ACCOUNT MANAGER BEAUTY DAYS EASYFAIRS GORINCHEM (32-38 UUR)

ACCOUNT MANAGER BEAUTY DAYS EASYFAIRS GORINCHEM (32-38 UUR)

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 14 MAART

OVER EASYFAIRS EN BEAUTY DAYS

Wil jij werken in een dynamische branche en heb jij affiniteit met uiterlijke verzorging? Krijg jij een kick als je met jouw overtuigingskracht een volle beursvloer kunt bewerkstelligen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze branche vraagt om een luisterend oor en heeft de behoefte om een langdurige relatie met ons op te bouwen. Je bent nieuwsgierig, staat stevig in je schoenen en kijkt samen met het team hoe je het event kunt optimaliseren voor de exposant, maar ook voor de bezoeker.

Beauty Days is al jaren een begrip voor vele toeleveranciers op het gebied van schoonheid, visagie, nagelstyling, pedicure en massage. Dit event is onlangs ge-herpositioneerd en we willen hier nu op doorontwikkelen. Beauty Days vindt één keer per jaar plaats in Evenementenhal Gorinchem, het landelijke event, en één keer per jaar in Evenementenhal Hardenberg, een regionaal event voor Noord-Oost Nederland.

DE FUNCTIE

Jij bent verantwoordelijk voor het vullen van de beursvloer met exposanten die in de totale breedte de beauty markt vertegenwoordigen. Daarbij pak je zonder aarzeling de telefoon of je stapt in de auto om jouw exposant binnen te halen. Je weet op welke a-spelers je je moet richten en welke challengers je moet benaderen voor de juiste aantrekkingskracht. Dit alles doe je samen in een team die ervan houdt om elkaar uit te dagen en samen successen te vieren.

WAT VRAGEN WIJ VAN JOU?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau (pré met een commerciële specialisatie);
  • Een aantal jaren ervaring in een salesrol (minimaal 3 jaar ervaring);
  • Je bent ondernemend, resultaatgericht, communicatief sterk en je bent dol op netwerken;
  • Je bent positief, klantgericht én een teamspeler;
  • Je beschikt niet over een 9-tot 5-mentaliteit;
  • Professionele en collegiale samenwerking, vooral op het gebied van afstemming, communicatie, ondersteuning en advisering.
  • In staat zijn te schakelen op elk niveau binnen een organisatie (zowel marketingmedewerker als bijvoorbeeld commercieel directeur)
  • Om kunnen gaan met targets.

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een verantwoordelijke en zelfstandige baan in een dynamisch en succesvol bedrijf, waar talent development centraal staat;
  • Een afwisselende baan waarbij je van het begin tot het eind betrokken bent bij een event;
  • Een informele werksfeer met leuke collega’s: niet alleen het doel is belangrijk ook de weg ernaar toe!
  • Onze kernwaarden zoals: having fun, integrity en creative entrepreneurship!
  • Bonus op basis van resultaat.

 

INTERNATIONAL RECRUITMENT AGENT TPS BREDA (40 UUR)

INTERNATIONAL RECRUITMENT AGENT TPS BREDA (40 UUR)

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

PLAATS: BREDA

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 14 MAART

OVER TPS

Als groeiende organisatie is het van groot belang om een continue instroom van technici te realiseren en deze weten te binden en boeien voor de lange termijn. Om deze reden is TPS op zoek naar een International Recruiter met affiniteit en ambitie om een eigen poule op te bouwen van technici en deze weten te binden en boeien. Het continu onderhouden van contacten met de technici speelt hierin een belangrijke rol.

TPS is een uitzendbureau op het gebied van uitvoerend (elektro)technisch personeel met net even een andere insteek dan andere bureaus. We focussen ons met name op de directe werving en selectie van technici uit de nieuwe EU-landen. Daarnaast werken we samen met een aantal technische organisaties in onder andere Polen en Tsjechië. Bij vraag naar personeel in Nederland (en de rest van de wereld) zetten we onze technici in op deze projecten. We zijn actief in de sectoren Infra, Industrie, Utiliteit en Maritiem. 

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Als International Recruiter bij TPS heb je een veelomvattende taak. Binnen een kleine, groeiende, organisatie is het van groot belang dat iemand vanuit een progressieve houding initiatief neemt om de werving en selectie op zich te nemen. Je krijgt te maken met het zoeken naar personeel, het opbouwen van een netwerk en het afstemmen van de samenwerking met potentiële nieuwe werknemers, en alles wat daar verder bij komt kijken. 

Naast het actief werven en selecteren speelt ook het binden en boeien van het personeel een belangrijke rol binnen je werkzaamheden. Kwalitatieve service in de vorm van continu contact onderhouden, project bezoeken en langsgaan bij personeel in de huisvesting in een informele sfeer zorgt daar voor. Vanuit een commerciële inslag moet je gedreven aan de slag willen gaan om doelstellingen omtrent nieuwe beschikbare technici te gaan halen. Kortom: veel belminuten, inventariseren en overtuigen om zo de organisatie te helpen groeien. En uiteraard helpen we je hierbij! 

DE BELANGRIJKSTE TAKEN

  • Het zoeken naar, en selecteren van, nieuwe internationale technische krachten, in de nieuwe EU-landen;
  • Het inventariseren van de capaciteiten/wensen van nieuwe werknemers en het afstemmen van de voorwaarden ten einde tot een goede samenwerking te komen;
  • Het matchen van profielen aan lopende dan wel nieuwe technische projecten;
  • Het continu bijhouden van de beschikbaarheid van kandidaten (recruitment-planning);
  • Het opbouwen van een up-to-date netwerk van technici.
  • Het bijhouden van een nauwkeurige personeelsadministratie (benodigde documenten);
  • Binden en boeien van uitzendkrachten met als doel de uitstroom te minimaliseren;
  • Evaluatie werkzaamheden van de uitzendkrachten in de vorm van bezoeken aan projecten en huisvesting.

 

FUNCTIE EISEN

  • HBO opgeleid (HRM/International Business achtergrond is een pré)
  • Doorpakkersmentaliteit (geen 09.00 tot 17.00) met commerciële inslag 
  • Goede beheersing van de Engelse taal (Duits is een pré)
  • Nauwkeurig, stressbestendig en vol inlevingsvermogen
  • Goede beheersing van de bekende social media kanalen (Facebook en LinkedIn)

TOEKOMST BIJ TPS

Werken bij TPS is werken bij een groeiende organisatie, met een uniek internationaal concept, waar legio kansen liggen om je te ontwikkelen. In de eerste periode zal TPS samen met jou de opleidingsmogelijkheden doornemen die bij kunnen dragen aan jouw vaardigheden op het gebied van communicatie, timemanagement, technische werkzaamheden personeel en commercie. Benieuwd hoe onze International Recruitment Agent Jim zijn werk bij TPS vindt? Je leest het in zijn blog!

 

INTERNATIONAL SALESMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER

INTERNATIONAL SALESMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 17 FEBRUARI 2020

OVER VAN DE LANDE

Van de Lande B.V. is een dynamisch, innovatief en toonaangevend bedrijf in Europa op het gebied van kunststof fiitingen en appendages voor drukleidingsystemen en werkt vanuit Raamsdonksveer met ca. 90 medewerkers. Van de Lande B.V. ontwikkelt en produceert kwaliteitsproducten voor toepassingen in o.a. de land-en tuinbouw, de industrie en waterbehandelingsinstallaties. Van de Lande B.V. exporteert naar meer dan 50 landen en onderscheidt zich ten opzichte van de concurrentie door de productie van een volledig programma drukfittingen en een hoge servicegraad.

DE BAAN

De International Salesmanager zal wereldwijd gestalte geven aan de groeiambitie van Van de Lande. Samen met twee collega’s beheert de International Salesmanager onze klanten en draagt bij aan de verdere groei van ons marktaandeel wereldwijd. Vanuit ons kantoor is er ondersteuning door twee medewerkers op Internal Sales. De International Salesmanager rapporteert aan de Sales Director.

Werkzaamheden

  • Omzet en margeverantwoordelijk voor de aan jou toebedeelde landen;
  • Het uitbouwen van een duurzaam netwerk;
  • Het fungeren als een volwaardige sparringpartner van onze (potentiele) klanten;
  • Het bieden van technische ondersteuning door middel van kennisdeling en producttraining;
  • Het op de voet volgen van trends in de markt en daar op inspelen;
  • Het bijwonen en bezoeken van beurzen wereldwijd;
  • Het bijwonen van het periodiek afdelingsoverleg op onze locatie in Raamsdonksveer.
JOUW PROFIEL
  • Een afgeronde HBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal, beheersing van de Franse en Duitse taal is een pré;
  • Zeer commercieel gedreven;
  • Conceptmatig kunnen denken;
  • Proactief;
  • Affiniteit met techniek;
  • Bereidheid om met enige regelmaat (25-30% van de werktijd) te reizen en in het buitenland te verblijven.

SALES MANAGER GUEST EVENTS EASYFAIRS GORINCHEM

SALES MANAGER GUEST EVENTS EASYFAIRS GORINCHEM

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

Super sales job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

PLAATS: GORINCHEM

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 JANUARI

OVER EASYFAIRS

Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

DE BAAN

Ben jij die commerciële duizendpoot die zonder aarzeling de telefoon pakt en op pad gaat om klanten te benaderen? Ter aanvulling op ons Guest Events team zijn wij op zoek naar een commerciële topper met een gezonde werklust. Ons unieke onderscheidende concept betekent dat wij voortdurend groeien als organisatie. Wij zijn op zoek naar een energieke persoonlijkheid met een natuurlijke flair en ambitie.

Als Sales Manager ben je verantwoordelijk voor de realisatie van de omzet. Accent binnen de functie ligt voornamelijk op acquisitie; je benadert evenementenbureau ‘s en bedrijven voor het organiseren van een evenement in een van onze locaties (Gorinchem, Hardenberg en Venray). Onze verbouwde locatie in Gorinchem biedt met de ‘Next Level’, naast een state-of-the-art congrescentrum, ook nog eens 4.000 m² aan extra expositieruimte. Ideaal voor vele soorten evenementen! Je ziet kansen en haalt het maximale uit elk contactmoment. Op basis van gesprekken met de klant werk je een offerte uit waarin je ook mogelijkheden aandraagt en adviezen geeft ter verbetering van het concept en een bijdrage levert aan het succes van het evenement!

Je werkt in de aanloop naar het evenement nauw samen met collega projectmanagers. Richting de evenementenbranche ben je het gezicht van Easyfairs en haar venues Evenementenhal.

Kortom, een afwisselende en uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid.

 

JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau (pré met een commerciële specialisatie);
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;

  • Sterk ontwikkelde communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;

  • Hoge mate van zelfstandigheid maar ook in teamverband kunnen opereren;

  • Beschikken over een doelmatige, zakelijke en commerciële instelling;

  • Professionele en collegiale samenwerking met collega’s, vooral op het gebied van afstemming, communicatie, ondersteuning en advisering;

  • Aantoonbare affiniteit met de evenementenbranche en een netwerk is een pré

 

ONS AANBOD

  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Creativiteit & ondernemerschap;
  • Successen vieren;
  • Borrels & teambuilding;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Informele werksfeer.

 

ACCOUNTMANAGER HIP SHOESTYLE – MR JACKSON (40 UUR)

ACCOUNTMANAGER HIP SHOESTYLE – MR JACKSON (40 UUR)

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 JANUARI 2020

OVER HIP SHOESTYLE

Handelsmaatschappij J.H. van Hilst is een familiebedrijf. Van Hilst is reeds 50 jaar actief in de verkoop van schoenen in voornamelijk Nederland, Duitsland en België.

In de loop van de jaren is ook de zoon, Crisjan van Hilst, in het bedrijf komen werken. Onder zijn leiding krijgt het bedrijf een internationalere klantenkring. Van Hilst, ooit begonnen met de kinderschoenenmerken Pinocchio en HIP Shoe Style is sinds enkele jaren ook bekend met haar succesvolle damescollectie HIP Shoe Style Donna. Sinds dit seizoen is er weer een nieuwe lijn toegevoegd aan de collecties van Van Hilst: Een modieuze collectie herenschoenen onder het merk Mr. Jackson. Een knipoog naar de oprichter Jac van Hilst en zijn zoon. Deze collectie zal ook te vinden zijn op alle toonaangevende beurzen in Europa waar HIP Shoe Style aanwezig zal zijn.

DE BAAN

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het omzetresultaat van onze schoenenmerken Hip Shoe Style Donna en Mr Jackson in Nederland. Je bedient zowel de zelfstandige detaillist als de filiaalbedrijven. Je bezoekt de klanten regelmatig en signaleert nieuwe afzetmogelijkheden bij zowel nieuwe als bestaande relaties. Tijdens de seizoenen heb je tegelijk met voorraad verkoop als met voorverkoop te maken. Je weet input te leveren voor de ontwikkeling van nieuwe artikelen op basis van de door jou gesignaleerde klantbehoeften en marktontwikkelingen. Je werkt nauw samen met de andere collega’s van het sales team. Je bent veelvuldig onderweg of anders werkzaam vanuit de showroom in Nieuwegein.

Je bent een commercieel gedreven professional en je weet de collecties op enthousiaste en integere wijze te vertegenwoordigen in de markt. Je hebt de afgelopen jaren succesvolle verkoopervaring opgedaan bij zowel zelfstandige detaillisten als filiaalbedrijven. Je bent representatief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, je bent zeer klant- en servicegericht ingesteld en je bent een volwaardig gesprekspartner op verschillende niveaus. Je weet (potentiële) klanten op een natuurlijke manier te enthousiasmeren, te overtuigen en voor langere tijd aan je te binden. Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, waardoor je op juiste wijze met je flexibele werktijd weet om te gaan. Je voelt je thuis binnen een kleine, no-nonsense familiebedrijf waar je een grote mate van zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid geniet.

JOUW PROFIEL
  • Is commercieel zeer vaardig;
  • Beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden;
  • Is een zelfstarter en neemt zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid;
  • Werkervaring in een soortgelijke commerciële functie;
  • Ervaring in de schoenenbranche;
  • Beschikt over een rijbewijs B.

ACCOUNTMANAGER  PRO INDUSTRY (GOES/BREDA/ROTTERDAM/ANTWERPEN)

ACCOUNTMANAGER PRO INDUSTRY (GOES/BREDA/ROTTERDAM/ANTWERPEN)

SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

PLAATS: NEDERLAND – VERSCHILLENDE VESTIGINGEN

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPEND

OVER PRO INDUSTRY

Pro Industry is het specialistisch uitzendbureau voor de procesindustrie en marktleider in Nederland.

Met 18 jaar ervaring in de uitzendbranche en een landelijk dekkend netwerk is Pro Industry dé specialist in de bemiddeling van operators, monteurs, productiemedewerkers en aanverwante functies in de procesindustrie. Een succesvolle onderneming met 16 vestigingen.

Bij Pro Industry gaan kwantiteit en kwaliteit hand in hand. Naast de groei in het aantal vestigingen onderkennen wij als geen andere het belang van kwaliteit. Pro Industry is lid van de ABU en SNA gecertificeerd. Tevens zijn wij vanaf 2009 VCU gecertificeerd. Dit houdt in dat al onze accountmanagers ook persoonlijk VCU gecertificeerd zijn en dat de veiligheid van onze uitzendkrachten altijd hoog in het vaandel staat. Bij elke plaatsing volgen wij nauwgezet alle stappen, op het gebied van veiligheid die horen bij deze certificering.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Over de rol als recruiter:

Ambitieus. Willen winnen. De allerbeste zijn. Dat is wat jij als onze nieuwe collega in de procesindustrie bij Pro Industry van nature in je hebt. Accountmanagers die elke dag alles op alles zetten om onze opdrachtgevers en kandidaten succesvol te laten zijn. Zo speel jij dagelijks een wedstrijd op topniveau en groei je mee met de successen van onze organisatie.

Hoe je dag er in deze rol ongeveer uit gaat zien:

Aan het begin van de dag neem je alle openstaande vacatures door met je collega’s  en licht je elkaar in over de mogelijkheden in jouw portefeuille. Deze bestaat uit de topwerkgevers in de procesindustrie. Vervolgens bespreek je met het hele team de binnengekomen sollicitaties en maak je een planning voor de te voeren intakegesprekken.

Daarna ga je op zoek naar nieuwe kandidaten op de verschillende vacaturebanken. Tussendoor bespreek je de resultaten met jouw opdrachtgevers en beargumenteer je telefonisch aan een klant waarom jouw kandidaat het meest geschikt is voor de rol die bij hun openstaat. Als je nu denkt, ho even, hoe weet ik nu welke kandidaten er geschikt kunnen zijn?! Geen zorgen, als specialist heeft Pro Industry alle kennis in huis om je dat te leren, bovendien bieden wij alle medewerkers een cursus tot Procesintercedent aan zodat jij in no-time alles weet over de procesindustrie.

Om de zoveel tijd ga je trouwens ook op de werkvloer langs bij klanten om te kijken wat er speelt binnen de organisatie en om jouw kandidaten de beste begeleiding zowel tijdens als na hun sollicitatie te geven. Afwisseling genoeg dus.

Team:

Natuurlijk werk je niet alleen. Met meer dan 60 professionals op 16 verschillende vestigingen verspreid over heel Nederland zetten we ons dagelijks keihard in om te zorgen dat wij de beste keuze in de branche zijn én blijven.

      ARBEIDSVOORWAARDEN

      Klinkt tof! Maar what’s in it for me?
      Een uitdagende baan bij een werkgever die een enorme groei doormaakt! Een werkplek waar er vanaf de eerste dag aandacht is voor opleiden, groei en persoonlijk ontwikkeling. Om recht te doen aan alle eisen die wij stellen aan onze collega’s word je uiteraard beloond met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Waaronder een salaris en bonussysteem die recht doen aan de zwaarte van de functie. Wat zeker niet onvermeld mag blijven zijn onze bedrijfsuitjes die keer op keer zorgen voor onvergetelijke momenten en een team dat er samen voor staat en gaat. Daarnaast is Pro Industry een platte organisatie in de breedste zin van het woord. Zo kun je gewoon een biertje drinken met de baas.

        FUNCTIEVEREISTEN

        Pas ik in dit plaatje?   

        • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
        • Je woont in de omgeving van Breda;
        • Bent in het bezit van rijbewijs B;
        • Jouw persoonlijkheid wordt gekenmerkt door ondernemerschap, winnaarsmentaliteit en commerciële drive. Uiteraard ben je ook hartstikke gezellig;

        ACCOUNTMANAGER HEROES DUTCH COMIC CON EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

        ACCOUNTMANAGER HEROES DUTCH COMIC CON EASYFAIRS GORINCHEM (INGEVULD)

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        Super sales job in de wereld van evenementen en beurzen bij één van de topwerkgevers in dit segment.

        PLAATS: GORINCHEM

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER

        OVER EASYFAIRS

        Easyfairs heeft een prominente positie veroverd als partner voor (industriële) vakbeurzen en evenementen… face-to-face, maar zeker ook als online platform in zaken doen. Dat is gelukt met een uitgebalanceerd team van gedreven en creatieve professionals die het verschil maken binnen een onderscheidend en betrouwbaar merk. En nu willen we verder!

        DE BAAN

        Een van de leukste events van Easyfairs is Heroes Dutch Comic Con, het grootste fan-event van Nederland is op zoek naar nieuw salestalent. Ben jij een doorzetter en hou je van aanpakken? Zie jij kansen en weet je die om te zette naar een sale? Dan hebben wij een leuke job in een dynamisch en jong team met veel ambitie!

        Heroes Dutch Comic Con is een snelgroeiend popculture event dat in het teken staat van films, series, games, comics, strips, Sci-fi en nog veel meer. Heroes Dutch Comic Con is in enkele jaren uitgegroeid tot een evenement met een sterke positie in haar branche en is met 35.000 bezoekers per editie marktleider in Nederland. De eerstvolgende editie staat gepland op 23 en 24 november 2019 in de Jaarbeus Utrecht en je bent (mede) verantwoordelijk voor een optimaal gevulde beursvloer met exposanten die de grootste geekmarkt van Nederland vertegenwoordigen. Je werkt intensief samen met de marketeer om op een leuke en creatieve manier het doel te bereiken, namelijk de bezoeker een life changing experience bezorgen.

        Je werkt in een informeer team om een gezamenlijke teamprestatie te leveren: een goedgevulde beursvloer waar fans hun hart kunnen ophalen!

        JOUW PROFIEL
        • Je hebt minimaal 1-2 jaar saleservaring;
        • Je bent dynamisch en hebt een flinke dosis inlevingsvermogen;
        • Je hebt een gezonde marketingkennis;
        • Je bent ondernemend, resultaatgericht, communicatief sterk en hebt doorzettingsvermogen;
        • Je beschikt niet over een 9-tot-5 mentaliteit;
        • Je bent positief, klantgericht én een teamspeler;
        • Je bent in staat om snel te schakelen op elk niveau binnen een organisatie;
        • Je bent dol op targets en houdt van een gezellige werkomgeving!

        ONS AANBOD

        • Persoonlijke ontwikkeling;
        • Creativiteit & ondernemerschap;
        • Successen vieren;
        • Borrels & teambuilding;
        • Informele werksfeer.

         

        ACCOUNTMANAGER BELGIE HIP SHOESTYLE- PINOCCHIO- HIP DONNA (INGEVULD)

        ACCOUNTMANAGER BELGIE HIP SHOESTYLE- PINOCCHIO- HIP DONNA (INGEVULD)

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        PLAATS: WAALWIJK

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

        SLUITINGSDATUM: 20 JUNI 2019

        OVER HIP SHOESTYLE
        Handelsmaatschappij J.H. van Hilst is een familiebedrijf. Van Hilst is reeds 50 jaar actief in de verkoop van schoenen in voornamelijk Nederland, Duitsland en België.

        In de loop van de jaren is ook de zoon, Crisjan van Hilst, in het bedrijf komen werken. Onder zijn leiding krijgt het bedrijf een internationalere klantenkring. Van Hilst, ooit begonnen met de kinderschoenenmerken Pinocchio en HIP Shoe Style is sinds enkele jaren ook bekend met haar succesvolle damescollectie HIP Shoe Style Donna. Aankomend seizoen wordt er wederom een nieuwe lijn toegevoegd aan de collecties van Van Hilst: Een modieuze collectie herenschoenen onder het merk Mr. Jackson. Een knipoog naar de oprichter Jac van Hilst en zijn zoon. Deze collectie zal ook te vinden zijn op alle toonaangevende beurzen in Europa waar HIP Shoe Style aanwezig zal zijn.

        DE BAAN

        In deze functie ben je verantwoordelijk voor het omzetresultaat van onze schoenenmerken Hip Shoestyle – Pinocchio – Hip Donna in België. Je bedient zowel de zelfstandige detaillist als de filiaalbedrijven. Je bezoekt de klanten regelmatig en signaleert nieuwe afzetmogelijkheden bij zowel nieuwe als bestaande relaties. Tijdens de seizoenen heb je tegelijk met voorraad verkoop als met voorverkoop te maken. Je weet input te leveren voor de ontwikkeling van nieuwe artikelen op basis van de door jou gesignaleerde klantbehoeften en marktontwikkelingen. Je werkt nauw samen met de andere collega’s van het sales team. Je bent veelvuldig onderweg of anders werkzaam vanuit de showroom in Brussel.

        Je bent een commercieel gedreven professional en je weet de collecties op enthousiaste en integere wijze te vertegenwoordigen in de markt. Je hebt de afgelopen jaren succesvolle verkoopervaring opgedaan bij zowel zelfstandige detaillisten als filiaalbedrijven. Je bent representatief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, je bent zeer klant- en servicegericht ingesteld en je bent een volwaardig gesprekspartner op verschillende niveaus. Je weet (potentiële) klanten op een natuurlijke manier te enthousiasmeren, te overtuigen en voor langere tijd aan je te binden. Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, waardoor je op juiste wijze met je flexibele werktijd weet om te gaan. Je voelt je thuis binnen een kleine, no-nonsense familiebedrijf waar je een grote mate van zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid geniet.

        JOUW PROFIEL
        • Is commercieel zeer vaardig;
        • Beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden;
        • Is een zelfstarter en neemt zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid;
        • Werkervaring in een soortgelijke commerciële functie;
        • Beschikt over een rijbewijs B.

        ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

        ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        PLAATS: BREDA

        NIVEAU: MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

        OVER WHITEVISION

        Onze kennis, expertise en passie liggen in oplossingen voor vraagstukken waar we allemaal dagelijks mee te maken hebben; documentstromen, de cloud, digitaal archiveren, om er maar eens een aantal te noemen. En dat beheersen we vrij aardig. Onbescheiden? Misschien, maar we zijn al jaren een sterk merk binnen dit domein en hebben hele mooie resultaten geboekt. Nu staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan het uitbouwen van onze diensten en klanten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we doen met de beste mensen. En als dat past binnen onze kernwaarden: respectvol, daadkrachtig, ambitieus en betrokken zit het wel goed.

        DE BAAN
        Als accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor de groei van ons bedrijf d.m.v. de verkoop van onze oplossingen op het gebied van document- en factuurverwerking. Een consultative seller pur sang die omzet genereert bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Daartoe signaleer je ontwikkelingen in de markt en zoek je actief naar nieuwe kansen. Je adviseert op alle niveaus en denkt graag mee in de (complexe) financiële processen van je klanten. Je signaleert kansen en speelt daar adequaat op in. Klanten zien jou als een strategische business partner. Je maakt accountplannen, verzorgt zelfstandig demo’s, brengt offertes uit en sluit de deal. Daarnaast blijf je ook na de verkoop verantwoordelijk voor de relatie met je klanten.

        Wat heeft WhiteVision je te bieden?

        Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een jong, en enthousiast team. Na een gedegen inwerkperiode, waarin we je de ins en outs van onze oplossing bijbrengen, ben je in staat onze oplossingen zelfstandig te verkopen. Je opereert landelijk en voert het gehele verkooptraject uit van acquisitie tot aan aftersales. Je gaat onze oplossingen verkopen binnen een sterk groeiende markt, je succes blijft dus niet onopgemerkt. Uiteraard horen zaken als goede arbeidsvoorwaarden, een auto, laptop, telefoon en goede ontwikkel-/carrièremogelijkheden tot de standaard!

        JOUW PROFIEL
        • Afgeronde HBO-opleiding, richting commercie en/of IT;
        • Buitendienst ervaring (minimaal 2 jaar bij kleine en middelgrote organisatie);
        • 3 jaar aantoonbare ervaring met de verkoop van standaard software bijvoorbeeld ERP systemen, pakketten t.b.v. financiële administratie, scan- en workflow pakketten;
        • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal (woord en geschrift);
        • Beheersing van Engelse taal (woord en geschrift);
        • Inzicht in financiële bedrijfsprocessen is een pré;
        • Inzicht in document management en workflow systemen is een pré;
        • Kennis van ERP-systemen, zoals Afas, Navision, SAP, etc. is een pré.

        SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

        SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        PLAATS: TILBURG

        NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

        OVER CZ
        We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
        DE BAAN (30-34 UUR)
        In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

        Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

        Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

        JOUW PROFIEL
        • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
        • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
        • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
        • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
        • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

         

        We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

        REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

        REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        PLAATS: WAALWIJK

        NIVEAU: MEDIOR

        SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

        OVER TARKETT
        Met een netto salesresultaat van 2,729 million euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
        DE BAAN
        Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in de regio Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort. De ambitieuze doelstellingen realiseer je mede door innovatieve producten in nieuwe markten te introduceren en de penetratie in bestaande markten te verhogen. Je interesseert bestaande en potentiële klanten voor de producten van Tarkett door een actieve marktbenadering. Je voornaamste dagelijkse contacten zijn (interieur) architecten & designers, eindgebruikers welke voornamelijk actief zijn in het segment Workplace. . Op een creatieve en unieke manier speel je in op de bijzondere wensen van de opdrachtgevers qua creativiteit, functionaliteit en duurzaamheid. Je rapporteert op regelmatige en gestructureerde wijze aan de Sales & Marketing Director Nederland.

        Doel van de functie:

        • Vergroten van de verkoop binnen je eigen rayon en klantenbestand om zo bij te dragen aan het behalen van de sales targets, budget en de strategie (salesplan)
        • Optreden als communicatie kanaal tussen je sales rayon en je collega’s bij Tarkett.
        • Vertegenwoordigen van Tarkett bij klanten en eindgebruikers in lijn met de bedrijfsrichtlijnen, het geven van uitmuntende klantenservice en het uitbouwen van je netwerk.
        • Bereiken van de eigen lokale verkoop doelstellingen en budgetten.
        • Bijdragen aan het implementeren van nieuwe strategieën voor snellere groei in verschillende gebieden van de markt.

        Verantwoordelijk voor:

        • Opstellen en uitvoeren van het business plan voor het toegewezen gebied;
        • Overtreffen van het lokale sales budget;
        • Relatiebeheer binnen de verschillende doelgroepen;
        • Zorgdragen voor specificatie van Tarkett producten in bestekken;
        • Opvolging van klachten;
        • Een actieve bijdrage leveren aan het team tijdens meetings, beurzen en overige bijeenkomsten;

        Belangrijkste activiteiten:

        • Het opstellen van het jaarlijkse lokale gedeelte van het regionale business plan (budget en targets);
        • Verantwoordelijk voor de lokale planning van (marketing) acties, klantenmeetings, product lanceringen etc.;
        • Bezoeken van eindgebruikers, architecten en designers en vloerinstallatie bedrijven;
        • Het in kaart brengen van projecten;
        • Optimaal gebruik van het CRM systeem;
        • Opstellen van een business development plan voor het lokale gebied, inclusief klanten, architecten etc.;
        • Reageren op en opvolgen van offertes;
        • Maandelijkse rapportage van de ontplooide activiteiten;
        • Bijdragen leveren aan het regionale team met voorbeeldgedrag, vernieuwende ideeën om de regionale targets te behalen en de beschikbare tijd zo goed mogelijk te gebruiken;
        • Verantwoordelijkheid nemen in het managen van de lokale claims op zodanige wijze dat de klant tevreden is;
        • Identificeren en rapporteren van trends en ontwikkelingen in de markt, zowel op technisch als esthetisch gebied;
        JOUW PROFIEL
        • HBO werk- en denkniveau;
        • Professionele, zelfstandige, collegiale instelling;
        • Enkele jaren succesvolle ervaring met concept selling in een B2B omgeving, idealiter binnen de Non-Profit sector;
        • Je bent klant-, markt- en oplossingsgericht en je signaleert commerciële kansen;
        • Resultaatgericht;
        • Positieve, Sterke persoonlijkheid;
        • Goede presentatieskills;
        • Sterke communicator;
        • Woonachtig in de omgeving Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort.

        SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

        SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        PLAATS: WAALWIJK

        NIVEAU: SENIOR

        SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

        OVER MAIBURG

        Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
        DE BAAN
        Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
        JOUW PROFIEL
        • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
        • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
        • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
        • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
        • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
        • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
        • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
        • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
        • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
        • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

        OPEN INSCHRIJVING

        OPEN INSCHRIJVING

        SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT

        Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
        PLAATS: BREDA

        NIVEAU: SENIOR

        SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

        OVER EMPLOYITY

        Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

        DE BAAN
        • Salesmanager
        • Marketing Manager
        • Accountmanager
        • Online Marketeer
        • Commercieel Directeur
        • Contentmanager
        • Social media expert
        JOUW PROFIEL
        • HBO/ WO / BA / MSC
        • Minimaal 5 jaar ervaring
        • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
        • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
        • Je maakt het verschil in jouw vakgebied