MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL

MARKETING INTELLIGENCE COÖRDINATOR EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL

Marketing Intelligence Coördinator in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM OF HARDENBERG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM:  21 NOVEMBER 2017

OVER EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL

Evenementenhal en Easyfairs zijn twee bedrijven die Nederland veroveren met onderscheidende events. De twee organisaties hebben elkaar vorig jaar gevonden en besloten de krachten te bundelen. Dat doen we met de missie om wereldwijd communities te dienen. En met het streven toonaangevend te zijn op het vlak van ‘marketing en technologie’ en talentontwikkeling.

Zeer opwindende tijden voor de meetings- en evenementensector, maar ook voor nieuw talent!

DE BAAN

Voor de centrale Marketing, Intelligence & Technology (MIT) afdeling zijn wij op zoek naar een Marketing Intelligence Coördinator, die zal werken voor onze landelijke events en het bestaande MI team (2 collega’s) komt versterken. De vaste standplaats voor deze functie is Gorinchem of Hardenberg (afhankelijk van de woonplaats van de kandidaat). De Marketing Intelligence Coördinator is in de eerste plaats verantwoordelijk voor de analyse en rapportage van de Easyfairs Evenementenhal events. Op jaarbasis worden er circa 80 beurzen en evenementen georganiseerd en deze worden stuk voor stuk geëvalueerd. Hoeveel bezoekers hebben we ontvangen, via welke kanalen hebben ze zich ingeschreven, hoe tevreden waren zij? Dit is slechts een greep uit de vragen die wij beantwoord willen zien . Lijkt het jou leuk om hier je tanden in te zetten, lees dan snel verder!

JOUW PROFIEL

  • Bij voorkeur heb je ervaring in het verwerken en rapporteren van data; een achtergrond in marktonderzoek is een grote plus;
  • Je hebt een zeer goede kennis van Microsoft Office pakketten;
  • Ervaring met Social-, digital en mobile media  is een must;
  • Met een sterke technische en analytische geest, denk je toch steeds vanuit een marketing en business-gedreven perspectief;
  • Je bent goed georganiseerd, stipt en werkt zeer accuraat;
  • Je bent een teamspeler;
  • Goede kennis van de Engelse taal (schriftelijk en mondeling);
  • Je hebt minimaal een HBO opleiding gevolgd en bent toe aan je 2e stap .

ACCOUNTMANAGER ZUID-WEST NEDERLAND VIDEOJET TECHNOLOGIES

ACCOUNTMANAGER ZUID-WEST NEDERLAND VIDEOJET TECHNOLOGIES

PLAATS: LEERDAM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 DECEMBER 2017

OVER VIDEOJET

Videojet is onderdeel van een internationaal beursgenoteerde organisatie en marktleider op het gebied van coderingsoplossingen voor producten en verpakkingen. De organisatie wordt geleid door de Country Manager en bestaat uit 8 Account Managers, verdeeld over meerdere gebieden en markten. Deze worden ondersteund door een  professionele customer service afdeling en een grote service organisatie die het onderhoud en eventuele storingen van de machines verzorgt.

De organisatie kent een open en persoonlijke cultuur, waarbij een no-nonsense mentaliteit het toverwoord is. Binnen deze cultuur zijn termen als succes, wij-gevoel, resultaat, realisme en daadkracht vanzelfsprekendheden.

DE BAAN
De Account Manager is verantwoordelijk voor het integrale relatiebeheer en new business ontwikkeling . In deze zelfstandige rol onderhoud je contacten op meerdere niveaus bij bestaande accounts in de food-, agri- en non-food sector. Je bent in staat om deze klanten te behouden en verder uit te bouwen op het gebied van equipment, consumables en services. Daarnaast ga je op zoek naar nieuwe contacten en weet je deze contacten op basis van toegevoegde waarde en consultative selling om te buigen tot nieuwe kopende accounts.  Je zet complexe vraagstukken van klanten/ prospects om naar producten, diensten en financiële constructies (leasing).Je rapporteert rechtstreeks aan de Sales Manager en werkt nauw samen met customer service en de service organisatie.
JOUW PROFIEL
  • HBO Opleiding (CE/BK);
  • Meerdere jaren ervaring in de verkoop van een technische dienst/product;
  • In staat op diverse niveaus te communiceren, veelal in productieomgevingen;;
  • Wordt gedreven door resultaten bij bestaande én nieuwe klanten;
  • Weet prioriteiten te stellen en werkt planmatig;
  • Onderhandelt sterk, met een hoge dosis “gezond verstand”.

SENIOR ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

SENIOR ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 15 DECEMBER 2017

OVER CONTINU

Continu is een landelijke intermediair voor bouw en industrie. We zijn als organisatie actief binnen de arbeidsbemiddeling en hebben zo’n 130 mensen in dienst. Sinds 1995 ondersteunt en adviseert Continu haar klanten in het vinden én verbinden van technisch personeel en helpt zij professionals in het maken van carrièrekeuzes. Continu bemiddelt uitsluitend professionals vanaf kaderniveau, met als opleidingsniveau MBO, HBO of WO, naar een vaste baan of op projectbasis. We werken vanuit kleine persoonlijke vestigingen (10-12 medewerkers), dicht bij ons klant en kandidaat.

DE BAAN

Kandidaten en bedrijven met elkaar verbinden en een goede match maken is de basis van ons werk. Professionals overtuigen en binden aan een bedrijf vraagt om meer dan een aantrekkelijk cv alleen. Bouwen aan langdurige relaties in de bouwsector en industrie vraagt om een stevig fundament. Die basis begint met oprechte interesse in de drijfveren en dromen van professionals. Zonder deze broodnodige mensenkennis lukt het niet om onze gezamenlijke ambities waar te maken. Continu kijkt verder en we willen ook graag de persoon achter onze kandidaat leren kennen en willen weten wat onze opdrachtgever nu echt belangrijk vindt en uniek maakt in haar branche.

Je houdt je enerzijds bezig met acquisitie en bedrijfsbezoeken om met klanten te sparren over de hun organisatie en de invulling van hun vacatures. Anderzijds ben je ook bezig met het werven en het voeren van kennismakingsgesprekken met passende kandidaten om de door jou verkregen vacatures mee in te vullen. Doordat jouw functie eigenlijk twee banen in één is, heb je aan afwisseling en uitdaging niet te klagen. Iedere dag is anders en het enige dat dagelijks terugkomt is dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben allemaal professionals in dienst op HBO/WO niveau omdat onze rol naast snel schakelen, veel dynamiek en gericht op commercieel resultaat neerzetten ook een steeds hoger abstractieniveau vraagt. Door veranderende wetgeving is het belangrijk om je klant goed te kunnen adviseren. Het gaat om de meerwaarde die je je relaties brengt waardoor zij blijven vertrouwen op onze dienstverlening. Daarnaast vraagt de baan een hoge mate van empathie. Als je naast een commerciële drive het ook echt leuk vindt om met mensen in gesprek te zijn, door te vragen om zo tot hun ware kwaliteiten en drijfveren te komen, dan is deze baan je op het lijf geschreven.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO Studie afgerond;
  • Jouw persoonlijkheid is doorslaggevend;
  • Je bent energiek, straalt vertrouwen uit, hebt de gunfactor en bent authentiek in jouw handelen;
  • Resultaatgericht;
  • Enkele jaren werkervaring.

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: 01 DECEMBER 2017

OVER CONTINU

Continu is een landelijke intermediair voor bouw en industrie. We zijn als organisatie actief binnen de arbeidsbemiddeling en hebben zo’n 130 mensen in dienst. Sinds 1995 ondersteunt en adviseert Continu haar klanten in het vinden én verbinden van technisch personeel en helpt zij professionals in het maken van carrièrekeuzes. Continu bemiddelt uitsluitend professionals vanaf kaderniveau, met als opleidingsniveau MBO, HBO of WO, naar een vaste baan of op projectbasis. We werken vanuit kleine persoonlijke vestigingen (10-12 medewerkers), dicht bij ons klant en kandidaat.

DE BAAN

Kandidaten en bedrijven met elkaar verbinden en een goede match maken is de basis van ons werk. Professionals overtuigen en binden aan een bedrijf vraagt om meer dan een aantrekkelijk cv alleen. Bouwen aan langdurige relaties in de bouwsector en industrie vraagt om een stevig fundament. Die basis begint met oprechte interesse in de drijfveren en dromen van professionals. Zonder deze broodnodige mensenkennis lukt het niet om onze gezamenlijke ambities waar te maken. Continu kijkt verder en we willen ook graag de persoon achter onze kandidaat leren kennen en willen weten wat onze opdrachtgever nu echt belangrijk vindt en uniek maakt in haar branche.

Je houdt je enerzijds bezig met acquisitie en bedrijfsbezoeken om met klanten te sparren over de hun organisatie en de invulling van hun vacatures. Anderzijds ben je ook bezig met het werven en het voeren van kennismakingsgesprekken met passende kandidaten om de door jou verkregen vacatures mee in te vullen. Doordat jouw functie eigenlijk twee banen in één is, heb je aan afwisseling en uitdaging niet te klagen. Iedere dag is anders en het enige dat dagelijks terugkomt is dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben allemaal professionals in dienst op HBO/WO niveau omdat onze rol naast snel schakelen, veel dynamiek en gericht op commercieel resultaat neerzetten ook een steeds hoger abstractieniveau vraagt. Door veranderende wetgeving is het belangrijk om je klant goed te kunnen adviseren. Het gaat om de meerwaarde die je je relaties brengt waardoor zij blijven vertrouwen op onze dienstverlening. Daarnaast vraagt de baan een hoge mate van empathie. Als je naast een commerciële drive het ook echt leuk vindt om met mensen in gesprek te zijn, door te vragen om zo tot hun ware kwaliteiten en drijfveren te komen, dan is deze baan je op het lijf geschreven.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO Studie afgerond;
  • Jouw persoonlijkheid is doorslaggevend;
  • Je bent energiek, straalt vertrouwen uit, hebt de gunfactor en bent authentiek in jouw handelen;
  • Resultaatgericht.

BUSINESS DEVELOPER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

BUSINESS DEVELOPER EASYFAIRS EVENEMENTENHAL

Business Developer in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM:  28 DECEMBER 2017

OVER EASYFAIRS/EVENEMENTENHAL

Evenementenhal en Easyfairs zijn twee bedrijven die Nederland veroveren met onderscheidende events. De twee organisaties hebben elkaar vorig jaar gevonden en besloten de krachten te bundelen. Dat doen we met de missie om wereldwijd communities te dienen. En met het streven toonaangevend te zijn op het vlak van ‘marketing en technologie’ en talentontwikkeling.

Zeer opwindende tijden voor de meetings- en evenementensector, maar ook voor nieuw talent!

DE BAAN

De functiebenaming Business Developer zegt het al helemaal: je bent bezig met de ontwikkeling van de bestaande én nieuwe business. Voor bestaande events bekijk je waar kansen liggen en ben je het event team behulpzaam bij mogelijke uitbreiding of verbetering van het event concept.

Samen met de Business Development Manager duik je in nieuwe markten, analyseer je de behoeftes van communities en bekijk je waar kansen liggen voor strategische partnerships. Je zorgt voor een onderbouwde analyse en houdt de vinger aan de pols bij het neerzetten van nieuwe beurzen.

JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau (pré met een commerciële specialisatie);
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Affiniteit met het ontrafelen van doelgroepen, analyseren van gegevens en het opstellen van business plans;
  • Communicatief sterk & goede analytische skills;
  • Hoge mate van zelfstandigheid, maar ook in teamverband kunnen opereren;
  • Positief, klantgericht, teamspeler;
  • Zeer goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkings- vaardigheid in Nederlands en Engels.

TRAINER + COACH BREDA

TRAINER + COACH BREDA

Coach + Result is gespecialiseerd in het trainen en individueel coachen en begeleiden van medewerkers met commercieel klantencontact. Deze begeleiding richt zich op het toepassen van praktische vaardigheden, waardoor medewerkers meer (verkoop)resultaat kunnen boeken.

PLAATS: ULVENHOUT

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPEND

OVER COACH + RESULT
Coach + Result heeft (nationaal) een ijzersterke naam en een nog fijner klantenbestand. Bij ons is doe je het als Trainer Coach net eens iets anders dan bij al die anderen. Écht? Ja echt! ‘Resultaat behalen’ is een werkwoord waarop wij patent hebben aangevraagd. We zijn nogal goed in luisteren, hebben veel ervaring en maken afspraken die voor zowel onze klant als onszelf prettig werken. Daar zit misschien wel het grootste geheim: balans, plezier en borgen, maken van onze trainingen een zinvolle en dankbare dienst.
DE BAAN

Wij kijken er naar uit om met iemand samen te werken die van zijn of haar werk een succes wil maken. Handelen met onze diensten? Dat nu net niet; jij krijgt alle ruimte om nu eens echt sales te bedrijven. Zoals gezegd; een kwalitatief product in best een verzadigde markt, maarrr… geen saaie tenders of prijs stunten. Je doet aan business development; maakt zelf de afspraak en bouwt daarna een case met je klanten. Dat is dus geen ‘standaard riedeltje, maar een concept waardoor mensen beter, sneller en succesvoller werken… Kortom, je biedt een perspectief. En dat bieden wij jou ook! Want ben je succesvol, dan leiden we je graag op tot succesvol Trainer/ Coach en sta je dus binnen no time ‘voor de groep’.

En verder?

Wij hebben geen behoefte aan een super ervaren, maar uitgebluste verkoopgoeroe. We worden blij van mensen met lef, enthousiasme en die zichzelf durven te verbazen. Het type ‘vechter’ dat een stap extra zet en klanten voor zich weet te winnen met een creatieve oplossing. Dus durf jij je kop boven het maaiveld uit te steken, heb je peper in je donder en zie je al voor je hoe wij samen werken aan groei, dan komen we graag met je in contact.

JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Can do: ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Handig met woorden; vertelt makkelijk wat je bedoelt;
  • Commerciële b2b ervaring;
  • Assertief; geen borstklopper, maar in staat eigen koers te varen en klanten te adviseren.

INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER TRANSPORTATION EMEA

INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER TRANSPORTATION EMEA

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN AFRONDING

OVER TARKETT
Met een netto salesresultaat van 2,729 miljoen euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
DE BAAN

Binnen deze internationale functie word je verantwoordelijk voor het uitbouwen en beheren van de internationale transportdivisie van Tarkett. Je brengt kansen en mogelijkheden van het bestaande salesnetwerk in kaart en genereert new business binnen de segmenten Rail en Bus & Coach. Je ontwikkelt een strategie en vertaalt deze naar concrete oplossingen in nauwe samenwerking met de lokale verkoopteams van Tarkett binnen EMEA.

De persoon die wij zoeken heeft minstens 10 jaar commerciële B2B ervaring binnen een OEM omgeving gericht op de vervoersbranche. Je beschikt over relevante internationale sales ervaring en bent bereid om regelmatig te reizen (ca 40%). Je werkt veel zelfstandig, bent creatief, initiatiefrijk en ondernemend. Je past je makkelijk aan op veranderende omgevingen en weet cultuurverschillen te waarderen. Dat je daarbij je talen spreekt vinden wij daarin vanzelfsprekend (Duits, Engels, Frans is een pré).

JOUW PROFIEL
  • Bachelor of Master werk-en denkniveau;
  • Besluitvaardig;
  • People Manager;
  • Analytisch;
  • Resultaatgericht;
  • Sterke presentatievaardigheden;
  • Passie en wil om te winnen;
  • Min. 5-10 jaar internationale werkervaring binnen OEM;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

ACCOUNTMANAGER CPMFACTORY (INGEVULD)

ACCOUNTMANAGER CPMFACTORY (INGEVULD)

Accountmanager voor CPMFactory. CPMFactory maakt en levert tools en diensten waarmee eenvoudig management-en bedrijfsrapportages, planning, forecasts en bedrijfsmodellen gegenereerd kunnen worden.

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 11 OKTOBER 2017

OVER CPM FACTORY

CPMFactory is partner als het gaat om het effectief vertalen van een strategie naar op maat gemaakte Corporate Performance Management (CPM) oplossingen. Altijd en overal inzicht in de voortgang en prestaties van de organisatie dankzij state-of-the-art tools.

Iedere dag doen wij waar we goed in zijn; de zorgen rond CPM uit handen nemen en oplossingen bieden. Wij onderscheiden ons door onze innovatieve CPM software waardoor organisaties beter in staat zijn de doelstellingen te realiseren. Wij zijn een jonge, dynamische organisatie die vanuit het hart van Breda werkt met een team van professionals. Jong van geest maar met jarenlange ervaring in de financiële en technische wereld. We delen een passie voor alles wat met Corporate Performance Management (CPM), Business Intelligence (BI) en Data Warehousing te maken heeft. Met gedrevenheid, flexibiliteit en energie leveren wij elke dag op onze eigen manier de kwaliteit die organisaties nodig hebben. Wij werken uiteraard met ons hoofd maar nog meer vanuit ons hart; wij gaan voor langdurige relaties; een partnerschap waar verbinding en vertrouwen centraal staat.

DE BAAN

Om de groei van CPMFactory door te zetten zijn wij op zoek naar een Accountmanager. Met je commerciële vaardigheden en kennis van Business Intelligence (BI) en Corporate Performance Management (CPM) weet je samenwerking met nieuwe klanten te realiseren en bestaande klantrelaties te verdiepen. Jij zet onze producten CPMPlanning en CPMDashboard op de kaart!

Je bent een commercieel talent die vol overtuiging en passie deel wil uitmaken van ons team. Je wil resultaten boeken, hebt inlevingsvermogen en wil én kan echt het verschil maken voor CPMFactory. Je kan een grote meerwaarde aan onze ambitie leveren. Je bent geen nummer in een grote organisatie maar geniet van het ondernemen in een startup. Je bent “one of the guys” maar je mag ook zeker een dame zijn. (Je moet wel de humor van je collega’s kunnen waarderen en je mannetje kunnen staan…).

JOUW PROFIEL

  • HBO/WO werk-en denkniveau;
  • Zelfstandig kunnen werken onder minimale begeleiding met behoud van focus, productiviteit en resultaat;
  • Communicatief sterk, empatisch vermogen en representatief ;
  • Doorzettingsvermogen, postitieve uitstraling en proactieve houding naar prospects en klanten;
  • Aantoonbare werkervaring in BI of CPM is een pré;
  • Kennis van de zorg en/of finance is een pré;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: IN AFRONDING

OVER TARKETT
Met een netto salesresultaat van 2,729 million euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
DE BAAN

Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in de regio Rotterdam – Den Haag. De ambitieuze doelstellingen realiseer je mede door innovatieve producten in nieuwe markten te introduceren en de penetratie in bestaande markten te verhogen. Je interesseert bestaande en potentiële klanten voor de producten van Tarkett door een actieve marktbenadering. Je voornaamste dagelijkse contacten zijn (interieur) architecten & designers, eindgebruikers welke voornamelijk actief zijn in het segment Healthcare & Education (Verpleeg- & en ouderenzorg en het onderwijs) en vloerinstallatie bedrijven. Op een creatieve en unieke manier speel je in op de bijzondere wensen van de opdrachtgevers qua creativiteit, functionaliteit en duurzaamheid. Je rapporteert op regelmatige en gestructureerde wijze aan de Sales & Marketing Director Nederland.

Doel van de functie:

  • Vergroten van de verkoop binnen je eigen rayon en klantenbestand om zo bij te dragen aan het behalen van de sales targets, budget en de strategie (salesplan)
  • Optreden als communicatie kanaal tussen je sales rayon en je collega’s bij Tarkett.
  • Vertegenwoordigen van Tarkett bij klanten en eindgebruikers in lijn met de bedrijfsrichtlijnen, het geven van uitmuntende klantenservice en het uitbouwen van je netwerk.
  • Bereiken van de eigen lokale verkoop doelstellingen en budgetten.
  • Bijdragen aan het implementeren van nieuwe strategieën voor snellere groei in verschillende gebieden van de markt.

Verantwoordelijk voor:

  • Opstellen en uitvoeren van het business plan voor het toegewezen gebied;
  • Overtreffen van het lokale sales budget;
  • Relatiebeheer binnen de verschillende doelgroepen;
  • Zorgdragen voor specificatie van Tarkett producten in bestekken;
  • Opvolging van klachten;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het team tijdens meetings, beurzen en overige bijeenkomsten;

Belangrijkste activiteiten:

  • Het opstellen van het jaarlijkse lokale gedeelte van het regionale business plan (budget en targets);
  • Verantwoordelijk voor de lokale planning van (marketing) acties, klantenmeetings, product lanceringen etc.;
  • Bezoeken van eindgebruikers, architecten en designers en vloerinstallatie bedrijven;
  • Het in kaart brengen van projecten;
  • Optimaal gebruik van het CRM systeem;
  • Opstellen van een business development plan voor het lokale gebied, inclusief klanten, architecten etc.;
  • Reageren op en opvolgen van offertes;
  • Maandelijkse rapportage van de ontplooide activiteiten;
  • Bijdragen leveren aan het regionale team met voorbeeldgedrag, vernieuwende ideeën om de regionale targets te behalen en de beschikbare tijd zo goed mogelijk te gebruiken;
  • Verantwoordelijkheid nemen in het managen van de lokale claims op zodanige wijze dat de klant tevreden is;
  • Identificeren en rapporteren van trends en ontwikkelingen in de markt, zowel op technisch als esthetisch gebied;
JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Professionele, zelfstandige, collegiale instelling;
  • Enkele jaren succesvolle ervaring met concept selling in een B2B omgeving, idealiter binnen de Non-Profit sector;
  • Je bent klant-, markt- en oplossingsgericht en je signaleert commerciële kansen;
  • Resultaatgericht;
  • Positieve, Sterke persoonlijkheid;
  • Goede presentatieskills;
  • Sterke communicator;
  • Woonachtig in de omgeving Rotterdam/Den Haag;

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

RELATIEMANAGER ABAB ZUID-HOLLAND

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 DECEMBER 2017

OVER ABAB
‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.
DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in de regio. Je werkt vanuit kantoor Roosendaal.

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

RELATIEMANAGER ABAB ROOSENDAAL

PLAATS: ROOSENDAAL

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 30 OKTOBER 2017

OVER ABAB

‘Wij van ABAB, adviseren ‘…’ of ‘de trusted advisor die de finesses van accountmanagement tot in de puntjes beheerst’! Op die manier stellen wij ons als partner nu juist níet op. Het gaat ons erom dat niet de dienstverlening, maar de vraag van onze klant het vertrekpunt is. Dit bewijzen wij dagelijks door professionals vrij te maken die met niets anders bezig zijn dan onze klantrelatie bewaken en met als taak te luisteren, mee te denken en hen af en toe flink in de watten te leggen. Commercieel? Ja, maar dat durven we best te benoemen. Makkelijk? Niet echt, want voor dat klantbelang moet je behoorlijk de diepte in en voeren we intern best eens een stevige discussie.

DE BAAN

Je bent een professional die in staat is een spiegel voor te houden aan onze klanten. Die acteren voor een groot deel in de agrarische sector en kunnen dus best een tegen een stootje. Sterker nog, zitten helemaal niet te wachten op een goedbedoelde aai over hun bol, maar willen weten waar ze aan toe zijn en hoe ze beter kunnen worden!

Jij benoemt dus glashelder waar het op staat, dringt door tot de kern van het probleem en signaleert kansen voordat ze daadwerkelijk zichtbaar zijn. Je bent van nature klantgericht en loyaal, aan poppenkast heb je een hekel en afspraken kom je altijd na. Je hebt bovendien een hoog energieniveau, maar tijdens gesprekken doseer en luister je vooral.

En verder?

Je kijkt reikhalzend uit naar een baan waarin je daadwerkelijk het verschil kunt maken. Wij denken dat je tussen de 7 en 10 jaar ervaring nodig hebt om deze functie goed te kunnen vervullen, maar langer mag ook.

Heb jij dus zin in een zelfstandige, ondernemende functie om ons succes nog mooier te maken en pas je binnen het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

JOUW PROFIEL

  • HBO of WO werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren aantoonbare relevante werkervaring in de zakelijke dienstverlening;
  • Netwerk in de agrarische sector;
  • Ondernemend, resultaatgericht en gedreven;
  • Positief kritisch, klantgericht en assertief;
  • Iemand met de wil van zijn/ haar werk een succes te maken;
  • Woonachtig in Midden-West Brabant.

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?

PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. FDat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN

  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert

JOUW PROFIEL

  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied