereldwijd gestalte geven aan de groeiambitie van Van de Lande. Samen met twee collega’s beheert de International Accountmanager onze klanten en draagt bij aan de verdere groei van ons marktaandeel wereldwijd. Vanuit ons kantoor is er ondersteuning door twee medewerkers op Internal Sales. De International Accountmanager rapporteert aan de Sales Director.

Werkzaamheden

  • Omzet en margeverantwoordelijk voor de aan jou toebedeelde landen;
  • Het uitbouwen van een duurzaam netwerk;
  • Het fungeren als een volwaardige sparringpartner van onze (potentiele) klanten;
  • Het bieden van technische ondersteuning door middel van kennisdeling en producttraining;
  • Het op de voet volgen van trends in de markt en daar op inspelen;
  • Het bijwonen en bezoeken van beurzen wereldwijd;
  • Het bijwonen van het periodiek afdelingsoverleg op onze locatie in Raamsdonksveer.
JOUW PROFIEL
  • Een afgeronde HBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal, beheersing van de Duitse taal is een pré;
  • Zeer commercieel gedreven;
  • Conceptmatig kunnen denken;
  • Proactief;
  • Bereidheid om met enige regelmaat in het buitenland te verblijven.

SALESMANAGER SATELLIET MEUBELEN BREDA (INGEVULD)

SALESMANAGER SATELLIET MEUBELEN BREDA (INGEVULD)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER SATELLIET MEUBELEN
Wij zijn Satelliet en gastvrijheid staat bij ons centraal in alles wat we doen. Wij willen dat mensen zich welkom voelen en zien onszelf als gepassioneerde sfeermakers met kennis van zaken over gastvrijheidsbeleving in Horeca, Retail, Leisure, Onderwijs, Zorg en Office. Wij vinden onszelf goed in wat we doen en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. Sterker nog, wij maken deze juist waar door onderscheidend meubilair te ontwikkelen voor onze klanten..
DE BAAN
De Salesmanager ontvangt leiding van de Commercieel Manager en  geeft leiding aan een team van accountmanagers, verkopers binnendienst en een teamassistent.
De Salesmanger is in samenwerking met zijn/ haar team verantwoordelijk voor het genereren van omzet binnen het rayon. Dit dient bereikt te worden door het motiveren, coachen, faciliteren en controleren van de teammedewerkers.
Binnen de functie van Salesmanager dienen de volgende hoofdtaken te worden verricht:
  • Onderzoeken van het potentieel binnen het rayon;
  • Vertalen van de landelijke verkoopstrategie, naar tactisch en operationele doelstellingen;
  • Medewerkers ondersteunen bij het bereiken van de verkoopdoelstellingen, doormiddel van het motiveren, coachen, faciliteren en controleren;
  • Wekelijks de leiding nemen tijdens het “maandag ochtend overleg”;
  • Zorg dragen voor een goede sfeer, waarbinnen kwaliteiten elkaar versterken;
  • Regelmatig feedback gesprekken met de medewerkers voeren, zodat zij hun eigen kwaliteiten kunnen blijven verbeteren;
  • Als sparringpartner optreden voor je team;
  • Accountmanagers ondersteunen bij commercieel uitdagende bedrijfsbezoeken;
  • Vanuit de rol van “het goede voorbeeld” mee werken in het verkoopproces.
JOUW PROFIEL
  • Heeft goede people skills, weet mensen voor zich te winnen;
  • Is een natuurlijk leider (heeft geen hiërarchie nodig);
  • Is commercieel zeer vaardig;
  • Beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden;
  • Heeft een extraverte persoonlijkheid en is betrouwbaar;
  • Is een zelfstarter en neemt zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid;
  • Bewezen HBO werk en denk niveau, met een commerciële achtergrond;
  • Werkervaring in een soortgelijke commerciële/ leidinggevende functie;
  • Heeft affiniteit met bijbehorende automatiseringspakketten (Navision);
  • Bereidheid tot werken buiten kantoortijden indien de werkzaamheden dit verlangen;
  • Beschikt over een rijbewijs B.

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER SATELLIET MEUBELEN

Wij zijn Satelliet en gastvrijheid staat bij ons centraal in alles wat we doen. Wij willen dat mensen zich welkom voelen en zien onszelf als gepassioneerde sfeermakers met kennis van zaken over gastvrijheidsbeleving in Horeca, Retail, Leisure, Onderwijs, Zorg en Office. Wij vinden onszelf goed in wat we doen en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. Sterker nog, wij maken deze juist waar door onderscheidend meubilair te ontwikkelen voor onze klanten..

DE BAAN
Jij bent degene die de klant het gevoel geeft dat hij bij ons in beeld is en volledig begrepen wordt. Als je vriendelijkheid zegt, denken mensen direct aan jou. Jij bent open en eerlijk en bezit een aanstekelijk enthousiasme. De combinatie tussen jouw naar buitengerichte, klantvriendelijke houding en administratieve nauwkeurigheid maken jou geknipt voor deze functie. Jij haalt jouw energie uit een tevreden klant, die door jouw professionele benadering een echte Satelliet-relatie wordt.
Sta je open voor het werken in een aangename en gastvrije omgeving? Een omgeving die voelt als thuis en waar je dus de ruimte hebt om volledig jezelf te zijn? Bij Satelliet denken we dat mensen in een dergelijke omgeving tot uitstekende resultaten komen en zichzelf sneller en beter ontwikkelen. Een duidelijke win-win situatie waarin het ontwikkelen van jouw talenten natuurlijk bovenaan staat. Als vanzelfsprekend ontvang je van Satelliet de middelen die het mogelijk maken jouw werk tot een succes te maken en een passende beloning voor de bijdrage die je levert aan het realiseren van onze groeiambities.
JOUW PROFIEL
  • Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zitten in jouw DNA;
  •  Jij hebt in eerdere functies ook laten zien dat je de klant op waarde weet te schatten;
  • Jij handelt vanuit commercieel besef en vindt het leuk mensen te adviseren en te overtuigen;
  • Mensen aan de andere kant van de lijn horen dat je enthousiast bent en kennis van zaken hebt;
  • Jij hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent een kei in het werken met MS Office-programma’s;
  • Het beheer van klanten in CRM is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Als je overweg kunt met Navision ERP, hoeven we je dit niet meer te leren;
  • De zaken die belangrijk zijn pak je als eerste op;
  • Jij blijft kalm en rustig, ook wanneer de druk op zijn hoogtepunt is;
  • Jij bent representatief en verwelkomt onze klanten als gasten in onze showroom;
  • Jij bezit de kwaliteiten om een deal te sluiten.

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER TARKETT
Met een netto salesresultaat van 2,729 million euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
DE BAAN
Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in de regio Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort. De ambitieuze doelstellingen realiseer je mede door innovatieve producten in nieuwe markten te introduceren en de penetratie in bestaande markten te verhogen. Je interesseert bestaande en potentiële klanten voor de producten van Tarkett door een actieve marktbenadering. Je voornaamste dagelijkse contacten zijn (interieur) architecten & designers, eindgebruikers welke voornamelijk actief zijn in het segment Workplace. . Op een creatieve en unieke manier speel je in op de bijzondere wensen van de opdrachtgevers qua creativiteit, functionaliteit en duurzaamheid. Je rapporteert op regelmatige en gestructureerde wijze aan de Sales & Marketing Director Nederland.

Doel van de functie:

  • Vergroten van de verkoop binnen je eigen rayon en klantenbestand om zo bij te dragen aan het behalen van de sales targets, budget en de strategie (salesplan)
  • Optreden als communicatie kanaal tussen je sales rayon en je collega’s bij Tarkett.
  • Vertegenwoordigen van Tarkett bij klanten en eindgebruikers in lijn met de bedrijfsrichtlijnen, het geven van uitmuntende klantenservice en het uitbouwen van je netwerk.
  • Bereiken van de eigen lokale verkoop doelstellingen en budgetten.
  • Bijdragen aan het implementeren van nieuwe strategieën voor snellere groei in verschillende gebieden van de markt.

Verantwoordelijk voor:

  • Opstellen en uitvoeren van het business plan voor het toegewezen gebied;
  • Overtreffen van het lokale sales budget;
  • Relatiebeheer binnen de verschillende doelgroepen;
  • Zorgdragen voor specificatie van Tarkett producten in bestekken;
  • Opvolging van klachten;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het team tijdens meetings, beurzen en overige bijeenkomsten;

Belangrijkste activiteiten:

  • Het opstellen van het jaarlijkse lokale gedeelte van het regionale business plan (budget en targets);
  • Verantwoordelijk voor de lokale planning van (marketing) acties, klantenmeetings, product lanceringen etc.;
  • Bezoeken van eindgebruikers, architecten en designers en vloerinstallatie bedrijven;
  • Het in kaart brengen van projecten;
  • Optimaal gebruik van het CRM systeem;
  • Opstellen van een business development plan voor het lokale gebied, inclusief klanten, architecten etc.;
  • Reageren op en opvolgen van offertes;
  • Maandelijkse rapportage van de ontplooide activiteiten;
  • Bijdragen leveren aan het regionale team met voorbeeldgedrag, vernieuwende ideeën om de regionale targets te behalen en de beschikbare tijd zo goed mogelijk te gebruiken;
  • Verantwoordelijkheid nemen in het managen van de lokale claims op zodanige wijze dat de klant tevreden is;
  • Identificeren en rapporteren van trends en ontwikkelingen in de markt, zowel op technisch als esthetisch gebied;
JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Professionele, zelfstandige, collegiale instelling;
  • Enkele jaren succesvolle ervaring met concept selling in een B2B omgeving, idealiter binnen de Non-Profit sector;
  • Je bent klant-, markt- en oplossingsgericht en je signaleert commerciële kansen;
  • Resultaatgericht;
  • Positieve, Sterke persoonlijkheid;
  • Goede presentatieskills;
  • Sterke communicator;
  • Woonachtig in de omgeving Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort.

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

OVER MAIBURG

Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
DE BAAN
Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
JOUW PROFIEL
  • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
  • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
  • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
  • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
  • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
  • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
  • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
  • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
  • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
  • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

BEDRIJFSMAKELAAR SARIS & PARTNERS REGIO OSS/UDEN/VEGHEL

BEDRIJFSMAKELAAR SARIS & PARTNERS REGIO OSS/UDEN/VEGHEL

PLAATS: DEN BOSCH

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2018

OVER SARIS & PARTNERS
Saris & Partners is ruim 15 jaar een sterk merk binnen de bemiddeling bij (ver)huuren (ver)koop van bedrijfsonroerend goed. Wij zien onszelf écht als MBK adviseur en stellen ons op als klankbord voor ondernemers die van hetzelfde DNA zijn gemaakt als wij. Het belang van onze klanten staat voorop! Door middel van onze specialistische kennis die we de voorbije jaren hebben opgedaan bieden we hen de best passende oplossing die mogelijk is. Met een team van 8 collega’s werkt Saris & Partners vanuit de standplaats in ‘s-Hertogenbosch. Om de volgende stap met onze onderneming te zetten zijn wij op zoek naar een nieuwe collega Bedrijfsmakelaar voor de regio Waalwijk.
DE BAAN (32-40 UUR)

We zien mooie kansen om onze positie in de regio Oss/Uden/Veghel te versterken. Als bedrijfsmakelaar word jij hét gezicht van Saris & Partners in deze regio. In de rol van Bedrijfsmakelaar beheer jij je eigen klantenportefeuille waarover jij de regie voert.

Je houdt feeling met marktontwikkelingen op het gebied van commercieel vastgoed en bouwt aan een vertrouwensband met klanten. Dat begint vaak op een netwerkbijeenkomst of ondernemersvereniging waarbij je bent aangesloten. Klanten zien je als hun strategische gesprekspartner en dat gaat vaak verder dan alleen de huisvesting.

Je presenteert ons vastgoed op een manier die anno 2018 past. Dat betekent fris, creatief en online. Wat verder? Je bent proactief en zelfstandig in het voorbereiden van offertes, aktes en overeenkomsten. Intern staat een ervaren team klaar om je hierbij te ondersteunen.

Je hebt eerder in een soortgelijke functie gewerkt of bent bereid om een overstap te maken vanuit een andere branche naar de bedrijfsmakelaardij. Dat je open staat om de benodigde BOG-Certificering te halen is essentieel. Je woont bij voorkeur in de regio en/of hebt hier een netwerk.

JOUW PROFIEL
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Een aantal jaar ervaring in commercieel vastgoed/makelaardij mag, maar gevoel voor relatie en verbinden vinden wij het belangrijkst;
  • Mensgericht en sociaal;
  • Een netwerker pur sang met frisse ideeën;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Assertief, in staat eigen koers te varen en ondernemers vakkundig te adviseren;
  • Teamplayer.

BEDRIJFSMAKELAAR SARIS & PARTNERS REGIO WAALWIJK (INGEVULD)

BEDRIJFSMAKELAAR SARIS & PARTNERS REGIO WAALWIJK (INGEVULD)

PLAATS: DEN BOSCH

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER SARIS & PARTNERS
Saris & Partners is ruim 15 jaar een sterk merk binnen de bemiddeling bij (ver)huuren (ver)koop van bedrijfsonroerend goed. Wij zien onszelf écht als MBK adviseur en stellen ons op als klankbord voor ondernemers die van hetzelfde DNA zijn gemaakt als wij. Het belang van onze klanten staat voorop! Door middel van onze specialistische kennis die we de voorbije jaren hebben opgedaan bieden we hen de best passende oplossing die mogelijk is. Met een team van 8 collega’s werkt Saris & Partners vanuit de standplaats in ‘s-Hertogenbosch. Om de volgende stap met onze onderneming te zetten zijn wij op zoek naar een nieuwe collega Bedrijfsmakelaar voor de regio Waalwijk.
DE BAAN (32-40 UUR)

We zien mooie kansen om onze positie in de regio Waalwijk te versterken. Als bedrijfsmakelaar word jij hét gezicht van Saris & Partners in deze regio. In de rol van Bedrijfsmakelaar beheer jij je eigen klantenportefeuille waarover jij de regie voert.

Je houdt feeling met marktontwikkelingen op het gebied van commercieel vastgoed en bouwt aan een vertrouwensband met klanten. Dat begint vaak op een netwerkbijeenkomst of ondernemersvereniging waarbij je bent aangesloten. Klanten zien je als hun strategische gesprekspartner en dat gaat vaak verder dan alleen de huisvesting.

Je presenteert ons vastgoed op een manier die anno 2018 past. Dat betekent fris, creatief en online. Wat verder? Je bent proactief en zelfstandig in het voorbereiden van offertes, aktes en overeenkomsten. Intern staat een ervaren team klaar om je hierbij te ondersteunen.

Je hebt eerder in een soortgelijke functie gewerkt of bent bereid om een overstap te maken vanuit een andere branche naar de bedrijfsmakelaardij. Dat je open staat om de benodigde BOG-Certificering te halen is essentieel. Je woont bij voorkeur in de regio en/of hebt hier een netwerk.

JOUW PROFIEL
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Een aantal jaar ervaring in commercieel vastgoed/makelaardij mag, maar gevoel voor relatie en verbinden vinden wij het belangrijkst;
  • Mensgericht en sociaal;
  • Een netwerker pur sang met frisse ideeën;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Assertief, in staat eigen koers te varen en ondernemers vakkundig te adviseren;
  • Teamplayer.

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER CONTINU

Continu is een landelijke intermediair voor bouw en industrie. We zijn als organisatie actief binnen de arbeidsbemiddeling en hebben zo’n 130 mensen in dienst. Sinds 1995 ondersteunt en adviseert Continu haar klanten in het vinden én verbinden van technisch personeel en helpt zij professionals in het maken van carrièrekeuzes. Continu bemiddelt uitsluitend professionals vanaf kaderniveau, met als opleidingsniveau MBO, HBO of WO, naar een vaste baan of op projectbasis. We werken vanuit kleine persoonlijke vestigingen (10-12 medewerkers), dicht bij ons klant en kandidaat.

DE BAAN

Kandidaten en bedrijven met elkaar verbinden en een goede match maken is de basis van ons werk. Professionals overtuigen en binden aan een bedrijf vraagt om meer dan een aantrekkelijk cv alleen. Bouwen aan langdurige relaties in de bouwsector en industrie vraagt om een stevig fundament. Die basis begint met oprechte interesse in de drijfveren en dromen van professionals. Zonder deze broodnodige mensenkennis lukt het niet om onze gezamenlijke ambities waar te maken. Continu kijkt verder en we willen ook graag de persoon achter onze kandidaat leren kennen en willen weten wat onze opdrachtgever nu echt belangrijk vindt en uniek maakt in haar branche.

Je houdt je enerzijds bezig met acquisitie en bedrijfsbezoeken om met klanten te sparren over de hun organisatie en de invulling van hun vacatures. Anderzijds ben je ook bezig met het werven en het voeren van kennismakingsgesprekken met passende kandidaten om de door jou verkregen vacatures mee in te vullen. Doordat jouw functie eigenlijk twee banen in één is, heb je aan afwisseling en uitdaging niet te klagen. Iedere dag is anders en het enige dat dagelijks terugkomt is dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben allemaal professionals in dienst op HBO/WO niveau omdat onze rol naast snel schakelen, veel dynamiek en gericht op commercieel resultaat neerzetten ook een steeds hoger abstractieniveau vraagt. Door veranderende wetgeving is het belangrijk om je klant goed te kunnen adviseren. Het gaat om de meerwaarde die je je relaties brengt waardoor zij blijven vertrouwen op onze dienstverlening. Daarnaast vraagt de baan een hoge mate van empathie. Als je naast een commerciële drive het ook echt leuk vindt om met mensen in gesprek te zijn, door te vragen om zo tot hun ware kwaliteiten en drijfveren te komen, dan is deze baan je op het lijf geschreven.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO Studie afgerond;
  • Jouw persoonlijkheid is doorslaggevend;
  • Je bent energiek, straalt vertrouwen uit, hebt de gunfactor en bent authentiek in jouw handelen;
  • Resultaatgericht.

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in de regio. Je werkt vanuit kantoor Roosendaal.

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MAART 2018

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in Midden-West Brabant.

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?

PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. FDat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN

  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert

JOUW PROFIEL

  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied