VERKOOPADVISEUR BMW/MINI RENOVA BREDA

VERKOOPADVISEUR BMW/MINI RENOVA BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 7 JANUARI 2019

OVER RENOVA GROUP

Renova is opgericht in het jaar 1961, in Tilburg. De wens bestond om klanten een totaalpakket te kunnen bieden. In 2003 en 2004 zijn de vestigingen in Waalwijk en Breda toegevoegd aan het familiebedrijf. We zijn inmiddels uitgegroeid tot een one-stop-shop waar u terecht kunt voor de merken BMW en MINI, onderhoud, schadeherstel en auto lease (sinds 2006). Voor iedere tak van sport hebben we een team van enthousiaste specialisten, die hun sporen op het gebied van kennis en innovatie inmiddels verdiend hebben. Renova Tilburg is bijvoorbeeld Certified M-dealer, daar zijn we mede gespecialiseerd in het submerk BMW M. BMW Nederland heeft 9 BMW i Agenten aangesteld, waarvan onze vestiging in Breda er één is.  Alle medewerkers van Renova, hebben benzine door hun aderen stromen. Iemand kan pas bij ons werken wanneer hij of zij een tomeloze liefde voor het vak en onze merken heeft. Onze medewerkers werken volgens de Brabantse mentaliteit. Bij ons gaan ondernemerschap, innovatie, samenwerking én gastvrijheid hand in hand. Onze enthousiaste teams staan dagelijks met plezier voor u klaar!

DE BAAN

Ga jij vol enthousiasme op zoek naar nieuwe liefhebbers van BMW/Mini, houd je klantrelaties warm én weet jij de behoeften van klanten om te zetten in een ideale aankoop? Dan ben jij de nieuwe verkoopadviseur die wij zoeken.

Elke klant of belangstellende krijgt van jou een premium merkbeleving, waarbij je BMW’s/Mini’s tot in detail naar de wensen van de klant configureert om zo maatwerk te leveren. Je legt gemakkelijk contact met liefhebbers van premium automobielen om hun behoeften te analyseren en daarop in te spelen. Je beweegt je dan ook net zo makkelijk in de virtuele showroom als in de echte verkoopomgeving. Je biedt klanten een proefrit, financiële dienstverlening en garantiemogelijkheden. Acquisitie maakt deel uit van je verantwoordelijkheden, daarnaast maak je scherpe offertes en sluit je overeenkomsten.

JOUW PROFIEL

Als Verkoopadviseur BMW/Mini kom je terecht in een uitdagende commerciële functie. Je kent goed je weg in zowel het sociale- als zakenleven in de regio Breda. Je bent stressbestendig, representatief en klantgericht. Daarnaast:

– heb je minstens 3 jaar ervaring in de Automotive branche;
– heb je een commerciële achtergrond;
– heb je affiniteit met het premium segment;
– heb je een proactieve en positieve instelling;
– heb je goede communicatieve eigenschappen;
– ben je resultaatgericht.

 

RECRUITER XBI CONSTRUCTIEVE BOUWERS ROTTERDAM

RECRUITER XBI CONSTRUCTIEVE BOUWERS ROTTERDAM

PLAATS: ROTTERDAM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 7 JANUARI 2019

OVER XBI CONSTRUCTIEVE BOUWERS
Onze medewerkers hebben ruime ervaring in de bemiddeling, opleiding en begeleiding van bouwprofessionals en hebben een scherpe focus op de capaciteitsvraagstukken binnen de sector bouwnijverheid. Onze consultants onderhouden een groot netwerk met techneuten en opdrachtgevers, zowel in Nederland als daarbuiten. Bij XBI ben je er van verzekerd dat jouw vraagstuk en/of ambitie de juiste aandacht krijgt. Wij vinden de best mogelijke oplossing!

Wij gaan altijd voor Optimale Dienstverlening, dit betekent voor ons dat we altijd kijken naar de gewenste situatie voor alle betrokken partijen: onze medewerker, onze opdrachtgever en uiteraard ook naar onze eigen organisatie. We zullen altijd de juiste mix samenstellen waardoor er een situatie ontstaat die voor alle betrokkenen een goed gevoel geeft.

DE BAAN
Krijg jij energie van het vinden van de juiste professional? Vanuit jouw rol als recruiter sta je dagelijks in contact met professionals met een achtergrond in de bouw, bijvoorbeeld in de aannemerij of de projectontwikkeling of met ervaring bij architectenbureaus, ingenieursbureaus en vastgoedorganisaties.

Als recruiter werk je nauw samen met je collega adviseurs. Je inventariseert bij je collega welke behoefte er is en gaat op basis daarvan aan de slag. Het ene moment ben je bezig met het opstellen van wervende vacatureteksten en het volgende moment publiceer je deze op onze website, op social media, jobboards of andere kanalen. Anderzijds ben je zelf actief in het benaderen van professionals via social media en op beurzen, etc. Zodra je de juiste professional hebt gevonden zorg je er met jouw enthousiasme voor dat deze graag met je in gesprek gaat en introduceer je hem/haar bij je collega adviseurs.

Daarnaast ben je continu bezig met het onderzoeken van nieuwe bronnen voor de werving van zowel actief als passief zoekende kandidaten. Hiertoe behoort ook de vrijheid om nieuwe ideeën toe te passen in de praktijk. Er zijn mogelijkheden om je aan te sluiten bij accountteams en het recruitment voor grotere partijen te doen, het spreekt voor zich dat je middels bezoeken, gesprekken en telefonisch contact deze bedrijven beter leert kennen.

JOUW PROFIEL
Voor deze rol zoeken wij een enthousiaste, proactieve en energieke collega die het leuk vindt om in een ambitieus en eigenwijs team te gaan werken. Je krijgt een zelfstandige rol waarin je eigen keuzes mag maken en jezelf verder kunt ontwikkelen. Je hebt een HBO werk- en denkniveau en daarnaast bij voorkeur enige jaren werkervaring als recruiter, intercedent, accountmanager of adviseur in de arbeidsbemiddeling.

ACCOUNTMANAGER PAPERSTORE OOSTERHOUT (INGEVULD)

ACCOUNTMANAGER PAPERSTORE OOSTERHOUT (INGEVULD)

PLAATS: OOSTERHOUT

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER PAPERSTORE
PaperStore is een nieuwe, innovatieve uitgever van Stationery-producten die inspeelt op de behoefte om te kunnen schrijven, noteren en bewaren. PaperStore heeft een bijzonder breed assortiment in originele notitieboeken en we proberen altijd ‘anders’ te zijn. Door de zéér kwalitatieve uitvoeringen, originele thema’s en hippe prints geven we altijd net dat tikkeltje extra. PaperStore is onderdeel van Uitgeverij Deltas, een toonaangevende internationale uitgeverij in non fictie en kinderboeken met vestigingen in België (hoofdkantoor) en Nederland (Oosterhout). Wij volgen de nieuwste trends en nemen alleen met de hoogste kwaliteit genoegen. Als Accountmanager van PaperStore ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van de huidige klantenkring. We zoeken iemand die met PAPERSTORE het verschil wil maken!
DE BAAN
Het betreft een commerciële functie waarbij je zelfstandig op pad gaat. Je bezoekt bestaande klanten en gaat actief op zoek naar potentiële klanten. Je bent werkzaam door heel Nederland.

Je bent verantwoordelijk voor je eigen planning en afspraken met vakhandels en potentiëlen. Je hebt veel vrijheid in deze functie en we vragen dan ook iemand die creatief en ondernemend is en op deze wijze nieuwe, interessante kanalen weet te benaderen! De producten van PaperStore zijn namelijk aantrekkelijk voor een breed publiek. Daarnaast vind je het leuk om trends en ontwikkelingen bij te houden en benut je kansen om PaperStore te laten groeien! Verder zorg je in deze rol ook voor meer naamsbekendheid door middel van social media.

Het gaat om een fulltime functie met een auto van de zaak, marktconform salaris, een goede pensioenregeling en een informele werksfeer.

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde MBO/HBO opleiding;
  • Wij zoeken een spontane, zelfstandige en representatieve dame of heer met een commerciële drive, een goede blik op trends, enthousiasme en doorzettingsvermogen;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B en een diploma in commerciële richting;
  • Je hebt affiniteit met het product;
  • Je bent resultaatgericht en een harde werker;
  • Woonachtig in de regio Noord-Brabant;
  • Je bent ondernemend en creatief!

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER MOVE BEYOND (INGEVULD)

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER MOVE BEYOND (INGEVULD)

PLAATS: GEERTRUIDENBERG/ OOSTERHOUT

NIVEAU: MEDIOR/ SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER MOVE BEYOND
Als ondernemende veranderorganisatie zet Move Beyond zich in voor andere ondernemers. We geloven in continu veranderen en in de kracht van duurzaamheid. In onze relaties, maar ook bij de veranderingen die we helpen realiseren. We bouwen graag wat op. Met opdrachtgevers, maar ook met collega’s. Doordat we kernwaarden en de voorliefde voor slimme eenvoud delen, voelen we ons bij elkaar thuis.

We gaan op een pragmatische manier voor het gezamenlijk belang. Maar nemen wel onze blik-van-buiten mee. Zo blijven we kritisch en kunnen we het interne aan het externe toetsen en het verleden aan de toekomst. We durven kritisch te zijn als dit in het belang is van de opdrachtgever. We kiezen er bewust voor steeds samen met de opdrachtgever de juiste oplossingen te kiezen. Op maat, met door ons beproefde methoden, technieken en tooling.

We willen kwaliteit en duurzaamheid creëren met opdrachtgevers en collega’s. Daarom hebben we uitsluitend ervaren, loyale senior-managers in vaste dienst. Move Beyond is een dynamische en snelgroeiende organisatie, hard op weg om marktleider te worden op het gebied van programma-, project en interim-management in de markten productie (food & non food), handel en retail.

DE BAAN

Verwerven van nieuwe opdrachtgevers en het uitbouwen en onderhouden van bestaande relaties. En daar houdt de vergelijking met iedere andere ‘salesrol’ eigenlijk op. Strategische vraagstukken, adviseren, samen bouwen van een business case, projectmanagement, het zit allemaal in de rol. Van het eerste telefoontje (dat wel) via het presenteren van de business case tot en met de succesvolle afronding van de opdracht en bewaken van het vervolg. Zacht op de relatie, hard op de inhoud.

Dat realiseren vraagt een hoop van je kennis en vaardigheden. Eigen initiatief, teamwork, doorzettingsvermogen, zelfstandigheid en ondernemerschap zijn voor ons cruciale eigenschappen. Onze platte organisatiestructuur vraagt bovendien om het nemen van verantwoordelijkheid. Ben je dus doortastend, intelligent, boerenslim én vind je inhoud belangrijker dan de plaats in de hiërarchie, dan komen we graag met je in contact.

 

 

 

 

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Authentieke persoonlijkheid, empatisch vermogen;
  • Collegiaal, intelligent, communicatief sterk;
  • Ondernemend;
  • Je kan schakelen op directieniveau;
  • Het is daarnaast een pré wanneer je over succesvolle (commerciële) ervaring in een consultancy omgeving en een relevant netwerk beschikt;
  • Vanwege de aard van het werk en de omvang van het team, is het voor ons het belangrijkst dat je over de juiste persoonlijkheid beschikt.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP (INGEVULD)

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2018

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN
Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie! Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie!

Wat ga je doen?
• Als meewerkend voorman (of vrouw) optimaliseer je de dagelijkse operatie en commerciële ontwikkeling van onze strategisch meest belangrijke e-tail klanten (o.a. Bol.com en Coolblue);
• Je reageert en anticipeert in een snel veranderende e-commerce markt, waarbij je continu trends en behoeften van consumenten vertaalt in concrete acties voor onze merken;
• Samen met de accountmanagers bepaal je onze online distributie strategie voor elk van de merken, de te voeren assortimenten, de marketingkalender en het bijbehorende prijsbeleid;
• Je analyseert onze dagelijkse resultaten en operationele KPI’s en stuurt aan op een cultuur van ‘meten is weten’ met daarin zowel oog voor de korte als de lange termijn;
• Je werkt nauw samen met de centrale E-commerce afdeling (content afdeling, online marketeers, business analist) en zorgt voor maximale aansluiting bij onze thuismarkt;
• Je bouwt actieve relaties met de category managers en maakt ze bewust van de commerciële (product) behoeften en benodigde support binnen de Benelux;
• Je zoekt contact met de account managers van andere kanalen en zorgt er voor dat onze digitale ontwikkeling hand in hand gaat met de ontwikkeling van onze fysieke distributie;
• Je bouwt verder aan een team van E-commerce specialisten waarin je je naast de ontwikkeling van het team actief bezig houdt met ieders individuele ontwikkeling en ambities;
• Je vertegenwoordigt onze merken op een zelfverzekerde manier, met een gezonde dosis lef en met de nodige overtuigingskracht.

JOUW PROFIEL
• Je bent analytisch en commercieel gedreven;
• Met een enthousiaste, creatieve en ondernemende manier van werken maak jij het verschil;
• Je houdt van verandering en het volgen van trends in een continu veranderende markt;
• Je hebt een aantoonbare affiniteit voor technische producten & consumenten elektronica;
• Je hebt een passie voor E-commerce en consumentengedrag;
• Je krijgt energie van het proactief organiseren, regelen, aanjagen en resultaten neerzetten;
• Je bent communicatief sterk en niet bang om af en toe met de vuisten op tafel te slaan;
• Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken;
• Je beschikt over een WO werk- en denkniveau;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Je bent 40 uur per week beschikbaar (maandag tot en met vrijdag).

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER VAN DE LANDE
Van de Lande is producent van een uitzonderlijk breed programma aan fittingen en armaturen uit PVC en PE. Meer dan 4500 artikelen worden in eigen fabriek in Nederland geproduceerd. Elk Van de Lande product ondergaat strenge visuele en functionele controles. Daarmee geven we onze afnemers wereldwijd de zekerheid van topkwaliteit. PVC zit bij familiebedrijf Van de 
Lande in de genen. Inmiddels staat de derde generatie aan het roer. In ruim vijftig jaar tijd heeft Van de Lande zich ontwikkeld tot een bedrijf dat wereldwijd fittingen en appendages uit PVC en PE levert aan bedrijven die hoge eisen stellen aan productkwaliteit en leveringsbetrouwbaarheid.
DE BAAN
De International Accountmanager zal wereldwijd gestalte geven aan de groeiambitie van Van de Lande. Samen met twee collega’s beheert de International Accountmanager onze klanten en draagt bij aan de verdere groei van ons marktaandeel wereldwijd. Vanuit ons kantoor is er ondersteuning door twee medewerkers op Internal Sales. De International Accountmanager rapporteert aan de Sales Director.

Werkzaamheden

  • Omzet en margeverantwoordelijk voor de aan jou toebedeelde landen;
  • Het uitbouwen van een duurzaam netwerk;
  • Het fungeren als een volwaardige sparringpartner van onze (potentiele) klanten;
  • Het bieden van technische ondersteuning door middel van kennisdeling en producttraining;
  • Het op de voet volgen van trends in de markt en daar op inspelen;
  • Het bijwonen en bezoeken van beurzen wereldwijd;
  • Het bijwonen van het periodiek afdelingsoverleg op onze locatie in Raamsdonksveer.
JOUW PROFIEL
  • Een afgeronde HBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal, beheersing van de Duitse taal is een pré;
  • Zeer commercieel gedreven;
  • Conceptmatig kunnen denken;
  • Proactief;
  • Bereidheid om met enige regelmaat in het buitenland te verblijven.

ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 07 JANUARI 2019

OVER WHITEVISION

Onze kennis, expertise en passie liggen in oplossingen voor vraagstukken waar we allemaal dagelijks mee te maken hebben; documentstromen, de cloud, digitaal archiveren, om er maar eens een aantal te noemen. En dat beheersen we vrij aardig. Onbescheiden? Misschien, maar we zijn al jaren een sterk merk binnen dit domein en hebben hele mooie resultaten geboekt. Nu staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan het uitbouwen van onze diensten en klanten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we doen met de beste mensen. En als dat past binnen onze kernwaarden: respectvol, daadkrachtig, ambitieus en betrokken zit het wel goed.

DE BAAN

Als accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor de groei van ons bedrijf d.m.v. de verkoop van onze oplossingen op het gebied van document- en factuurverwerking. Een consultative seller pur sang die omzet genereert bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Daartoe signaleer je ontwikkelingen in de markt en zoek je actief naar nieuwe kansen. Je adviseert op alle niveaus en denkt graag mee in de (complexe) financiële processen van je klanten. Je signaleert kansen en speelt daar adequaat op in. Klanten zien jou als een strategische business partner. Je maakt accountplannen, verzorgt zelfstandig demo’s, brengt offertes uit en sluit de deal. Daarnaast blijf je ook na de verkoop verantwoordelijk voor de relatie met je klanten.

Wat heeft WhiteVision je te bieden?

Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een jong, en enthousiast team. Na een gedegen inwerkperiode, waarin we je de ins en outs van onze oplossing bijbrengen, ben je in staat onze oplossingen zelfstandig te verkopen. Je opereert landelijk en voert het gehele verkooptraject uit van acquisitie tot aan aftersales. Je gaat onze oplossingen verkopen binnen een sterk groeiende markt, je succes blijft dus niet onopgemerkt. Uiteraard horen zaken als goede arbeidsvoorwaarden, een auto, laptop, telefoon en goede ontwikkel-/carrièremogelijkheden tot de standaard!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde HBO-opleiding, richting commercie en/of IT;
  • Buitendienst ervaring (minimaal 2 jaar bij kleine en middelgrote organisatie);
  • 3 jaar aantoonbare ervaring met de verkoop van standaard software bijvoorbeeld ERP systemen, pakketten t.b.v. financiële administratie, scan- en workflow pakketten;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Beheersing van Engelse taal (woord en geschrift);
  • Inzicht in financiële bedrijfsprocessen is een pré;
  • Inzicht in document management en workflow systemen is een pré;
  • Kennis van ERP-systemen, zoals Afas, Navision, SAP, etc. is een pré.

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 NOVEMBER 2018

OVER SATELLIET MEUBELEN

Wij zijn Satelliet en gastvrijheid staat bij ons centraal in alles wat we doen. Wij willen dat mensen zich welkom voelen en zien onszelf als gepassioneerde sfeermakers met kennis van zaken over gastvrijheidsbeleving in Horeca, Retail, Leisure, Onderwijs, Zorg en Office. Wij vinden onszelf goed in wat we doen en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. Sterker nog, wij maken deze juist waar door onderscheidend meubilair te ontwikkelen voor onze klanten..

DE BAAN
Jij bent degene die de klant het gevoel geeft dat hij bij ons in beeld is en volledig begrepen wordt. Als je vriendelijkheid zegt, denken mensen direct aan jou. Jij bent open en eerlijk en bezit een aanstekelijk enthousiasme. De combinatie tussen jouw naar buitengerichte, klantvriendelijke houding en administratieve nauwkeurigheid maken jou geknipt voor deze functie. Jij haalt jouw energie uit een tevreden klant, die door jouw professionele benadering een echte Satelliet-relatie wordt.
Sta je open voor het werken in een aangename en gastvrije omgeving? Een omgeving die voelt als thuis en waar je dus de ruimte hebt om volledig jezelf te zijn? Bij Satelliet denken we dat mensen in een dergelijke omgeving tot uitstekende resultaten komen en zichzelf sneller en beter ontwikkelen. Een duidelijke win-win situatie waarin het ontwikkelen van jouw talenten natuurlijk bovenaan staat. Als vanzelfsprekend ontvang je van Satelliet de middelen die het mogelijk maken jouw werk tot een succes te maken en een passende beloning voor de bijdrage die je levert aan het realiseren van onze groeiambities.
JOUW PROFIEL
  • Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zitten in jouw DNA;
  •  Jij hebt in eerdere functies ook laten zien dat je de klant op waarde weet te schatten;
  • Jij handelt vanuit commercieel besef en vindt het leuk mensen te adviseren en te overtuigen;
  • Mensen aan de andere kant van de lijn horen dat je enthousiast bent en kennis van zaken hebt;
  • Jij hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent een kei in het werken met MS Office-programma’s;
  • Het beheer van klanten in CRM is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Als je overweg kunt met Navision ERP, hoeven we je dit niet meer te leren;
  • De zaken die belangrijk zijn pak je als eerste op;
  • Jij blijft kalm en rustig, ook wanneer de druk op zijn hoogtepunt is;
  • Jij bent representatief en verwelkomt onze klanten als gasten in onze showroom;
  • Jij bezit de kwaliteiten om een deal te sluiten.

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER TARKETT
Met een netto salesresultaat van 2,729 million euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
DE BAAN
Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in de regio Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort. De ambitieuze doelstellingen realiseer je mede door innovatieve producten in nieuwe markten te introduceren en de penetratie in bestaande markten te verhogen. Je interesseert bestaande en potentiële klanten voor de producten van Tarkett door een actieve marktbenadering. Je voornaamste dagelijkse contacten zijn (interieur) architecten & designers, eindgebruikers welke voornamelijk actief zijn in het segment Workplace. . Op een creatieve en unieke manier speel je in op de bijzondere wensen van de opdrachtgevers qua creativiteit, functionaliteit en duurzaamheid. Je rapporteert op regelmatige en gestructureerde wijze aan de Sales & Marketing Director Nederland.

Doel van de functie:

  • Vergroten van de verkoop binnen je eigen rayon en klantenbestand om zo bij te dragen aan het behalen van de sales targets, budget en de strategie (salesplan)
  • Optreden als communicatie kanaal tussen je sales rayon en je collega’s bij Tarkett.
  • Vertegenwoordigen van Tarkett bij klanten en eindgebruikers in lijn met de bedrijfsrichtlijnen, het geven van uitmuntende klantenservice en het uitbouwen van je netwerk.
  • Bereiken van de eigen lokale verkoop doelstellingen en budgetten.
  • Bijdragen aan het implementeren van nieuwe strategieën voor snellere groei in verschillende gebieden van de markt.

Verantwoordelijk voor:

  • Opstellen en uitvoeren van het business plan voor het toegewezen gebied;
  • Overtreffen van het lokale sales budget;
  • Relatiebeheer binnen de verschillende doelgroepen;
  • Zorgdragen voor specificatie van Tarkett producten in bestekken;
  • Opvolging van klachten;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het team tijdens meetings, beurzen en overige bijeenkomsten;

Belangrijkste activiteiten:

  • Het opstellen van het jaarlijkse lokale gedeelte van het regionale business plan (budget en targets);
  • Verantwoordelijk voor de lokale planning van (marketing) acties, klantenmeetings, product lanceringen etc.;
  • Bezoeken van eindgebruikers, architecten en designers en vloerinstallatie bedrijven;
  • Het in kaart brengen van projecten;
  • Optimaal gebruik van het CRM systeem;
  • Opstellen van een business development plan voor het lokale gebied, inclusief klanten, architecten etc.;
  • Reageren op en opvolgen van offertes;
  • Maandelijkse rapportage van de ontplooide activiteiten;
  • Bijdragen leveren aan het regionale team met voorbeeldgedrag, vernieuwende ideeën om de regionale targets te behalen en de beschikbare tijd zo goed mogelijk te gebruiken;
  • Verantwoordelijkheid nemen in het managen van de lokale claims op zodanige wijze dat de klant tevreden is;
  • Identificeren en rapporteren van trends en ontwikkelingen in de markt, zowel op technisch als esthetisch gebied;
JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Professionele, zelfstandige, collegiale instelling;
  • Enkele jaren succesvolle ervaring met concept selling in een B2B omgeving, idealiter binnen de Non-Profit sector;
  • Je bent klant-, markt- en oplossingsgericht en je signaleert commerciële kansen;
  • Resultaatgericht;
  • Positieve, Sterke persoonlijkheid;
  • Goede presentatieskills;
  • Sterke communicator;
  • Woonachtig in de omgeving Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort.

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

OVER MAIBURG

Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
DE BAAN
Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
JOUW PROFIEL
  • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
  • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
  • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
  • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
  • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
  • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
  • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
  • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
  • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
  • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER CONTINU

Continu is een landelijke intermediair voor bouw en industrie. We zijn als organisatie actief binnen de arbeidsbemiddeling en hebben zo’n 130 mensen in dienst. Sinds 1995 ondersteunt en adviseert Continu haar klanten in het vinden én verbinden van technisch personeel en helpt zij professionals in het maken van carrièrekeuzes. Continu bemiddelt uitsluitend professionals vanaf kaderniveau, met als opleidingsniveau MBO, HBO of WO, naar een vaste baan of op projectbasis. We werken vanuit kleine persoonlijke vestigingen (10-12 medewerkers), dicht bij ons klant en kandidaat.

DE BAAN

Kandidaten en bedrijven met elkaar verbinden en een goede match maken is de basis van ons werk. Professionals overtuigen en binden aan een bedrijf vraagt om meer dan een aantrekkelijk cv alleen. Bouwen aan langdurige relaties in de bouwsector en industrie vraagt om een stevig fundament. Die basis begint met oprechte interesse in de drijfveren en dromen van professionals. Zonder deze broodnodige mensenkennis lukt het niet om onze gezamenlijke ambities waar te maken. Continu kijkt verder en we willen ook graag de persoon achter onze kandidaat leren kennen en willen weten wat onze opdrachtgever nu echt belangrijk vindt en uniek maakt in haar branche.

Je houdt je enerzijds bezig met acquisitie en bedrijfsbezoeken om met klanten te sparren over de hun organisatie en de invulling van hun vacatures. Anderzijds ben je ook bezig met het werven en het voeren van kennismakingsgesprekken met passende kandidaten om de door jou verkregen vacatures mee in te vullen. Doordat jouw functie eigenlijk twee banen in één is, heb je aan afwisseling en uitdaging niet te klagen. Iedere dag is anders en het enige dat dagelijks terugkomt is dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben allemaal professionals in dienst op HBO/WO niveau omdat onze rol naast snel schakelen, veel dynamiek en gericht op commercieel resultaat neerzetten ook een steeds hoger abstractieniveau vraagt. Door veranderende wetgeving is het belangrijk om je klant goed te kunnen adviseren. Het gaat om de meerwaarde die je je relaties brengt waardoor zij blijven vertrouwen op onze dienstverlening. Daarnaast vraagt de baan een hoge mate van empathie. Als je naast een commerciële drive het ook echt leuk vindt om met mensen in gesprek te zijn, door te vragen om zo tot hun ware kwaliteiten en drijfveren te komen, dan is deze baan je op het lijf geschreven.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO Studie afgerond;
  • Jouw persoonlijkheid is doorslaggevend;
  • Je bent energiek, straalt vertrouwen uit, hebt de gunfactor en bent authentiek in jouw handelen;
  • Resultaatgericht.

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 MEI 2018

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in de regio. Je werkt vanuit kantoor Roosendaal.

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MAART 2018

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in Midden-West Brabant.

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?

PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. FDat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN

  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert

JOUW PROFIEL

  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied