BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER TPS BREDA

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER TPS BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 SEPTEMBER 2019

OVER TPS
TPS is een specialistisch internationaal uitzendbureau op het gebied van elektrotechnisch en mechanisch personeel. Bij vraag naar personeel in Nederland (en de rest van de wereld) zetten we onze technici in op vele projecten. TPS ontzorgt hierbij de klant en regelt daarnaast alles wat nodig is om internationaal personeel, op een goede manier, in te zetten bij onze klanten. We zijn actief in de sectoren Infra, Industrie, Utiliteit en Maritiem.

     

DE BAAN

Bevlogen, Vakbekwaam en Integer, dat zijn de kernwaarden van TPS. Wij zoeken een business development manager voor wie deze kernwaarden vanzelfsprekend zijn. Je bent actief in de branches industrie, maritiem en infrastructuur. De functie bestaat voor 50% uit accountmanagement en voor 50% uit new business genereren, genoeg afwisseling dus! Je werkt zelfstandig en planmatig en begrijpt dat je jezelf flexibel opstelt in de omgeving waarin je actief bent. Onze klanten bevinden zich door heel Nederland maar we zijn ook internationaal actief.

 

Hoe ziet je werkdag eruit? In de ochtend ga je naar een klant waar een project start, je loopt een rondje over het project en maakt een praatje met het personeel. Het ideale moment om je klant beter te leren kennen en weer wat (technische) kennis op te doen. Als je terug komt ga je op zoek naar nieuwe bedrijven. Jij bent niet bang om de telefoon te pakken dus je hebt zo een aantal potentiële klanten gebeld en alvast een afspraak gepland met een van deze bedrijven voor de volgende dag. In de middag komt er een klant met een aanvraag voor 10 man voor volgende week, werk aan de winkel dus! De recruiter kan hierin wel wat hulp gebruiken dus jij gaat alvast op zoek naar goede CV’s die passen bij de wensen van de klant. Net voordat de werkdag is afgelopen belt een van de bedrijven die jij hebt benaderd terug, je kunt meteen een afspraak plannen. Deze snelheid is typerend voor TPS. Krijg jij energie van het sluiten van deals en houd je van snel schakelen? Eens kijken of jij de juiste competenties bezit:

JOUW PROFIEL
  • Bachelor werk- en denkniveau;
  • Bedrijfskundig inzicht;
  • Integer;
  • Ervaring in de personeelsbemiddeling is een pré;
  • In een klein, informeel team je draai kunnen vinden;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een salesrol;
  • Internationaal zaken doen spreekt je aan.

ACCOUNT MANAGER ONLINE ELHO TILBURG

ACCOUNT MANAGER ONLINE ELHO TILBURG

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2019

OVER ELHO
elho is een trots familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in de ontwikkeling, productie, marketing en verkoop van kunststof plantenbakken, potten en aanverwante artikelen. Door onszelf en onze producten constant te verbeteren zijn we uitgegroeid tot marktleider in Europa en een speler van formaat in de wereld. Daarom zoeken we mensen met een drive en passie die samen met ons verder willen groeien en bouwen aan de groene toekomst.
DE BAAN

In ons dagelijks leven staan we steeds verder van de natuur. elho wil daar graag iets aan doen. We inspireren mensen graag om meer groen in hun dagelijks leven te brengen. Dat doen we met mooie, duurzame bloempotten en slimme oplossingen waar jij en de natuur blij van worden.

Maar zoals groen vraagt om verzorging, aandacht en de juiste condities om te groeien, vraagt een organisatie die wil blijven groeien om hetzelfde.

Wil jij het maximale halen uit samenwerkingen met internationale marktplaatsen als Amazon?

Om de explosieve groei van dit kanaal te kunnen blijven stimuleren en faciliteren zijn wij op zoek naar een talentvolle commerciële teamspeler met een digitaal hart.   

Wat kun je in deze rol concreet verwachten?

  • Het verder professionaliseren van de langjarige samenwerkingen met internationale, winnende pure players als Amazon, Cdiscount, fonQ & Wayfair;
  • Het bouwen en professionaliseren van succesvolle business op internationale marktplaatsen; 
  • Actief benaderen van (nieuwe) winnende partners met (creatieve) ideeën om e-commerce resultaten te verhogen;
  • Het voorbereiden, begeleiden, uitvoeren en monitoren van e-commerce plannen voor pure players en marktplaatsen;
  • Het voeren van onderhandelingen over prijzen, condities, kortingen en promoties;
  • Het volgen van trends en ontwikkelingen in de markt. Klantinformatie met betrekking tot e-commerce delen, analyseren en omzetten in strategische en concrete acties;
  • Het intensief samenwerken met de online specialisten binnen ons team voor het optimaal inrichten van converterende online shop presence en paid en non paid campagnes bij pure players en op marktplaatsen;
  • Het samenwerken met onze lokale eSales lead per area om optimaal gebruik te maken van beschikbare kennis van cultuur en markt;
  • Je rapporteert aan de Manager Online.

Jij zult de vooruitgeschoven commerciële post van het online team zijn. Het team zal je ondersteunen om samen succesvol te kunnen zijn. 

JOUW PROFIEL
  • EGerichte en succesvol afgeronde masteropleiding, HBO werk- en denkniveau;
  • 4 jaar eCommerce werkervaring bij een retailer of product leverancier aan de retailzijde;
  • Visie op en ervaring met pricing models en onderhandelingen;
  • Resultaat gedreven, ondernemende zelfstarter;
  • Analytische vaardigheden en strategisch inzicht;
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van je eigen taal en Engels niveau C1 is een must. Beheersing van de Duitse en Franse taal is een pré.

Wat bieden wij?

  • elho beschikt over state-of-the-art tooling om ons de beste inzichten te geven en ons werk zo efficiënt mogelijk maken;
  • Een afwisselende, fulltime job binnen een enthousiast team binnen een internationale omgeving;
  • Je werkt binnen het online team nauw samen met de Category Manager Online en de Manager Online. Daarnaast werk je regelmatig samen met de lokale Sales Managers in de verschillende landen om goed te begrijpen wat er in het buitenland speelt;
  • Je krijgt de vrijheid en de kans om jouw stempel te drukken op de verdere ontwikkeling van de cultuur en groei van elho. In onze groene werkomgeving is er ook ruimte voor jouw persoonlijke groei!
  • een marktconform salaris, reiskostenvergoeding en een fijne personeelskorting;
  • 26 vakantiedagen en daarnaast de mogelijkheid om een werkdag te ruilen om voor een goed doel aan de slag te kunnen gaan;
  • Het meest sustainable bedrijf binnen de categorie. En daar zijn we trots op! Een groot deel van onze collectie is al gemaakt van gerecycled materiaal en onze productie draait op windenergie uit onze eigen windturbine;
  • Dagelijks een heerlijke verse lunch in ons moderne, groene inspirerende kantoor in Tilburg. De honing van onze bijen is heerlijk 🙂 en geniet van de kruiden die je kunt plukken van onze kweektafels!

MEDEWERKER INSIDE SALES EN KLANTENBEHEER VIDEOJET TECHNOLOGIES

MEDEWERKER INSIDE SALES EN KLANTENBEHEER VIDEOJET TECHNOLOGIES

PLAATS: LEERDAM

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 01 SEPTEMBER 2019

OVER VIDEOJET

Videojet Technologies Inc. is marktleider op het gebied van codeer- en markeersystemen.
Deze kwalitatief hoogwaardige machines worden gebruikt voor het printen van variabele gegevens zoals THT-data en traceerbaarheidscodes in industriële en grafische sectoren (met inbegrip van de voedsel, drank, farmaceutische, automobiel, ruimtevaart en elektronicasector). Als marktleider zijn we wereldwijd actief in meer dan 30 landen met 2600 werknemers, waarvan ca 45 medewerkers bij Videojet Leerdam (standplaats) en ca 66 medewerkers bij Videojet De Meern. Videojet is een volle dochteronderneming van de Danaher Corporation (www.danaher.com), een Future 500 bedrijf dat met meer dan 71.000 professionals wereldwijd dat met volle inzet aan continue verbetering werkt op het gebied van Product Identificatie.
Meer informatie over Videojet is te vinden op
www.videojet.nl

In verband met interne verschuivingen en collega’s die zijn doorgegroeid binnen onze organisatie zoeken wij voor onze locatie in Leerdam een nieuwe collega voor de functie van Medewerker Inside Sales & Klantenbeheer.

 

DE BAAN

Als Medewerker Inside Sales & Klantenbeheer ben je de spil in het team en ondersteun je het team waar nodig. Je hebt veel contact met klanten en spreekt met bedrijven uit alle soorten branches, en met personen van diverse functies. Je kunt je goed inleven in de klant aangezien je in staat moet zijn om op alle mogelijke niveaus te communiceren en waarbij je snel moet kunnen schakelen. Daarnaast moeten alle documenten verwerkt worden en op de juiste manier vastgelegd worden in de database. Je hebt hierdoor een heel afwisselende functie, waarbij je je op veel verschillende gebieden inzetbaar bent. Uiteraard word je begeleid door middel van coaching en training om jezelf continu te kunnen ontwikkelen. Herken jij jezelf hierin? Dan zoeken wij jou!

Taken waar je je mee bezig houdt:

  • Je legt contact met klanten in het Aftersales traject om verbruiksmaterialen en servicecontracten aan te bieden;
  • Je bent het aanspreekpunt voor vragen over onderdelen, toepassingen en verbruiksmaterialen, zowel in- als extern;
  • Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van gegevens in onze databases: financieel, CRM en het verzorgen van rapportages vanuit de verschillende databases;
  • Je opereert als team met de Accountmanager Aftersales & Supplies en de Administratieve afdeling.

De Inside Sales werkzaamheden (70%) bestaan uit:

  • Klanten Database beheer (Sales Force);
  • Op reguliere basis contact hebben met de klant;
  • Actie nemen en opvolgen uit gesprekken met de klant;
  • Introductiegesprek voor levering apparatuur bij een nieuwe klant;
  • After Sales gesprek na levering/ installatie van een nieuwe machine;
  • Aanbieden van Service contracten (Excel, Navision);
  • Verwerken van rapportages;
  • Campagnes nabellen;

Verder houdt de Medewerker Inside Sales & Klantenbeheer zich bezig met de volgende taken (30%):

  • Kennis opdoen van de verbruiksmaterialen/ Wetgeving;
  • Analyse van verbruiks materialen en onderdelen;
  • Opzetten van campagnes uit de analyse;
  • Beheer prijsstructuur.
JOUW PROFIEL
  • Je hebt een MBO+ of HBO studie afgerond;

  • Je hebt minimaal 1-2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;

  • Je hebt ervaring met CRM en Financiële pakketten, zoals Navision en Salesforce;

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Je beheerst Word en Excel (Engelstalig);

  • Je hebt een klant- en servicegerichte instelling en je vindt het niet erg om contact te leggen met klanten;

  •  Je bent communicatief, flexibel, en creatief;

  • Je bent resultaat- en servicegericht en gewend om met doelstellingen te werken;

  • Je hebt affiniteit met techniek;

    Wat wij bieden;

  • Een uitdagende baan (32-40 uur per week, bij voorkeur verdeeld over 5 dagen) bij een internationale organisatie;

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;

  • Doorgroeimogelijkheden;

  • Gerichte producttrainingen;

  • Prettige werksfeer/werkomgeving.

ACCOUNTMANAGER BELGIE HIP SHOESTYLE- PINOCCHIO- HIP DONNA (INGEVULD)

ACCOUNTMANAGER BELGIE HIP SHOESTYLE- PINOCCHIO- HIP DONNA (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 JUNI 2019

OVER HIP SHOESTYLE
Handelsmaatschappij J.H. van Hilst is een familiebedrijf. Van Hilst is reeds 50 jaar actief in de verkoop van schoenen in voornamelijk Nederland, Duitsland en België.

In de loop van de jaren is ook de zoon, Crisjan van Hilst, in het bedrijf komen werken. Onder zijn leiding krijgt het bedrijf een internationalere klantenkring. Van Hilst, ooit begonnen met de kinderschoenenmerken Pinocchio en HIP Shoe Style is sinds enkele jaren ook bekend met haar succesvolle damescollectie HIP Shoe Style Donna. Aankomend seizoen wordt er wederom een nieuwe lijn toegevoegd aan de collecties van Van Hilst: Een modieuze collectie herenschoenen onder het merk Mr. Jackson. Een knipoog naar de oprichter Jac van Hilst en zijn zoon. Deze collectie zal ook te vinden zijn op alle toonaangevende beurzen in Europa waar HIP Shoe Style aanwezig zal zijn.

DE BAAN

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het omzetresultaat van onze schoenenmerken Hip Shoestyle – Pinocchio – Hip Donna in België. Je bedient zowel de zelfstandige detaillist als de filiaalbedrijven. Je bezoekt de klanten regelmatig en signaleert nieuwe afzetmogelijkheden bij zowel nieuwe als bestaande relaties. Tijdens de seizoenen heb je tegelijk met voorraad verkoop als met voorverkoop te maken. Je weet input te leveren voor de ontwikkeling van nieuwe artikelen op basis van de door jou gesignaleerde klantbehoeften en marktontwikkelingen. Je werkt nauw samen met de andere collega’s van het sales team. Je bent veelvuldig onderweg of anders werkzaam vanuit de showroom in Brussel.

Je bent een commercieel gedreven professional en je weet de collecties op enthousiaste en integere wijze te vertegenwoordigen in de markt. Je hebt de afgelopen jaren succesvolle verkoopervaring opgedaan bij zowel zelfstandige detaillisten als filiaalbedrijven. Je bent representatief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, je bent zeer klant- en servicegericht ingesteld en je bent een volwaardig gesprekspartner op verschillende niveaus. Je weet (potentiële) klanten op een natuurlijke manier te enthousiasmeren, te overtuigen en voor langere tijd aan je te binden. Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel, waardoor je op juiste wijze met je flexibele werktijd weet om te gaan. Je voelt je thuis binnen een kleine, no-nonsense familiebedrijf waar je een grote mate van zelfstandigheid, vrijheid en verantwoordelijkheid geniet.

JOUW PROFIEL
  • Is commercieel zeer vaardig;
  • Beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden;
  • Is een zelfstarter en neemt zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid;
  • Werkervaring in een soortgelijke commerciële functie;
  • Beschikt over een rijbewijs B.

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

ACCOUNTMANAGER BINNENDIENST SATELLIET MEUBELEN BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 JULI 2019 (INGEVULD)

OVER SATELLIET MEUBELEN

Wij zijn Satelliet en gastvrijheid staat bij ons centraal in alles wat we doen. Wij willen dat mensen zich welkom voelen en zien onszelf als gepassioneerde sfeermakers met kennis van zaken over gastvrijheidsbeleving in Horeca, Retail, Leisure, Onderwijs, Zorg en Office. Wij vinden onszelf goed in wat we doen en steken onze ambities niet onder stoelen of banken. Sterker nog, wij maken deze juist waar door onderscheidend meubilair te ontwikkelen voor onze klanten..

DE BAAN
Jij bent degene die de klant het gevoel geeft dat hij bij ons in beeld is en volledig begrepen wordt. Als je vriendelijkheid zegt, denken mensen direct aan jou. Jij bent open en eerlijk en bezit een aanstekelijk enthousiasme. De combinatie tussen jouw naar buitengerichte, klantvriendelijke houding en administratieve nauwkeurigheid maken jou geknipt voor deze functie. Jij haalt jouw energie uit een tevreden klant, die door jouw professionele benadering een echte Satelliet-relatie wordt.
Sta je open voor het werken in een aangename en gastvrije omgeving? Een omgeving die voelt als thuis en waar je dus de ruimte hebt om volledig jezelf te zijn? Bij Satelliet denken we dat mensen in een dergelijke omgeving tot uitstekende resultaten komen en zichzelf sneller en beter ontwikkelen. Een duidelijke win-win situatie waarin het ontwikkelen van jouw talenten natuurlijk bovenaan staat. Als vanzelfsprekend ontvang je van Satelliet de middelen die het mogelijk maken jouw werk tot een succes te maken en een passende beloning voor de bijdrage die je levert aan het realiseren van onze groeiambities.
JOUW PROFIEL
  • Klantvriendelijkheid en servicegerichtheid zitten in jouw DNA;
  •  Jij hebt in eerdere functies ook laten zien dat je de klant op waarde weet te schatten;
  • Jij handelt vanuit commercieel besef en vindt het leuk mensen te adviseren en te overtuigen;
  • Mensen aan de andere kant van de lijn horen dat je enthousiast bent en kennis van zaken hebt;
  • Jij hebt een HBO werk- en denkniveau;
  • Jij bent een kei in het werken met MS Office-programma’s;
  • Het beheer van klanten in CRM is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Als je overweg kunt met Navision ERP, hoeven we je dit niet meer te leren;
  • De zaken die belangrijk zijn pak je als eerste op;
  • Jij blijft kalm en rustig, ook wanneer de druk op zijn hoogtepunt is;
  • Jij bent representatief en verwelkomt onze klanten als gasten in onze showroom;
  • Jij bezit de kwaliteiten om een deal te sluiten.

ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

ACCOUNTMANAGER SOFTWARE SOLUTIONS WHITEVISION BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 20 AUGUSTUS 2019

OVER WHITEVISION

Onze kennis, expertise en passie liggen in oplossingen voor vraagstukken waar we allemaal dagelijks mee te maken hebben; documentstromen, de cloud, digitaal archiveren, om er maar eens een aantal te noemen. En dat beheersen we vrij aardig. Onbescheiden? Misschien, maar we zijn al jaren een sterk merk binnen dit domein en hebben hele mooie resultaten geboekt. Nu staan we aan de vooravond van de volgende stap met onze onderneming en werken hard aan het uitbouwen van onze diensten en klanten. En daar hebben we jou voor nodig, want dat willen we doen met de beste mensen. En als dat past binnen onze kernwaarden: respectvol, daadkrachtig, ambitieus en betrokken zit het wel goed.

DE BAAN
Als accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor de groei van ons bedrijf d.m.v. de verkoop van onze oplossingen op het gebied van document- en factuurverwerking. Een consultative seller pur sang die omzet genereert bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Daartoe signaleer je ontwikkelingen in de markt en zoek je actief naar nieuwe kansen. Je adviseert op alle niveaus en denkt graag mee in de (complexe) financiële processen van je klanten. Je signaleert kansen en speelt daar adequaat op in. Klanten zien jou als een strategische business partner. Je maakt accountplannen, verzorgt zelfstandig demo’s, brengt offertes uit en sluit de deal. Daarnaast blijf je ook na de verkoop verantwoordelijk voor de relatie met je klanten.

Wat heeft WhiteVision je te bieden?

Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een jong, en enthousiast team. Na een gedegen inwerkperiode, waarin we je de ins en outs van onze oplossing bijbrengen, ben je in staat onze oplossingen zelfstandig te verkopen. Je opereert landelijk en voert het gehele verkooptraject uit van acquisitie tot aan aftersales. Je gaat onze oplossingen verkopen binnen een sterk groeiende markt, je succes blijft dus niet onopgemerkt. Uiteraard horen zaken als goede arbeidsvoorwaarden, een auto, laptop, telefoon en goede ontwikkel-/carrièremogelijkheden tot de standaard!

JOUW PROFIEL
  • Afgeronde HBO-opleiding, richting commercie en/of IT;
  • Buitendienst ervaring (minimaal 2 jaar bij kleine en middelgrote organisatie);
  • 3 jaar aantoonbare ervaring met de verkoop van standaard software bijvoorbeeld ERP systemen, pakketten t.b.v. financiële administratie, scan- en workflow pakketten;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal (woord en geschrift);
  • Beheersing van Engelse taal (woord en geschrift);
  • Inzicht in financiële bedrijfsprocessen is een pré;
  • Inzicht in document management en workflow systemen is een pré;
  • Kennis van ERP-systemen, zoals Afas, Navision, SAP, etc. is een pré.

VERKOOPADVISEUR BMW/MINI RENOVA BREDA (INGEVULD)

VERKOOPADVISEUR BMW/MINI RENOVA BREDA (INGEVULD)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 25 MAART 2019

OVER RENOVA GROUP

Renova is opgericht in het jaar 1961, in Tilburg. De wens bestond om klanten een totaalpakket te kunnen bieden. In 2003 en 2004 zijn de vestigingen in Waalwijk en Breda toegevoegd aan het familiebedrijf. We zijn inmiddels uitgegroeid tot een one-stop-shop waar u terecht kunt voor de merken BMW en MINI, onderhoud, schadeherstel en auto lease (sinds 2006). Voor iedere tak van sport hebben we een team van enthousiaste specialisten, die hun sporen op het gebied van kennis en innovatie inmiddels verdiend hebben. Renova Tilburg is bijvoorbeeld Certified M-dealer, daar zijn we mede gespecialiseerd in het submerk BMW M. BMW Nederland heeft 9 BMW i Agenten aangesteld, waarvan onze vestiging in Breda er één is.  Alle medewerkers van Renova, hebben benzine door hun aderen stromen. Iemand kan pas bij ons werken wanneer hij of zij een tomeloze liefde voor het vak en onze merken heeft. Onze medewerkers werken volgens de Brabantse mentaliteit. Bij ons gaan ondernemerschap, innovatie, samenwerking én gastvrijheid hand in hand. Onze enthousiaste teams staan dagelijks met plezier voor u klaar!

DE BAAN
Ga jij vol enthousiasme op zoek naar nieuwe liefhebbers van BMW/Mini, houd je klantrelaties warm én weet jij de behoeften van klanten om te zetten in een ideale aankoop? Dan ben jij de nieuwe verkoopadviseur die wij zoeken.

Elke klant of belangstellende krijgt van jou een premium merkbeleving, waarbij je BMW’s/Mini’s tot in detail naar de wensen van de klant configureert om zo maatwerk te leveren. Je legt gemakkelijk contact met liefhebbers van premium automobielen om hun behoeften te analyseren en daarop in te spelen. Je beweegt je dan ook net zo makkelijk in de virtuele showroom als in de echte verkoopomgeving. Je biedt klanten een proefrit, financiële dienstverlening en garantiemogelijkheden. Acquisitie maakt deel uit van je verantwoordelijkheden, daarnaast maak je scherpe offertes en sluit je overeenkomsten.

JOUW PROFIEL
Als Verkoopadviseur BMW/Mini kom je terecht in een uitdagende commerciële functie. Je kent goed je weg in zowel het sociale- als zakenleven in de regio Breda. Je bent stressbestendig, representatief en klantgericht. Daarnaast:

– heb je minstens 3 jaar ervaring in de Automotive branche;
– heb je een commerciële achtergrond;
– heb je affiniteit met het premium segment;
– heb je een proactieve en positieve instelling;
– heb je goede communicatieve eigenschappen;
– ben je resultaatgericht.

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

SALES PROFESSIONAL CZ TILBURG (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: JUNIOR/MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 13 OKTOBER 2018

OVER CZ
We bieden onze 3,6 miljoen klanten niet alleen een uitstekende zorgverzekering, we willen ook dat ze de best mogelijke zorg krijgen. Bijvoorbeeld door samen met ziekenhuizen en instellingen de kwaliteit van de zorg steeds verder te verbeteren. Dat is goed voor onze klanten, en voor heel Nederland. Een hele verantwoordelijkheid waarvoor we de beste mensen zoeken. Mensen die betekenisvol werk willen doen in een organisatie die constant streeft naar verbetering.
DE BAAN (30-34 UUR)
In deze functie draag je actief bij aan de uitdagingen waarvoor het salesteam intermediair staat. Dit zijn uitdagingen op strategisch vlak enerzijds, zoals bijvoorbeeld het verduurzamen van het provisiemodel. Je ondersteunt hierin het MT en leidt projecten op dit vlak. Anderzijds draag je bij aan de commerciële activiteiten van de adviseurs zorg en bedrijfszorg. Het team Intermediair wil zich verder ontwikkelen om de nummer één partner te blijven voor zakelijke klanten op het vlak van collectieve zorgverzekeringen. Waarbij het draait om het toevoegen van waarde aan collectiviteiten en het werken aan gezondheid. Je hebt een voortrekkersrol in projecten die hieraan bijdragen.

Jij bent een bevlogen en betrokken collega die initiatief en verantwoordelijkheid neemt en graag gebruik maakt van de vrijheid die deze functie biedt. Iemand die analytisch sterk is, visie heeft en dit goed weet te vertalen naar oplossingen. Iemand die relationeel sterk is, partijen kan verbinden en constructief ondersteunt aan de uitvoering en ontwikkeling van ons accountmanagement.

Heb je nog maar beperkte werkervaring? Laat dat je niet tegenhouden. CZ wil graag jong talent de kans geven om zich te ontwikkelen en natuurlijk te profiteren van jouw frisse blik!

JOUW PROFIEL
  • HBO/WO werk- en denkniveau (richting van marketing, sales, bedrijfskunde of gezondheid);
  • Je bent creatief, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus en wil jezelf blijven ontwikkelen;
  • Je bent analytisch sterk en vindt het leuk om met data inzichten klanten nog beter te helpen en je activiteiten effectief in te zetten;
  • Naast een pragmatische insteek ben je ook in staat om op conceptueel en abstract niveau aansluiting te vinden bij je gesprekspartners zowel intern en extern;
  • Affiniteit met of kennis van gezondheidsmanagement is een pré;

 

We bieden je een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. En willen we investeren in je ontwikkeling en bieden we volop kansen om door te groeien.

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP (INGEVULD)

E-COMMERCE MANAGER BENELUX SMARTWARES GROUP (INGEVULD)

PLAATS: TILBURG

NIVEAU: MEDIOR/SENIOR

SLUITINGSDATUM: 20 OKTOBER 2018

OVER SMARTWARES GROUP
Je gaat werken in een organisatie met veel internationale collega’s en met collega’s vanuit de directe omgeving van Tilburg; aan accenten geen gebrek. Smartwares als bedrijf is in korte tijd gegroeid tot een bedrijf met meer dan 350 medewerkers. Dit maakt Smartwares een bedrijf met een nog van oudsher informele bijna familiaire sfeer met de kansen van een grote organisatie. We bieden onze producten aan onder onze eigen merken (o.a. Princess, Tristar, Smartwares, Topcom, Home Wizard), maar ook als private label merk voor retailers wereldwijd. Uitdagingen heb je hier voldoende en hard werken wordt gecombineerd met een goede sfeer.
DE BAAN
Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie! Als E-commerce Manager Benelux ben je samen met een team van account managers en sales support specialisten verantwoordelijk voor de online verkoop en ontwikkeling van onze merken binnen de Benelux. Je bepaalt de strategische richting en commerciële doelen en neemt dagelijks het voortouw om deze te realiseren. Je beschikt over een gezonde drive om nieuwe klanten binnen te halen maar haalt net zo veel plezier uit het samen met het team van account managers optimaliseren van de bestaande klantenportfolio. Je werkt nauw samen met een team van online sales support specialisten die er samen met de account managers verantwoordelijk voor zijn dat alle processen optimaal verlopen en onze klanten tevreden blijven. Een zeer uitdagende rol in een zeer dynamische omgeving. De geschikte kandidaat beschikt over de juiste combinatie van ambitie, leiderschap, commercieel talent, ondernemerschap en vooral trots op de merken en de organisatie!

Wat ga je doen?
• Als meewerkend voorman (of vrouw) optimaliseer je de dagelijkse operatie en commerciële ontwikkeling van onze strategisch meest belangrijke e-tail klanten (o.a. Bol.com en Coolblue);
• Je reageert en anticipeert in een snel veranderende e-commerce markt, waarbij je continu trends en behoeften van consumenten vertaalt in concrete acties voor onze merken;
• Samen met de accountmanagers bepaal je onze online distributie strategie voor elk van de merken, de te voeren assortimenten, de marketingkalender en het bijbehorende prijsbeleid;
• Je analyseert onze dagelijkse resultaten en operationele KPI’s en stuurt aan op een cultuur van ‘meten is weten’ met daarin zowel oog voor de korte als de lange termijn;
• Je werkt nauw samen met de centrale E-commerce afdeling (content afdeling, online marketeers, business analist) en zorgt voor maximale aansluiting bij onze thuismarkt;
• Je bouwt actieve relaties met de category managers en maakt ze bewust van de commerciële (product) behoeften en benodigde support binnen de Benelux;
• Je zoekt contact met de account managers van andere kanalen en zorgt er voor dat onze digitale ontwikkeling hand in hand gaat met de ontwikkeling van onze fysieke distributie;
• Je bouwt verder aan een team van E-commerce specialisten waarin je je naast de ontwikkeling van het team actief bezig houdt met ieders individuele ontwikkeling en ambities;
• Je vertegenwoordigt onze merken op een zelfverzekerde manier, met een gezonde dosis lef en met de nodige overtuigingskracht.

JOUW PROFIEL
• Je bent analytisch en commercieel gedreven;
• Met een enthousiaste, creatieve en ondernemende manier van werken maak jij het verschil;
• Je houdt van verandering en het volgen van trends in een continu veranderende markt;
• Je hebt een aantoonbare affiniteit voor technische producten & consumenten elektronica;
• Je hebt een passie voor E-commerce en consumentengedrag;
• Je krijgt energie van het proactief organiseren, regelen, aanjagen en resultaten neerzetten;
• Je bent communicatief sterk en niet bang om af en toe met de vuisten op tafel te slaan;
• Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken;
• Je beschikt over een WO werk- en denkniveau;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Je bent 40 uur per week beschikbaar (maandag tot en met vrijdag).

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

INTERNATIONAAL ACCOUNTMANAGER VAN DE LANDE RAAMSDONKSVEER (INGEVULD)

PLAATS: BREDA

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER VAN DE LANDE
Van de Lande is producent van een uitzonderlijk breed programma aan fittingen en armaturen uit PVC en PE. Meer dan 4500 artikelen worden in eigen fabriek in Nederland geproduceerd. Elk Van de Lande product ondergaat strenge visuele en functionele controles. Daarmee geven we onze afnemers wereldwijd de zekerheid van topkwaliteit. PVC zit bij familiebedrijf Van de 
Lande in de genen. Inmiddels staat de derde generatie aan het roer. In ruim vijftig jaar tijd heeft Van de Lande zich ontwikkeld tot een bedrijf dat wereldwijd fittingen en appendages uit PVC en PE levert aan bedrijven die hoge eisen stellen aan productkwaliteit en leveringsbetrouwbaarheid.
DE BAAN
De International Accountmanager zal wereldwijd gestalte geven aan de groeiambitie van Van de Lande. Samen met twee collega’s beheert de International Accountmanager onze klanten en draagt bij aan de verdere groei van ons marktaandeel wereldwijd. Vanuit ons kantoor is er ondersteuning door twee medewerkers op Internal Sales. De International Accountmanager rapporteert aan de Sales Director.

Werkzaamheden

  • Omzet en margeverantwoordelijk voor de aan jou toebedeelde landen;
  • Het uitbouwen van een duurzaam netwerk;
  • Het fungeren als een volwaardige sparringpartner van onze (potentiele) klanten;
  • Het bieden van technische ondersteuning door middel van kennisdeling en producttraining;
  • Het op de voet volgen van trends in de markt en daar op inspelen;
  • Het bijwonen en bezoeken van beurzen wereldwijd;
  • Het bijwonen van het periodiek afdelingsoverleg op onze locatie in Raamsdonksveer.
JOUW PROFIEL
  • Een afgeronde HBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een commerciële functie;
  • Een uitstekende beheersing van de Engelse taal, beheersing van de Duitse taal is een pré;
  • Zeer commercieel gedreven;
  • Conceptmatig kunnen denken;
  • Proactief;
  • Bereidheid om met enige regelmaat in het buitenland te verblijven.

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

REGIONAL ACCOUNTMANAGER TARKETT OOST-NEDERLAND (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: MEDIOR

SLUITINGSDATUM: 18 JUNI 2018

OVER TARKETT
Met een netto salesresultaat van 2,729 million euro in 2016, is Tarkett een wereldleider in innovatieve en duurzame oplossingen voor vloeren en sportoppervlakken. Met bijna 12,500 werknemers en 34 fabrieken bedient Tarkett klanten in meer dan 100 landen wereldwijd en verkoopt iedere dag meer dan 1.3 miljoen vierkante meter bevloering voor ziekenhuizen, scholen, huizen, hotels, kantoren, winkels en sportvelden. Tarkett voorziet in geïntegreerde bevloering voor professionals en eindgebruikers die meetbaar zowel de levenskwaliteit als de kwaliteit van de faciliteiten in de gebouwen verbetert. Tarkett bestaat uit de volgende divisies; EMEA (Europa, Midden Oosten, Afrika), CIS, APAC & LATAM, Noord Amerika, Sport Specialisaties, Vinyl vloeren, Linoleum vloeren, Tapijt vloeren, Rubber vloeren, hout en laminaat vloeren, Kunstgras, Atletiekbanen.
DE BAAN
Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van onze producten in de regio Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort. De ambitieuze doelstellingen realiseer je mede door innovatieve producten in nieuwe markten te introduceren en de penetratie in bestaande markten te verhogen. Je interesseert bestaande en potentiële klanten voor de producten van Tarkett door een actieve marktbenadering. Je voornaamste dagelijkse contacten zijn (interieur) architecten & designers, eindgebruikers welke voornamelijk actief zijn in het segment Workplace. . Op een creatieve en unieke manier speel je in op de bijzondere wensen van de opdrachtgevers qua creativiteit, functionaliteit en duurzaamheid. Je rapporteert op regelmatige en gestructureerde wijze aan de Sales & Marketing Director Nederland.

Doel van de functie:

  • Vergroten van de verkoop binnen je eigen rayon en klantenbestand om zo bij te dragen aan het behalen van de sales targets, budget en de strategie (salesplan)
  • Optreden als communicatie kanaal tussen je sales rayon en je collega’s bij Tarkett.
  • Vertegenwoordigen van Tarkett bij klanten en eindgebruikers in lijn met de bedrijfsrichtlijnen, het geven van uitmuntende klantenservice en het uitbouwen van je netwerk.
  • Bereiken van de eigen lokale verkoop doelstellingen en budgetten.
  • Bijdragen aan het implementeren van nieuwe strategieën voor snellere groei in verschillende gebieden van de markt.

Verantwoordelijk voor:

  • Opstellen en uitvoeren van het business plan voor het toegewezen gebied;
  • Overtreffen van het lokale sales budget;
  • Relatiebeheer binnen de verschillende doelgroepen;
  • Zorgdragen voor specificatie van Tarkett producten in bestekken;
  • Opvolging van klachten;
  • Een actieve bijdrage leveren aan het team tijdens meetings, beurzen en overige bijeenkomsten;

Belangrijkste activiteiten:

  • Het opstellen van het jaarlijkse lokale gedeelte van het regionale business plan (budget en targets);
  • Verantwoordelijk voor de lokale planning van (marketing) acties, klantenmeetings, product lanceringen etc.;
  • Bezoeken van eindgebruikers, architecten en designers en vloerinstallatie bedrijven;
  • Het in kaart brengen van projecten;
  • Optimaal gebruik van het CRM systeem;
  • Opstellen van een business development plan voor het lokale gebied, inclusief klanten, architecten etc.;
  • Reageren op en opvolgen van offertes;
  • Maandelijkse rapportage van de ontplooide activiteiten;
  • Bijdragen leveren aan het regionale team met voorbeeldgedrag, vernieuwende ideeën om de regionale targets te behalen en de beschikbare tijd zo goed mogelijk te gebruiken;
  • Verantwoordelijkheid nemen in het managen van de lokale claims op zodanige wijze dat de klant tevreden is;
  • Identificeren en rapporteren van trends en ontwikkelingen in de markt, zowel op technisch als esthetisch gebied;
JOUW PROFIEL
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Professionele, zelfstandige, collegiale instelling;
  • Enkele jaren succesvolle ervaring met concept selling in een B2B omgeving, idealiter binnen de Non-Profit sector;
  • Je bent klant-, markt- en oplossingsgericht en je signaleert commerciële kansen;
  • Resultaatgericht;
  • Positieve, Sterke persoonlijkheid;
  • Goede presentatieskills;
  • Sterke communicator;
  • Woonachtig in de omgeving Apeldoorn/Arnhem/Amersfoort.

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

SALESMANAGER MAIBURG WAALWIJK (INGEVULD)

PLAATS: WAALWIJK

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: 31 MEI 2018

OVER MAIBURG

Een gerenommeerde handelsondernemering in de regio Tilburg (ca 90 medewerkers) met jarenlange ervaring op het gebied van industriële toepassingen. Een familiebedrijf waar kwaliteit, betrouwbaarheid en partnerschap voorop staat! Als specialist met oog op innovatie is onze opdrachtgever sinds jaar en dag partner van mooie bedrijven in de bouw en maakindustrie. Om de groei verder gestalte te geven zijn we op zoek naar een ervaren Salesmanager die de groei van een bestaande businessunit kan bewerkstelligen. Focus ligt op Nederland, Belgie en Engeland.
DE BAAN
Als Salesmanager ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van je business unit. De manager die wij zoeken is kartrekker in hart en nieren, een inspirerende manager die het team naar een hoger niveau kan tillen. Hij/ zij staat voorop als het gaat om het creëren van nieuwe commerciële kansen in bestaande en nieuwe markten. Opdrachtgever heeft behoefte aan een vernieuwende Salesmanager die inziet dat het veranderende saleslandschap een on- en offline aanpak nodig heeft. Het spel van leren en samen bouwen geeft je energie, zeker wanneer je samen met het team mooie resultaten hebt geboekt. Dit team bestaat uit 8 medewerkers met het gezamenlijke doel om te presteren. Daarbij verliezen we de contacten met onze nationale en internationale partners/ leveranciers zeker niet uit het oog. Zij zijn minsens zo belangrijk in het realiseren van onze doelstellingen. Omdat het een vertrouwelijke rol betreft, delen we de naam van onze opdrachtgever graag tijdens een persoonlijk gesprek.
JOUW PROFIEL
  • 5-10 jaar succesvol als manager van een salesteam;
  • Je hebt veel ervaring met het onderhouden van key accounts;
  • Je hebt ervaring in de (af)bouw, (vloeren) en/of de industriële sector;
  • Je bent analytisch sterk, je salesplan is meer dan een onderbuikgevoel;
  • Je hebt kennis van de diverse distributiekanalen;
  • Jij durft te veranderen en knopen door te hakken om je doel te bereiken. Medewerkers gaan met jou vanzelf mee in de flow;
  • Kennis van de Duitse en Engelse taal is een must;
  • Kennis van CRM-systemen (SAP is een pré) en je snapt wat E-Commerce voor je kan betekenen;
  • Je bent een natuurlijke leider; de boog staat bij ons gespannen… maar successen vieren we samen!
  • Voorwaarden; We bieden prima primaire en secundaire voorwaarden!

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

ADVISEUR ARBEIDSBEMIDDELING BREDA

PLAATS: BREDA

NIVEAU: JUNIOR

SLUITINGSDATUM: DOORLOPENDE VACATURE

OVER CONTINU

Continu is een landelijke intermediair voor bouw en industrie. We zijn als organisatie actief binnen de arbeidsbemiddeling en hebben zo’n 130 mensen in dienst. Sinds 1995 ondersteunt en adviseert Continu haar klanten in het vinden én verbinden van technisch personeel en helpt zij professionals in het maken van carrièrekeuzes. Continu bemiddelt uitsluitend professionals vanaf kaderniveau, met als opleidingsniveau MBO, HBO of WO, naar een vaste baan of op projectbasis. We werken vanuit kleine persoonlijke vestigingen (10-12 medewerkers), dicht bij ons klant en kandidaat.

DE BAAN

Kandidaten en bedrijven met elkaar verbinden en een goede match maken is de basis van ons werk. Professionals overtuigen en binden aan een bedrijf vraagt om meer dan een aantrekkelijk cv alleen. Bouwen aan langdurige relaties in de bouwsector en industrie vraagt om een stevig fundament. Die basis begint met oprechte interesse in de drijfveren en dromen van professionals. Zonder deze broodnodige mensenkennis lukt het niet om onze gezamenlijke ambities waar te maken. Continu kijkt verder en we willen ook graag de persoon achter onze kandidaat leren kennen en willen weten wat onze opdrachtgever nu echt belangrijk vindt en uniek maakt in haar branche.

Je houdt je enerzijds bezig met acquisitie en bedrijfsbezoeken om met klanten te sparren over de hun organisatie en de invulling van hun vacatures. Anderzijds ben je ook bezig met het werven en het voeren van kennismakingsgesprekken met passende kandidaten om de door jou verkregen vacatures mee in te vullen. Doordat jouw functie eigenlijk twee banen in één is, heb je aan afwisseling en uitdaging niet te klagen. Iedere dag is anders en het enige dat dagelijks terugkomt is dat de tijd voorbij vliegt.

Wij hebben allemaal professionals in dienst op HBO/WO niveau omdat onze rol naast snel schakelen, veel dynamiek en gericht op commercieel resultaat neerzetten ook een steeds hoger abstractieniveau vraagt. Door veranderende wetgeving is het belangrijk om je klant goed te kunnen adviseren. Het gaat om de meerwaarde die je je relaties brengt waardoor zij blijven vertrouwen op onze dienstverlening. Daarnaast vraagt de baan een hoge mate van empathie. Als je naast een commerciële drive het ook echt leuk vindt om met mensen in gesprek te zijn, door te vragen om zo tot hun ware kwaliteiten en drijfveren te komen, dan is deze baan je op het lijf geschreven.

JOUW PROFIEL
  • HBO of WO Studie afgerond;
  • Jouw persoonlijkheid is doorslaggevend;
  • Je bent energiek, straalt vertrouwen uit, hebt de gunfactor en bent authentiek in jouw handelen;
  • Resultaatgericht.

OPEN INSCHRIJVING

OPEN INSCHRIJVING

Onze portefeuille groeit en dus hebben we jou nodig in de toekomst. Laat je ons weten waar je naar op zoek bent?
PLAATS: BREDA

NIVEAU: SENIOR

SLUITINGSDATUM: IN PRINCIPE NOOIT

OVER EMPLOYITY

Recruitment (of werving en selectie) in Sales en (Online) Marketing. Dat is waar we goed in zijn. Voor andere disciplines zijn er betere partijen, dat vinden wij niet erg.

DE BAAN
  • Salesmanager
  • Marketing Manager
  • Accountmanager
  • Online Marketeer
  • Commercieel Directeur
  • Contentmanager
  • Social media expert
JOUW PROFIEL
  • HBO/ WO / BA / MSC
  • Minimaal 5 jaar ervaring
  • Werkzaam in Sales of (Online) Marketing en hierin een trackrecord
  • Op zoek naar een mooie baan in Midden-West Brabant (Breda en max een half uurtje er omheen)
  • Je maakt het verschil in jouw vakgebied